راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معروف‌ترین پروژه‌های اسکم و کلاهبرداری در دنیای رمزارزها / از وان‌کوین تا پای نتورک

حمید خادمی / به عنوان کسی که به جامعه‌ رمزارزها پیوسته احتمالا تا به حال واژه اسکم را در دنیای رمزارزها شنیده‌اید و ممکن است حداقل یک پروژه اسکم را در این بازار دیده‌ باشید. از جمله می‌توان از پروژه‌هایی چون e2c و foin که سرمایه بسیاری از افراد را به تاراج برده‌اند و اکنون لید‌ر‌های آنان در چنگال قانون گرفتار هستند، نام برد. اگر بخواهیم پروژه‌های اسکم را دسته‌بندی کنیم، این پروژه‌ها به دو نوع تقسیم می‌شوند:

  • پروژه‌های پانزی و هرمی
  • شت‌کوین‌ها

می‌توان دسته سومی را هم که با وعده میلیاردر شدن یک شبه به وسیله بیت‌کوین، سیگنال یا بسته‌های آموزشی بی‌ارزش را به علاقه‌مندان می‌فروشند، به انواع فوق اضافه کرد که البته در ایران نیز کم نیستند. با وعده آموزش میلیاردر شدن در کوتاه‌ترین زمان، به افراد ناآگاه محتوای بی‌ارزشی را می‌فروشند و متاسفانه این علاقه‌مندان به محض ورود به بازار رمزارزها ضرر هنگفتی می‌کنند و بعضا تمام دارایی‌شان را نیز از دست می‌دهند؛ چراکه این‌کار به سال‌ها تجربه و تخصص و ممارست نیاز دارد. برای شروع قبل از هرچیز توجه شما را به سبک کلاه‌برداری پانزی و روش‌های آن جلب می‌کنم.


کوین‌های پانزی اسکم


دسته اول، پانزی هستند که معروف‌ترین آن‌ها در چند سال گذشته، سه پروژه bitconnect، plustoken و بزرگ‌ترین آن‌ها وان‌کوین است که حدوداً ۳.۷ میلیارد دلار را از سرمایه‌گذاران به روش عرضه اولیه سکه ربود.


شت‌کوین‌ها


دسته دوم، شت‌کوین‌ها هستند که عموماً با وعده‌های دروغ و عدم وجود صرفه اقتصادی و نبود تقاضا و بازار لازم و صرفا با تبلیغات، نام یک کوین را بر سر زبان‌ها می‌اندازند و به سرمایه‌گذارها می‌فروشند. این نوع کوین در طول زمان قیمتی چند ده‌هزارم قیمت فروش پیدا می‌کند و تیم پروژه هم پول را جمع کرده و متواری می‌شوند. شناخت این دسته بسیار سخت است و شاید ۸۰ تا ۹۰ درصد ارزهای مارکت کریپتوکارنسی این چنین ارزهایی باشند.

در ادامه به معرفی پروژه‌هایی که اخیراً در کشورمان با کمک این دو سبک کلاه‌برداری به دنبال چپاول ثروت مردم هستند می‌پردازیم.


 دگ‌کوین


این پروژه یک پروژه پانزی اسکم است و با وعده پرداخت سود ماهیانه ۵ الی ۴۰ درصد که متناسب با میزان سرمایه‌گذاری افراد تعیین می‌شود، سعی در جذب سرمایه کاربران دارد. این پروژه خود را یک دفترکل توزیع‌شده «دگ» نامیده و اسم خود را هم از این dlt برداشته و با وعده‌هایی چون سریع‌ترین کوین جهان و یک میلیون تراکنش در ثانیه، به بازاریابی می‌پردازد. علاوه بر جمع‌آوری سرمایه به روش پانزی، تعدادی از افراد تیم این پروژه نیز از اعضای پروژه تحت تعقیب وان‌کوین، یعنی بزرگ‌ترین پروژه پانزی بازار رمزارزها هستند. از جمله آقای Nils Grossberg مدیر اجرایی پروژه دگ‌کوین که در پروژه وان‌کوین از لیدرهای استونیایی همین پروژه بوده است.


