راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد کمی بانکداری الکترونیک مطلوب است/لزوم تمرکز بر کیفیت

دبیر همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت با اشاره به 23 محور این همایش گفت: رشد کمی بانکداری الکترونیک مطلوب بوده و از این پس باید همه فعالیت‌ها برای رشد کیفی متمرکز شود.

به گزارش فارس فرهاد نیلی در نشست خبری پیرامون دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، با بیان اینکه این همایش نسبت به همایش سال گذشته به مسائل جزئی‌تر می‌پردازد، اظهارداشت: سال گذشته سعی شد همه ذی‌نفعان این حوزه را دعوت و به همه مخاطبان اعلام کنیم بانکداری الکترونیک نوع دیگری از بانکداری نسبت بلکه استفاده از فناوری نویت در بانکداری است.

وی افزود: بانکداری نوین یا الکترونیک، نوع نگاه به فناوری است که این ابزار در خدمت سیستم بانکی باشد؛ در این همایش سعی در ارائه ابزارهای جدید الکترونیکی در بخش بانک مانند همراه بانک به مخاطبان شده است.

دبیر دومین همایش بانکداری الکترونیک و نظا‌م‌های پرداخت، گفت: در بانکداری نوین محل و زمان مراجعه مشتری به بانک، توسط خود فرد تعیین می‌شود و دیگر نیاز به تاسیس شعبه جدید نیست؛ بانکداری نزدیک در راستای این اهداف است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون توسعه کمی در بانکداری الکترونیک صورت گرفته است، افزود: از این پس باید همه تلاش‌ها و فعالیت‌ها در جهت توسعه کیفی باشد و دیگر نیازی به رشد کمی نیست.

نیلی ادامه داد: این همایش 8 سخنران، سه میزگرد و 21 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد؛ 36 مقاله توسط 19 بانک به این همایش ارائه شده که هیئت داوران این مقالات را ارزیابی و در پایان به برترین‌ها جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.