راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارچوب طبقه‌بندی توکن / معرفی بخش‌های پنج‌گانه توکن‌ها و انواع اصلی هریک از بخش‌ها

چه بخواهید یک توکن بسازید یا آنها را ارزیابی کنید، درک تفاوت‌های آنها موضوع بسیار مهمی است. از طرفی هم جامعه بلاکچین روزبه‌روز در حال رشد و بالغ شدن است و به همین خاطر هم تاثیراتش را بیشتر و بیشتر در دنیای واقعی مشاهده می‌کنیم.

سرمایه‌گذاران، رگولاتورها، سیاستمداران و تصمیم‌گیران مشاغل همگی دنیای بلاکچین را بسیار جدی گرفته‌اند و خیلی‌هایشان درحال شکل‌گیری مواضع و استراتژی‌های خود برای بهره‌مند شدن از آن هستند. باید گفت که شفافیت و دسترسی به دانش مربوطه برای این بازیگران مهم است تا بتوانند تصمیمات خوب و آگاهانه‌ای بگیرند.

به همین خاطر تیم Untitled INC چهارچوبی را ایجاد کرده که هم انواع مختلف توکن‌های موجود را معرفی می‌کند و هم امکان طبقه‌بندی و تجزیه‌وتحلیل این توکن‌ها در ابعاد مختلف را می‌دهد و علاوه بر آن درک جزئی‌تر و بهتری از توکن‌های کریپتو به خوانندگان ارائه می‌دهد.

چهارچوبی که اینجا ارائه شده، نسخه اول چهارچوب طبقه‌بندی توکن (TCF) است و از آنجایی که فضای کریپتو به سرعت در حال رشد است انتظار می‌رود که پیشرفت‌های جدید و رویکردهای نوآورانه‌‌ای را به دفعات درخصوص توکن‌ها شاهد باشیم.

اینفوگرافیک زیر توسط راه پرداخت و با همکاری شرکت ققنوس ترجمه و بازطراحی شده است. برای مشاهده تصویر با کیفیت بالاتر روی آن کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.