پروژه ATC


یک شت‌کوین و پانزی اسکم توسط فردی در کشور هند ۱۸ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران هندی چپاول کرد و با وعده سود ماهیانه و پرداخت آن به صورت دوسالانه برابر با مقدار سرمایه‌گذاری فرد به وسیله کوین ATC، بسیاری از سرمایه‌گذاران را فریفت و اکنون در بقیه کشورها و مخصوصاً ایران نیز نفوذ کرده است. این ارز نه والت دارد نه وایت پیپر و نه گیت‌هاب؛ فقط با وعده یک کوین که بلاک‌چین محرمانه مخصوص خودش را دارد و قرار است در آینده فروشگاه‌های آنلاین جهان از آن استفاده کنند وارد بازار شد؛ درصورتی‌که یک توکن استلار است و به لیست صرافی stellar.expert هم افزوده شده، کوین هم نیست، نه بلاک‌چین خودش را دارد و نه هیچ ارزش کاربردی دیگری. در سال ۲۰۰۸ دولت هند عاملین اصلی این پروژه را بازداشت کرد اما بسیاری از آن‌ها هنوز هم در سطح بین‌المللی درحال فریب افراد ناآگاه هستند.


آریاکوین


این کوین توسط مجموعه پانزی اسکم mrdigicoin که از شناخته‌شده‌ترین نام‌های پانزی اسکم رمزارزهای فعال در ایران هستند پایه‌گذاری شد. این تیم با وعده مرج ماینینگ dogecoin یک سرویس cloudmining راه انداخته و میلیاردها تومان از سرمایه هم‌وطنان را چپاول کرده است. پس از مدتی آریاکوین توسط این تیم ایجاد شد تا جهت سوددهی ماهیانه از آن استفاده کند. شیوه کار آن‌ها، جذب سرمایه از کاربران جهت خرید دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین است. در توجیه اینکه چطور با ماینینگ بیت‌کوین از هرجای دیگری بیشتر سود می‌دهد اعلام می‌کند که ما با مرج ماینینگ ارز dogecoin  سود تقریباً ثابت ماهیانه به شما می‌دهیم. این سود همیشه مثبت است حتی زمانی که ماینینگ بیت‌کوین عملا به صرفه نباشد. این در حالی است که در طول سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ با استفاده از داده‌های سایت whattomine.com سود ماینینگ بیت‌کوین و دوج‌کوین هر دو صفر و حتی زیر صفر یعنی هزینه‌بردار بوده است. اما این پروژه همچنان به سوددهی خود ادامه می‌داد تا اینکه درگاه بانکی آن توسط پلیس فتا بسته شد و تحت پیگرد قرار گرفت.

شما می‌توانید با محاسبه درآمد استخراج در ماشین‌حساب‌های ماینینگ پی ببرید که سود پرداختی به شما از درآمد ماین شده هر دو ارز بیت‌کوین و دوج کوین بیشتر است که خود گویای مورددار بودن آن است. همچنین امسال با شکایت بسیاری از هم‌وطنانمان که پول آن‌ها توسط این پروژه چپاول شده بود عاملین اصلی در خارج از کشور تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند. البته سایت هنوز با پرداخت رمزارز به‌جای ریال کار خود را ادامه می‌دهد.


کینگ‌مانی


این کوین که توسط یکی از معتبرترین شرکت‌های بازاریابی، یعنی نتورک ایران بادران طراحی شده، پانزی اسکم نیست اما دارای خواص یک شت‌کوین است. از جمله وعده‌های فراوان آن، رقابت با بیت‌کوین بدون هیچ‌گونه گیت‌هاب و وایت‌پیپری فقط با ۷ صفحه و بدون هیچ‌گونه توضیحات فنی است! در وایت‌پیپر این پروژه، عرضه را این‌گونه توضیح داده است که سالیانه ۷۰۰ میلیون کوین توسط پروژه جهت سوددهی به عملیات بازاریابی پرداخت می‌شود. از آنجا که قیمت هر چیزی با میزان عرضه آن رابطه مستقیم دارد، اگر ارزی ۷۰۰ میلیون عرضه سالانه داشته باشد حتی اگر به رتبه‌های بالای بازار  برسد نمی‌تواند قیمتی بیشتر از یک دلار داشته باشد. این درحالی‌ست که این پروژه قیمت هر ارز را در کیف پولش برای فروش با ۱۴ دلار شروع کرد و تا ۱۸۰ دلار هم افزایش داد.

