راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مرکز تماس کارگزاری مسکن مهر شهر جدید پردیس توسط شرکت سفیر آبی آرام راه‌اندازی شد

این روزها شیوع ویروس کرونا چالش‌های فراوان و متفاوتی را برای کسب‌و‌کارها ایجاد کرده است، که یکی از این چالش‌ها نحوه پیگیری مشتریان از پرونده‌های جاری خود در سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توان نام برد که در شرکت عمران شهر جدید پردیس این مراحل با مراجعه حضوری برای پیگیری پرونده‌ها صورت می‌گرفت.

اما هم اکنون کارگزاری مسکن مهر (شهر جدید پردیس) با همکاری مجموعه سفیر آبی آرام اقدام به ایجاد مرکز تماس کرده تا بتوانند مراجعات حضوری را به حداقل رسانده و پیگیری‌های لازم را از طریق تماس تلفنی انجام دهند. این مرکز تماس از ابتدای هفته‌جاری راه‌اندازی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است تا بتواند نقش به‌سزایی در پاسخگویی جامع به مخاطبان سازمان و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

کارشناسان مرکز تماس می‌توانند به طور دقیق آخرین وضعیت پرونده را اعلام و به درج و پیگیری مشکلات مالکان محترم واحدهای مسکن مهر پردیس بپردازند و در صورت نیاز به پیگیری بیشتر و یا اتصال به کارشناسان تخصصی تمامی مراحل پیگیری انجام می‌پذیرد. با توجه به اطلاعات موجود در صورت نیاز، با مشتریان هدف تماس گرفته و توضیحات لازم به مشتریان داده می‌شود.

مالکین می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت پروژه و پیگیری موضوعات مرتبط با مسکن مهر (شهر جدید پردیس) با شماره تلفن 72436360-021 تماس بگیرند و از خدمات غیرحضوری مرکز پیام و ارتباطات شرکت عمران شهر جدید پردیس استفاده کنند.

مجموعه سفیر آبی آرام جهت حفظ سلامتی کارشناسان مجموعه خود سعی کرده است حداکثر کارشناسان را از طریق زیر ساخت رایانش ابری CCaaS دورکار کند و با اجرای تمامی دستورات بهداشتی توجه حداکثری به سلامتی کارشناسانی که به صورت حضوری در مرکز تماس حضور دارند را داشته باشد.

این افتتاحیه روز 23 اردیبهشت ماه 1399 با حضور هدایت مدیر‌عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس برگزار شد.

منبع روابط عمومی سفیر آبی آرام
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.