راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در نشست حضوری کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش سازمان نصر چه موضوعاتی مطرح شد؟

اولین نشست حضوری کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش سازمان نصر در سال ۹۹ با موضوع بررسی مشکلات واردات و تخصیص و تأمین ارز، غیرفعال‌شدن کارت بازرگانی، طرح موضوع صندوق ویژه کمیسیون برای کمک به مدیریت بازار و نمایشگاه الکامپ 1399 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در این نشست محمد گلستانی، رئیس کمیسیون در رابطه با مسائل دامپینگ و چگونگی کنترل قیمت به روز اجناس- مشکلات واردات کالا و اولویت تخصیص ارز، معضلات تکنولوژی قدیمی و ارائه راهکارهای آن برای شرکت‌های نرم‌افزاری، بررسی معضلات صنف مطالبی را مطرح کردند.

در رابطه با نمایشگاه الکامپ مقرر شد کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش مساحتی را جهت معرفی کمیسیون و شرکت‌های عضو در آن اختصاص دهد.

طبق تماس تلفنی محمد گلستانی با محمدی سرپرست توسعه سامانه‌های ارزش افزوده مقرر شد بعد از تبیین استانداردها و آئین‌نامه‌های اولیه مربوط به قانون پایانه‌های فروشگاهی در سازمان امورمالیاتی، این موارد قبل از تائید نهایی و ابلاغ رسمی به کمیسیون صندوق‌های مکانیزه فروش جهت مشاوره کارشناسی ارسال شود و نظرات کارشناسی این کمیسیون تخصصی مدنظر قرار بگیرد.

همچنین یکی دیگر از موضوعاتی که اعضا بر سر آن اتفاق نظر داشتند این بود که باید بتوانیم در بازار کوچک نهایت سوددهی را داشته و از افزایش توقعات روزافزون مشتریان جلوگیری کنیم، چون ممکن است با شرایط موجود به‌زودی با توقعاتی مواجه شویم که دیگر امکان برآورده کردنشان فراهم نیست. این موضوع نه تنها باعث افزایش رضایت نخواهد شد بلکه نتیجه کاملاً معکوس در کل بازار خواهد داشت و با ارتباط و صبوری و پایبندی به تعهدات مرام‌نامه و انسجام بین شرکت‌های عضو همه به سوددهی رسیده و بحث دامپینگ رخ نخواهد داد.

منبع روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.