همچنین پروژه خود را سویسی معرفی کرده اما ۸۰ درصد ترافیک آن در سایت آلکسا متعلق به کاربران کشور ماست. در ضمن این ارز فقط به‌وسیله لیدرهای شرکت بادران بازاریابی و تبلیغ می‌شود.


پروژه doubleway


این یک پروژه پانزی اسکم است که با وعده پرداخت  ۰.۰۸ اتریوم پاداش به ازای هر رفرال به وسیله  قرارداد هوشمند، سعی در جذب سرمایه کاربران کرده و با این عناوین که شما با افزایش مقدار سرمایه خود می‌توانید سطح پاداش رفرال خود را بالا ببرید، کاربران را به سرمایه‌گذاری بیشتر ترغیب می‌کند، ولی درنهایت به‌جز پرداخت سود از پول سرمایه‌گذاران به لیدرها چیزی نیست و ادامه‌دهنده راه بقیه پروژه‌های پانزی اسکم است. تنها تفاوت این پروژه آن است که با تبلیغات گسترده با استفاده از نام قرارداد هوشمند و بلاک چین اتریوم و باینری آپشن، سعی در بزرگ‌نمایی پروژه خود دارد؛ درست همان مسیری که قبلاً e2c طی کرده بود.


پروژه پای


این پروژه یک کلاه‌برداری است که با وعده تنها کوین قابل ماین با موبایل که قابلیت رقابت با بیت‌کوین را دارد خلق شده که اخیراً در ایران و در میان کاربران موبایل بسیار کاربر جذب کرده است. روش کار به این صورت است که با وعده ماین با موبایل، کاربران را ترغیب به نصب اپلیکیشن کرده و سپس به آن‌ها لینک رفرالی جهت زیرمجموعه‌گیری برای بالا بردن پاداش استخراج می‌دهد. کاربران باید توجه کنند که کوین‌های قابل ماین با موبایل در این بازار سالهاست که وجود دارند و این یک ویژگی خاص نیست، مانند کوین‌های enq و etn.

در ادامه به کاربران اعلام می‌کند که با خرید توکن ما در آپ موبایل، سطح خود را جهت پاداش ماینینگ بالا ببرید و از این طریق شروع به جذب سرمایه از مردم می‌کند. این ارز یک شت‌کوین است که ارزش کاربردی نداشته و توکنومیک آن ریزش‌های بالای قیمتی را در پیش دارد و با روش‌های زیرکانه سعی در جذب سرمایه از طریق زیرمجموعه‌گیری و هرمی و پانزی دارد.


نتیجه‌گیری


با رشد کاربران جامعه رمزارزها، هر روزه شاهد تعداد بیشتری از پروژه‌های اسکم هستیم که سعی در چپاول پول سرمایه‌گذاران دارند. اصول اولیه یک پروژه اسکم به دو بخش پانزی‌ها و شت‌کوین‌ها تقسیم می‌شوند. شناسایی یک طرح پانزی ساده است چون ویژگی مشترک همه آن‌ها پرداخت سود ماهیانه یا روزانه و پاداش رفرال است. شت‌کوین‌های دارای ریسک بالای سرمایه‌گذاری چون کینگ‌مانی و پای نیز با وعده‌ها و دروغ‌ها و بدون پشتوانه علمی و عملی وارد بازار می‌شوند و سرمایه مردم را به باد می‌دهند.

باید توجه داشت که شناخت این پروژه‌ها کار یک متخصص است و از همه سرمایه‌گذاران تقاضا داریم قبل از سرمایه‌گذاری در هر زمینه‌ای با یک متخصص باسابقه و معتبر مشورت کنند تا اتفاقی که برای سرمایه‌گذاران پروژه‌های اسکم foin و e2c افتاد تکرار نشود.

