راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ژوبین علاقه‌بند از اسنپ رفت / محمد خلج جانشین او شد

محمد خلج قاسم‌آبادی، جانشین ژوبین علاقه‌بند و مدیرعامل شرکت اسنپ شد. خلج که پیش از این مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل، یکی از سهام‌داران اصلی گروه اسنپ و البته عضو هیات‌مدیره این شرکت تاکسی اینترنتی هم بوده که حالا زمام‌دار یکی از بزرگترین استارت‌آپ‌های ایرانی با بیش از یک هزار و پانصد کارمند و بیش از دو میلیون راننده شاغل در ناوگان حمل‌و‌نقل شهری ایران است.

به گزارش پیوست، هرچند عمر کوتاه مدیریتی مدیران ایرانی درگروه اینترنتی ایران، صاحب برند اسنپ، خبر تازه‌ای نیست ولی رفتن ژوبین علاقه‌بند مدیرعامل پیشین زیراکس ایران و صندوق سرمایه‌گذاری فیروزه، می‌تواند نشانه آشکاری از تغییر بافت مدیریتی و سهام‌داری این گروه به نفع بازیگران بومی باشد.

در سال‌های اخیر در کنار موفقیت چشمگیر اسنپ به عنوان بنیان‌گذار تاکسی‌های اینترنتی ایران و رسیدن دامنه نفوذ آن به ۱۴۴ شهر ایران انتقاداتی هم به نحور رقابت این گروه در زمینه‌های جدیدی مانند بازار غذا، سفر و پیک‌های شهری با خلق اسنپ‌فود، اسنپ تیریپ و اسنپ باکس وجود داشت. طبق آخرین گزارش این استارت‌آپ پنج ساله بیش از ۳۰ میلیون ایرانی در سامانه‌های آن ثبت‌نام و از این سرویس‌ها استفاده کرده‌اند.

ژوبین علاقه‌بند باتوجه به سابقه خود در بازار فناوری ایران میراث خود را برای اسنپ باقی خواهد گذاشت. با مستقر شدن محمد‌خلج به عنوانی سکان‌دار جدید این مجموعه طی روزهای اخیر باید دید، شنیده‌ها در مورد خروج سهام‌داران اروپایی‌تبار اسنپ از ترکیبی که در حال حاضر متشکل از ایرانسل،‌ ام‌تی‌ان و هایپر استار است چقدر صحیح است؟ هنوز خبری رسمی از دلایل و نتایج این تغییرات مدیریتی در اسنپ منتشر نشده است.

ژوبین علاقه‌بند در توییتی نیز اعلام کرده است که پایان خرداد‌ماه آخرین روز کاری او در اسنپ است.

منبع پیوست
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.