راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به وضعیت پرداخت الکترونیک سپهر در دوران کرونا / کرونا و کسب‌وکارها به روایت تصویر

شیوع ویروس کرونا در دنیا باعث ایجاد شرایط متفاوتی برای طیف وسیعی از کسب‌وکارها شده است و کسب‌وکارها را مجبور کرد تا استراتژی‌های گوناگونی را برای عبور از این دوران سخت، اتخاذ کنند. در ایران نیز شرکت‌ها استراتژی‌های مختلفی را برای پیشگیری از شیوع بیماری در نظر گرفته‌اند. ما در راه پرداخت برای اینکه تصویر روشنی از وضعیت این روزهای کسب‌وکارها داشته باشیم، به آنها سری می‌زنیم و درباره وضعیت آنها در دوران کرونا می‌پرسیم. در این مطلب نگاهی به حال و هوای شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در دوران کرونا داشتیم.

با توجه به صحبت‌های حمیدرضا نیک‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات پیشگیرانه‌ای را در دستور کار خود قرار داد. او در این باره توضیح می‌دهد: «اولین اقدامات در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا تب‌سنجی افراد در بدو ورود شرکت بود و بعد از آن با تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا اقدامات پیشگیرانه در این شرکت ادامه پیدا کرد. دورکاری و شیفت‌بندی اتفاق افتاد و رعایت فاصله اجتماعی کارمندان نیز از همان ابتدا انجام شد. همچنین فضاهایی که افراد ارتباط زیادی با یکدیگر داشتند مانند سالن غذاخوری به‌صورت موقت تعطیل شد. علاوه بر این موارد، یکسری مراقبت‌های داخلی را نیز مداوم در نظر گرفته‌ایم. برای مثال در بدو ورود به شرکت علاوه بر تب‌سنجی، کفش‌ها و لباس افرا ضدعفونی می‌شود. در محل کار استفاده از ماسک و دستکش الزامی است. از مکاتبات کاغذی تا حد امکان کاسته شده است و بیشتر مکاتبات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود. همچنین در شرکت در چند مرحله تست انجام شده است که آخرین تست نیز مربوط به آزمایشی بود که از تمامی پرسنل برای ارزیابی میزان سلامتی آنها انجام شد.»

در ادامه گفت‌وگوی ما با حمیدرضا نیک‌نژاد مدیر روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سپهر درباره اقدامات پیشگیرانه این شرکت در دوران کرونا را می‌بینید.

عکاس: مهدی برهمندپور

ویدئو: تیم بی‌تیتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.