منبع کوین ایران
265 دیدگاه
  1. ارشاد می‌گوید

    خیلی ممنون از مطالب خوبتون متاسفانه یکی از پروژه های که ذکرکردید با استفاده از سیستم قرارداد هوشمند خیلی از دوستان را دارد در کشور ما فریب می دهد

  2. علی می‌گوید

    کلا از بالا شروع کرد یکی یکی گفت همه کلاه بردارن تو ارزهای دیجیتال

    1. رسول قربانی می‌گوید

      بیش از 2000 هزار ارز دیجیتال وجود داره! معرفی این هفت هشت ده تایی که کلاهبردار هستن میشه معادل همه ارزهای دیجیتال؟
      شما توی محلتون به کلاهبردارا چی میگید؟

      1. کوروش می‌گوید

        باسلام
        ممنونم از شما بخاطر این اطلاعات
        یه سوال؟
        این رمزها که هست
        چه کسی درست کرده بازنوشته
        چی گیرخودش میاد

      2. حسام می‌گوید

        سلام وقت بخیر
        لطفا منابعتون رو ذکر بفرمایید

        1. ناشناس می‌گوید

          هیچ منبعی ندارن فقط حرف میزنن

    2. محمد هاشمی می‌گوید

      حرف خیلی بی معنی و بی منطقی بود :/

  3. کوروش می‌گوید

    باسلام
    ممنونم از شما بخاطر این اطلاعات
    یه سوال؟
    این رمزها که هست
    چه کسی درست کرده بازنوشته
    چی گیرخودش میاد
    نمیشه راهی پیداکردخودمون این رمزها رو نوشت

  4. مهدی می‌گوید

    دوستانی که به اطلاعات کامل در مورد شرکت ساکسس فکتوری و دگ کوین نیاز دارند با مدارک و مستندات کاملمیتونن از این لینک استفاده کنن
    اگر واقعا ادعای حقانیت هست پس رد کردن نظر ی که درج کردم ترس از دست دادن اعتباری هست که با دروغ توسط سایت شما ساخته شده

    1. رسول قربانی می‌گوید

      دوست عزیز
      لینکی که مبنی بر ادعای حقانیت پروژه کلاهبرداری دگ کوین ارسال کرده بودید رو بررسی کردیم. یک وبسایت جعلی بی نام و نشان که هیچ رد یا ثبت درست و درمونی از کسی که این سایت جعلی رو ایجاد کرده یا حقانیت دگ کوین رو ثابت کنه پیدا نکردیم. اینجا اینستاگرام نیست که با چهارتا لینک جعلی و دروغی مردم رو فریب بدید. لطفا لینک از یک منبع یا مرجع پدرمادردار و باسابقه بفرستید نه از یک جایی که مشخصه صرفا برای فریب دادن مردم ایجاد شده!

      1. مریم می‌گوید

        نظر شما در مورد بانک ترون چی هست؟

  5. جویا می‌گوید

    سلام
    پروژه اکواسمارت ترون و بانک اف ترون هم‌ایا کلاهبرداری و اسکم هستند؟؟

  6. سیدمهدی می‌گوید

    درمورد توکن لیام اطلاعاتی دارین ؟
    جدیدا فردی به اسم امیرحسین داداشی با پرداخت رورانه نبم درصد سود و نیم درصد دیگه به ارزش پولتون توکن لیام میده
    اصولا ابن نوع شرکت ها اعتبار سرمایه گذاری دارند؟ اگه کلاه برداری هستن همشون کلاهبردارین ؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      به نظر کلاهبرداری میاد!
      این توکنی که به عنوان سود به شما میدن رو کی؟ و چقدر ازتون قبول میکنه؟

      1. آرمین می‌گوید

        صرافی ارزجو خریدو فروش می‌کنه این ارز رو

      2. حسین می‌گوید

        سلام از 1 شهریور liyam توکنه اسمش

      3. پویا می‌گوید

        درود
        راجب اکو اسمارت ترون چیزی نگفتین
        میشع راهنمایی کنید

      4. حمید رضا می‌گوید

        سلام،من تعدادی ازین توکن خریدم،الان در تراست ولت موجود هست،و میگن حدود ۲۷ روز دیگه در صرافی ها لیست میشه،این آقای داداشی از راه ترید در صرافی بیتمکس داره سود روزانه یک درصدی به سرمایه گذار هاش میده،خیلی هم مطمئنه از کاری که میکنه،لطفا نظرتون بگید

        1. رسول قربانی می‌گوید

          کلاهبرداری محض هست دوست عزیز.
          از کی تا حالا توکن با پشتوانه یک فرد دنبال میشه؟

