راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دیجی‌کالا در دوران کرونا چه حال و هوایی دارد؟ / کرونا و کسب‌وکارها به روایت تصویر

از اوایل اردیبهشت‌ماه در مجموعه راه ‌پرداخت تصمیم گرفتیم برای اینکه تصویر روشنی از وضعیت فعلی کسب‌وکارها در دوران کرونا داشته باشیم، سری به آنها بزنیم و از حال‌وهوای آنها در این دوران سخت گزارش‌های ویدیویی و تصویری تهیه کنیم. دیجی‌کالا یکی از شرکت‌هایی بود که قصد داشتیم از وضعیت آن در این دوران گزارش تهیه کنیم که دعوت شدیم از مرکز پردازش دانش آن در اتوبان فتح بازدید کنیم. درواقع روابط عمومی دیجی‌کالا اعلام کرد که علاوه‌بر تهیه گزارش، تمام تیم راه پرداخت می‌توانند از مرکز پردازش دیجی‌کالا بازدید کنند. بدین صورت تور بازدید از مرکز پردازش دانش دیجی‌کالا برای تیم راه پرداخت برگزار شد.

۱۲ خردادماه مجموعه راه پرداخت از مرکز پردازش دانش دیجی‌کالا بازدید کرد که حدود چهار ساعت این تور بازدید زمان برد و با همه فرآیندهای پردازش از لحظه ورود کالا تا ارسال آن برای مشتری آشنا شدیم و علاوه بر آن از وضعیت دیجی‌کالا در دوران کرونا نیز از نزدیک گزارش تصویری آماده کردیم.

بعد از اینکه به مرکز پردازش دانش رسیدیم، در یک ارائه یک ساعته که توسط حمید محمدی هم‌بنیان‌گذار دیجی‌کالا انجام شد، با داستان دیجی‌کالا و آمار و ارقامی از آن آشنا شدیم و پس از آن، بازدید از بخش‌های مختلف مرکز پردازش آغاز شد. در طول این بازدید از چهار بخش اصلی مرکز پردازش که شامل انبار کالاها (ورودی‎ها و خروجی‌های کالا، بخش‌های انبارداری، توزیع و بسته‌بندی)، کارخانه محتوا، مرکز تماس مشتریان و مرکز خدمات پس از فروش بود، بازدید کردیم. در ادامه گزارش تصویری این بازدید را مشاهده می‌کنید.

در ادامه گفت‌وگوی ما با امیرحسن موسوی مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا را مشاهده می‌کنید که درباره وضعیت دیجی‌کالا در دوران کرونا و اقدامات و تغییراتی که در این دوران انجام داده‌اند، صحبت کرده‌ایم.

عکاس: مهدی برهمندپور

ویدئو: تیم بی‌تیتر

1 دیدگاه
  1. زیبا می‌گوید

    ببخشید چرا وقتی میخوام انتقال وجه رو انجام بزنم مینویسه مقدور نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.