راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اجرای اپراتور سراسری وایمکس بانک تجارت توسط مبین‌نت

شرکت ارتباطات مبین‌نت، اپراتور سراسری وایمکس مناقصه پیاده‌سازی و پشتیبانی شبکه بی‌سیم وایمکس 1500 شعبه بانک تجارت را برد.

به گزارش روابط عمومی مبین‌نت، از جمله بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مشتریان شرکت ارتباطات مبین‌نت بانک‌ها هستند. در همین راستا بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور و با بیش از 2 هزار شعبه در سراسر کشور، با برگزاری مناقصه‌ای پیاده‌سازی و پشتیبانی شبکه بی‌سیم وایمکس خود را به این اپراتور سپرد. این مناقصه در سه بخش جداگانه شعبه‌های تهران شامل ۶۰۰ شعبه، شعبه‌های شش استان اصلی کشور شامل ۴۰۰ شعبه و شعبه‌های سایر استان‌های کشور شامل ۵۰۰ شعبه برگزار شد.مبین‌نت موفق شد در هر سه بخش برنده مناقصه شود تا برای سه سال آینده، تنها مجری پیاده‌سازی شبکه وایمکس و ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی بی‌‌سیم این بانک در ۱۵۰۰ شعبه‌ در سراسر ایران شود.

همچنین براساس قوانین این مناقصه برنده هر یک از بخش‌های مناقصه که امتیازهای فنی مناسب را نیز کسب کرده باشد، شانس اجرای پروژه و ارائه خدمات پس از اجرا را به دست می‌آورد.

به گفته مسوولان شرکت ارتباطات مبین نت، پیاده‌سازی و پشتیبانی از شبکه وایمکس شعب بانک تجارت یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که طی دو ماه اخیر برای این شرکت رخ داده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.