          1. عماد می‌گوید

            سلام پشتوانش فرد نیست یک سایت خارجی هست که داره پشتیبانی میکنه

          2. امیر نیما می‌گوید

            من نیم درصد رو گرفتم و تابحال که سه برابر پولی که پرداخت کردم رو بدست آوردم و کلاهبرداری نبودهتوکن با پشتوانه ی بیت کوین رو راه اندازی کرده

          3. آرمین می‌گوید

            من خودم یکسالی هست تو مجموعه آقای داداشی هستم وخداروشکر هیچ مشکلی هم پیش نیومده تا حالا

        2. ناشناس می‌گوید

          سلام شماهنوزهم اونجا سرمایه دارید؟
          منم چندماهه اونجا سرمایه گذاشتم
          سرزمینی ازکاراقای داداشی

          1. ناشناس می‌گوید

            سلام دوستان هر کی از داداشی خبری پیدا کرد اطلاع بده منم توشرکتش سرمایه گذاری کردم

      5. حمید رضا می‌گوید

        توکن لیام رو عرض کردم،در شروع ارزشش ۱‌.۱ دلار بود الان که ۲ مرداد هست بعد از دوماه شده ۵.۱۳ و ۲۷ روز دیگه میشه در صرافی خرید و فروشش کرد،واقعا آدم نمیدونه باید چیکار کنه

        1. رسول قربانی می‌گوید

          27 روز دیگه شما رو میبینیم که داری خرید و فروش میکنی؟
          یا بر درختی تکیه کردی و داری گریه میکنی بابت پول‌هایی که ازت رفته

          1. ناشناس می‌گوید

            هه .کار آقای داداشی که یکی از نوابغ ایران هست درسته

          2. یک مرد خسته از پانزی و اسکم می‌گوید

            خواستم بگم آقای داداشی یا بهتره بگم کلاهبردار داداشی در بازداشته و تصور شما کاملا درسته
            الان هم بالا رده هاش دارن از مالباخته هایی که اطلاعات چندانی ندارن مثل سپر استفاده میکنن
            از وارن بافت ک تریدر بهتر نداریم داریم؟؟
            اون هم 30 درصد تضمینی سود نمیده این داداشی که نهایتا فایلای فارکس منو خونده

          3. ناشناس می‌گوید

            سلام وقت بخير ايا از سايت tru capital اطلاعي داريد ؟

        2. توحید می‌گوید

          سلام
          دوست عزیز چرا فکر کردید با پشتوانه یک فرد داره دنبال میشه؟
          بنظر میاد شما کامل متوجه مطالبی که توسط اون دوستمون مطرح شد، نشدید

    2. یاس می‌گوید

      سلام‌شما اونجا سرمایه گذاری کردید؟

    3. ناشناس می‌گوید

      کلاه برداریه شک نکن خودش داره یه شبه چهار پنج برابر میکنه

    4. بهروز می‌گوید

      سلام سید شما لیام خرید کردید ؟؟

  7. امیر می‌گوید

    اعتماد هم دیگه سخت شده بت کوین امد میگفتن کلاه برداریه شد ارز یک جهان سر خیلیا کلاه رفت دیگه مردم نمیدونن باید به چی اعتماد کنن به چی اعتماد نکنن امیدوارم همه موفق باشن

  8. اشکان می‌گوید

    نظر شما درمورد اوربیت نتورک orbit network چیست ؟

  9. ناشناس می‌گوید

    درود به شما. خواستم بدونم ارز دیجیتالی ترون والت پروژه واقعی هست یا کلاهبرداری؟

  10. صالح می‌گوید

    سلام.
    ارز دیجیتال atc هم کلاه برداریه ؟

    1. ناشناس می‌گوید

      نه داداش الان ۲ سال و نیمه داره کار میکنه یک بارم عقب و جلو نکرده سودشم هر ماه تبدیل میکنی به تتر و نترم چنج میکنی و میزنی به جیب

  11. سپهر می‌گوید

    لطفا نظرتون در مورد طرح سرمايه گذارى بانك اف ترون و طرح زنبور بفرماييد كه ايا معتبر هستن يا كلاهبردارى؟؟

  12. نیما می‌گوید

    این حجم‌ از بیسوادی در یک مقاله بسیار عجیب بود!

