راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

وبینار کارگاه رایگان آشنایی با بیزینس مدل‌های صنعت پرفرصت بیمه برگزار می‌شود

کارگاه رایگان آشنایی با بیزینس مدل‌های صنعت پرفرصت بیمه به صورت وبینار و در تاریخ سه‌شنبه ۲۷ خرداد از ساعت ۱۶ الی ۱۷: ۳۰ برگزار خواهد شد. در این کارگاه ایمان جلیلی، مدیر بازاریابی و ارتباطات شبکه نوآفرینی پلنت سخنرانی خواهد کرد

شبکه نوآفرینی پلنت به عنوان اولین مرکز نوآوری در صنعت بیمه محلی است برای همه کسانی که دغدغه خلق کسب‌وکارهای نوآورانه و راه‌اندازی استارت‌آپ در بیمه دارند.

کار پلنت این است که خبرگان صنعت بیمه و استارت‌آپ‌های اینشورتک را به صورت هدفمند به یکدیگر متصل کند با این امید که از دل این ارتباط، ایده‌هایی نو برای تحول صنعت سنتی بیمه متولد شوند.

پلنت در نتیجه تعامل مداوم با شرکت‌های مختلف بیمه، بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه تلاش می‌کند مسئله‌های این صنعت را استخراج کند و بعد، با کمک استارت‌آپ‌ها و متخصصان فناوری و برای این مسئله‌ها راه‌حل‌های نوآورانه پیدا کند. این راه‌حل‌ها در نهایت می‌توانند به بیزینس مدل‌های جذابی تبدیل شوند که کسب‌وکارهای جدیدی در صنعت بیمه را شکل خواهند داد.

امروزه موج استارت‌آپ‌های اینشورتکی به ایران نیز رسیده است. با پیشرفت تکنولوژی، توقع مشتریان زیاد شده است و حداقل چیزی که نیاز دارند سرعت بالا است. اگر یک شرکت بیمه‌ای بخواهد زنده بماند و به فعالیت‌های خود ادامه دهد، باید با قرارگرفتن در کنار استارت‌آپ‌ها و تعریف مدل‌های چابک تمرکز خود را روی مشتری قرار دهد.

در این راستا پلنت کارگاه آشنایی با بیزنس مدل‌های جذاب در صنعت پرفرصت بیمه را برگزار می‌کند که محورهای آن عبارتند از:

  • چرا بیمه می‌تواند برای استارت‌آپ‌های ایرانی یک فرصت بزرگ باشد؟
  • مسئله‌های صنعت بیمه در ایران چیست؟
  • چطور می‌توان بر پایه این مسئله‌ها کسب‌وکار راه‌اندازی کرد؟
  • استارت‌آپ‌های بیمه‌ای در دنیا چطور موفق شده‌اند؟
  • چه ابزارهای فناوری می‌تواند منجر به درآمدزایی در صنعت بیمه باشد؟

این کارگاه رایگان به صورت وبینار و در تاریخ سه‌شنبه ۲۷ خرداد از ساعت ۱۶ الی 17:30 برگزار خواهد شد و سخنران آن ایمان جلیلی، مدیر بازاریابی و ارتباطات شبکه نوآفرینی پلنت است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کارگاه از طریق این لینک اقدام کنند.

منبع پلنت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.