راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دور اول رقابت دیجی‌کالا کاپ با هدف جذب استعدادهای برتر در این حوزه برگزار می‌شود

تیم تکنولوژی دیجی‌کالا با چالش‌های متعددی روبه‌رو است چرا که بیشتر پروژه‌های دیجی کالا در قسمت تکنولوژی برای اولین بار است تعریف می‌شود و نیاز به ابعاد وسیعی برای پیاده‌سازی دارد. زبان PHP یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی پرطرفدار و زبان اصلی شرکت‌های تکنولوژی است و به همین دلیل نیاز به برنامه‌نویس متخصص در این حوزه همیشه وجود دارد. در مجموعه‌هایی چون دیجی‌کالا که همواره با چالش‌های جدید تکنولوژیک روبه‌رو است، متخصصان این حوزه باید همواره با مهارت‌های به‌روز آماده رویارویی با این چالش‌ها باشند.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا، دیجی‌کالا از این پس، هر فصل برای جذب متخصصان در این زمینه رقابتی در حوزه تکنولوژی با عنوان رقابت دیجی‌کالا کاپ (Digikala Cup) برگزار می‌کند. دور اول رقابت دیجی‌کالا کاپ در حوزه برنامه‌نویسی PHP است و از ۱۹ اردیبهشت ۹۹ با هدف جذب استعدادهای برتر در این حوزه برگزار می‌شود. این دوره از مسابقات با توجه به شرایط ویژه ناشی از بحران ویروس کرونا به صورت آنلاین و از راه دور و با همکاری مجموعه کوئرا (جامعه توسعه‌دهندگان ایران) برگزار می‌شود.

در این مسابقه مهارت‌های برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان در زبان PHP سنجیده می‌شود. سؤالات مسابقه پس از شروع رقابت در اختیار افراد قرار می‌گیرد و در زمان مسابقه فرصت دارند کد پاسخ سؤالات را نوشته و در قسمت مشخص شده آپلود کنند. کد در همان لحظه تصحیح می‌شود و افراد از نتیجه اجرای کد خود باخبر خواهند شد. پس از پایان مسابقه هم تا یک هفته فرصت هست سؤالات این مسابقه را حل کنند و نکات آن را بیاموزند. در این مدت راهنمایی‌ها و راه‌حل‌ها هم به سؤالات افزوده می‌شود و امکان ارتباط با تیم پشتیبانی هم وجود دارد.

بعد از پایان رقابت با توجه به امتیازهای کسب‌شده، دیجی‌کالا از نفرات برتر دعوت به مصاحبه و همکاری با تیم برنامه‌نویسی دیجی‌کالا می‌کند. در حال حاضر همه مصاحبه‌های دیجی‌کالا در حوزه تکنولوژی به صورت آنلاین برگزار می‌شود. جایزه نفر اول این مسابقات سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان خواهد بود. شرکت‌کنندگان برای ثبت نام در این مسابقه به این لینک می‌توانند مراجعه کنند.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند پیش از شرکت در این رقابت، در وبینار رایگان «مسیر زبان برنامه‌نویسی PHP از زبان توسعه‌دهندگان دیجی‌کالا» شرکت کنند. در این وبینار در مورد مقدمات PHP، بازار کار این حوزه، نحوه یادگیری و توسعه و زبان PHP در دیجی‌کالا بحث می‌شود و به سؤالات شرکت‌کنندگان در این زمینه پاسخ داده می‌شود. وبینار PHP پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۱۸ تا ۱۹ برگزار می‌شود.

اطلاعات بیشتر را می‌توانید در این لینک دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.