راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید آسان شارژ همراه اول با همراه 24 سامان

کاربران سیم‌کارت‌های همراه اول از این پس اول نیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #724* از خدمات سامانه همراه 24 بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان، با نهایی شدن مراحل انعقاد قرار داد بین شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) و این شرکت، خدمات سامانه همراه 24 از این پس بر روی تمامی سیم‌کارت‌های شبکه همراه اول قابل استفاده است.

طبق این گزارش دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #724* بر روی تلفن همراه خود، از خدمات سامانه همراه 24 شامل اطلاع از موجودی کارت‌های عضو شبکه شتاب، شارژ اتوماتیک تلفن همراه، پرداخت قبوض، اطلاع از بدهی موبایل و کمک‌های مردمی به موسسات خیریه، به رایگان استفاده کنند.

برای استفاده از این سامانه نیازی به مراجعه به بانک و یا نصب نرم‌افزار خاصی نبوده و تمامی مراحل عضویت و ثبت کارت بانکی نیز به سادگی و از طریق تلفن همراه کاربر امکان‌پذیر است.

شایان ذکر است، همراه 24 سامان نخستین و جامع‌ترین سامانه ارائه خدمات پرداخت همراه ایران است که با اخذ مجوز بانک مرکزی توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان بر روی اپراتوهای ایرانسل، تالیا و همراه اول فعال می‌باشد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه همراه 24 می‌توانند به سایت www.mpay.samanepay.com مراجعه و یا با شماره‌های 84345429و 84345428تماس حاصل کنید.

منبع: بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.