راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان فعال‌سازی غیرحضوری اینترنت بانک و همراه بانک در بانک سینا

در راستای تأمین نظر مشتریان گرامی و به منظور تکمیل خدمات بانکداری الکترونیک، امکان فعال‌سازی و بازیابی نام کاربری و رمز عبور نرم‌افزارهای اینترنت بانک و همراه بانک سینا به صورت غیرحضوری فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، این امکان به‌جهت کمک به کاهش مراجعات حضوری مشتریان و انجام سریع، امن و آسان خدمات بانکی مدنظر آن‌ها انجام شده که بر این اساس، دارندگان شماره مشتری در این بانک می‌توانند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام جهت فعال‌سازی سامانه‌های مذکور یا بازیابی نام کاربری و رمز عبور خود اقدام کنند.

همچنین برای استفاده از این امکان، مشخصات متقاضی شامل کد ملی و شماره موبایل کاربر باید در سیستم بانک ثبت شده باشد. با تمهیدات اندیشیده شده، مشتریان علاوه‌بر استفاده از رمز دوم پویا، با رمز ایستای خود نیز می‌توانند این خدمت را فعال کنند.

مشتریان می‌توانند با مراجعه مستقیم به وب‌سایت بانک سینا به نشانی https://sinabank.ir و کلیک بر روی منوی اینترنت بانک، زیر منوی ثبت‌نام اینترنت بانک/موبایل بانک، از این امکان استفاده کنند.

با اینترنت بانک و موبایل بانک، خدمات متنوعی را شامل دریافت موجودی، انتقال وجه، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، مسدودی کارت و مدیریت چک را می‌توان انجام داد.

منبع روابط عمومی بانک سینا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.