راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همکاری مشترک توسن و جی‌اس‌اس در حوزه ربات‌های هوشمند بانکی و استقرار سامانه‌های هوش مصنوعی

شرکت توسن  و GSS، به‌عنوان توسعه‌دهندگان راهکارهای بانکی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بر پایه هوش مصنوعی در طی یک همکاری مشترک در حال آماده‌سازی ورود ربات‌های هوشمند با اتکا بر هوش مصنوعی به حوزه کسب‌وکارهای بانکی هستند.

معین حسینی مدیر پروژه این طرح می‌گوید: «این پروژه که SMARTWAY نام دارد یکی از شاخه‌های راهکار جامع Omni channel فرایندی توسن و جهت اتصال ماشین‌ها و رباتهای هوشمند به موتور فرآیندی Omni channel توسن است. این رویکرد موجب می‌شود تا مشتریان بانک از طریق ربات هوشمند بر پایه هوش مصنوعی در کنار سایر کانال‌های دیجیتالی که تاکنون در اختیار داشته‌اند، امکان ارتباط فرایندی با سرویس‌های بانکی را به دست آورند.»

به‌گفته او این پروژه تلاش دارد تا با استفاده از هوش مصنوعی برای اولین بار یک بازیگر (آکتور) غیر انسان را در تعریف فرایندهای بانکی درگیر کند. از آنجا که این فرایندها به موتور طراحی فرایند TSB+ توسن متصل است، محدودیتی برای استفاده از این ربات در فرایندها و سرویس‌های مختلف بانکی وجود ندارد.

این پروژه می‌تواند سرآغازی جدید برای استفاده واقعی از هوش مصنوعی و ربات در بانکداری ایران و روندی جدید در تحول دیجیتال کشور باشد.

منبع شرکت توسن شرکت جی‌اس‌اس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.