راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد نهایی جذب و حمایت از ایده‌های نوآورانه «بینو» توسط شرکت کاسپین برگزار می‌شود

رویداد «بینو»، دومین رویداد ارائه ایده‌ها، محصولات و راهکارهای نوآورانه و فناورانه توسط صاحبان ایده و یا محصول با محوریت حوزه‌های فین‌تک، اینشورتک، بانکداری باز، بلاکچین و … است که توسط شرکت تأمین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین وابسته به بانک پارسیان با همکاری شتاب‌دهنده دیموند برگزار می‌شود.

مراحل ثبت‌نام، ارزیابی اولیه تیم‌های ثبت‌نامی و جلسات ارزیابی مجازی تیم‌های منتخب از بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شده و از میان آن‌ها، شش تیم به رویداد نهایی بینو راه پیدا کرده‌اند. در رویداد نهایی بینو که در تاریخ ۲۰ خردادماده ۱۳۹۹ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار خواهد شد، تیم‌های منتخب ضمن ارائه کوتاه از کسب‌وکار خود، توسط تیم داوری ارزیابی خواهند شد.

در این رویداد فرصت شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های همکاری با بانک پارسیان، شرکت کاسپین و سایر شرکت‌های وابسته به بانک پارسیان امکان‌پذیر خواهد بود.

با توجه به شرایط به‌وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ فاصله اجتماعی، امکان حضور کلیه علاقه‌مندان در محل برگزاری رویداد میسر نیست. از این رو، علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را به‌صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی شرکت کاسپین، بانک پارسیان و شتاب‌دهنده دیموند به آدرس زیر دنبال کنند:

منبع روابط عمومی شرکت کاسپین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.