راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قطبی: برای دریافت کارمزد از تراکنش‌ها تصمیم‌گیری نشده است

مدیرعامل شاپرک تاکید کرد: در حال حاضر خرید و پرداخت وجه با دستگاه‌های کارتخوان کارمزد نداشته و فروشندگان بابت دریافت وجه کالا یا خدمت ارائه شده از طریق پایانه‌های فروش کارتی، کارمزدی پرداخت نمی‌کنند.

سامان قطبی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر کارمزدی از هیچ تراکنشی دریافت نمی‌شود اظهار کرد: دریافت کارمزد بابت خدمات شرکت‌های psp فعلا در دستور کار نیست.

وی با بیان اینکه برای دریافت کارمزد از تراکنش ها از سال 92تصمیم‌گیری نشده است گفت: دریافت هزینه برای این موضوع در حال بررسی است، بر اساس رویه ای که پیش از این وجود داشت بابت خدماتی که شرکت‌های psp می‌دهند کارمزدی دریافت کنند که فعلا در دستور کار نیست چرا که نیاز به بررسی و همچنین تائید بانک مرکزی با رعایت حقوق صنوف دارد.

قطبی اظهار کرد: از نگاه موسساتی که سرویس می‌دهند باید مبلغ ناچیزی هزینه به عنوان کارمزد استفاده از خدمت از مصرف‌کننده آن دریافت شود، ولی اگر قرار باشد چنین کاری صورت گیرد، با نظر بانک مرکزی ، با نگاه به منافع پذیرفته‌شدگان و با نظر صنوف خواهد بود.

پیش از این در خبری از فارس اعلام شده بود بر اساس آخرین تصمیمات، بزودی خرید و پرداخت وجه با دستگاه‌های کارتخوان نیز کارمزد پیدا می‌کند و فروشندگان باید بابت دریافت وجه کالا یا خدمت ارائه شده از طریق پایانه‌های فروش کارتی، کارمزد پرداخت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.