راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

100 استارت‌آپ با کمپین همیار فعالیت‌های استارت‌آپ‌ها را در جریان مقابله با کرونا معرفی می‌کند

۱۰۰ استارت‌آپ با راه‌اندازی کمپین همیار قصد دارد فعالیت‌های استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در مبارزه با ویروس کرونا را معرفی و در نهایت به استارت‌آپ‌های برتر جایزه یک میلیارد تومانی اهدا کند.

۱۰۰ استارت‌آپ قصد دارد فعالیت‌های استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و متوسط در مبارزه با ویروس کرونا را تحت عنوان «کمپین مسئولیت اجتماعی همیار» معرفی کند. هدف اصلی این کمپین جمع‌آوری فعالیت‌های اعضای اکوسیستم نوآوری، ارزیابی عملکرد آنها و تقدیر از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آ‌پ‌هایی است که در این شرایط اقتصادی ناگوار به سهم خود تلاش کرده‌اند تا تلخی این روزها را برای مردم کمتر کنند.

این کمپین از بخش‌های تجهیزات پزشکی، داروها و روش‌های درمان، پزشکی از راه دور، خرید اینترنتی، سرگرمی، اطلاع‌رسانی و مواد ضدعفونی تشکیل شده و خدمات 300 شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها را به مردم معرفی می‌کند.

برای ارزیابی عملکرد مسئولیت اجتماعی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط دانش‌بنیان فعال در دوران مبارزه با ویروس کرونا لیست اولیه‌ای از تیم‌ها و شرکت‌های فعال این حوزه در صفحه‌ کمپین قرار گرفته است. سایر تیم‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه نیز می‌توانند از طریق ایمیل info@ecosystemcsr.ir اطلاعات خود را برای کمپین ارسال کنند. در مرحله بعد عملکرد و فعالیت‌های استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه مبارزه با ویروس کرونا توسط داوران تخصصی ارزیابی می‌شود.

در پایان نیز جایزه مسئولیت اجتماعی زیست بوم نوآوری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال طراحی شده که این جایزه به برترین استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در ایام کرونا که خدمتی به جامعه ارائه کردند، طی مراسمی اهدا خواهد شد.

تیم‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با انتشار پست با موضوع معرفی استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در مبارزه با کرونا با هشتگ‌های #همیار_مردم_تا_شکست_کرونا و #استارتآپ‌ها_علیه_کرونا و منشن کردن صفحه کمپین در توییتر و اینستاگرام به این کمپین بپیوندند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.