  13. ناشناس می‌گوید

    ایا salechainهم کلاهبرداریه؟؟ یکی از دوستام بدون اینکه بهم بگه هرمی ه برام ثبت نامش کرد. اصلا خیالم راحت نیست

  14. امیر می‌گوید

    با سلام،در مورد توکن لیام اطلاعاتی دارید،اگر بخوایم ببینیم این توکن هست یا خیر چکار باید بکنیم

  15. سید می‌گوید

    دیدی که دگ کوین تو بایننس هم نشست و خوبم داره خرید فروش میشه

  16. جواد می‌گوید

    سلام راجب پای نتورک که شما هیچ هزینه نمی کنید کلاه چی می خواد برداره میشه توضیح بدین حتی تنها برنامه هست که به هیچ جای گوشی دسترسی نداره در عوض تلگرام و اینستا به اکثر اطلاعات گوشی دسترسی دارند در اوایل کار بیت کوین هم میگفتن کلاهبرداری میشه کامل راجب پای نتورک توضیح بدین

  17. مهدی می‌گوید

    سلام لطفا پاسخ بدین
    آیا salechain.io کلاهبرداریه؟

  18. بهروز می‌گوید

    آقای قربانی میتونید در مورد توکن لیام اطلاعات بدید
    دو ماه پیش ۱ دلار بود الان هنوز ب بروکر نرسیده شده ۴ دلار . میگن ۱ ماه دیکه میرسه ب صرافی

    1. رسول قربانی می‌گوید

      منم میخوام یه توکن بی‌ارزش بدم بیروون امروز بگم 1 دلار دو ماه دیگه بگم 10 دلار! وقتی کسی نمیخردش یا در هیچ پلتفرم مهمی عرضه نمیشه چه اهمیتی داره؟ اصلا وقتی خریداری نداره 10 لار که هیچ، کی به کیه؟ من میگم 100 دلار!

      1. بهروز می‌گوید

        آقای قربانی
        توکن لیام پشتوانش شرکتهای ورق آلومینیوم در آلمان هستش
        ک گفته شده با پشتوانه سازی ک شده ارزشش بالا رفته و امروز ۱۰ مرداد معلوم شده در کدوم بروکر عرضه میگردد
        نظرتون میخواستم

      2. توفیق شعیبی زاده می‌گوید

        سلام
        بنده در دوسال گذشته با شرکت فراداد کار امیتیس به مدیریت امیر اکبر داداشی عین شخ واقع در سعادت اباد،
        کار میکنم !
        قابل توجه دوستمون که عرض کردن 27 روز دیگه بر درختی تکیه دادی و گریه میکنی !،
        سرمایه چند ده میلیاردی من ، از کار کرد با این شرکت بوده و املاکی که خریدم هم همینطور ..
        قضاوت با شما..
        موفق باشید.

        1. مهسا می‌گوید

          تورو خدا بگین آقای داداشی آزاد ‌شده یا زندانه سرمایه ما چی میشه 100 ملیون ک پولم بود رفت

        2. محمد زمانی می‌گوید

          سلام ،ببخشید شما از روال پرونده اطلاع دارید؟

        3. شیرین می‌گوید

          منم از پارسال با ایشون کار کردم….ولی از دی ماا ایشون نیست شدن…و سرمایه ها از دست رفته……الان باید چیکا کرد ؟ شما خبری دارید؟

        4. Ati می‌گوید

          حالا که هیچ خبری از سرمایه های ما نیست چه کنیم

        5. ناشناس می‌گوید

          آقای شعیبی زاده اکبرتون که کلاهبردار پانزی از آب در اومد! شما رو هم باید بندازن زندان مثل ایشون چون میدونیم از همدستانش بودی

      3. بهزاد می‌گوید

        چرا بدون اینکه اطلاعی داشته باشید نظر میدید ؟
        ی کلام بگو نمیدونم در موردش ..
        اقای داداشی انسانیتش ثابت شدست و کار جدیدی که راه اندازی کرده مسلما باید چهار تا باشن ک پشت سرش حرف بزنن
        هیچ کس به قطار وایساده سنگ نمیزنه

      4. Mahi می‌گوید

        سلام
        کمپانی کلود ماین پرو؟؟؟؟؟
        آقای فلاح و آقای آفرینش

  19. Sobhan می‌گوید

    دروود دوست عزیز من نمیدونم با چه اطلاعات واستنادی این حرف هارو میزنید ومیگید کلاهبرداریه اما اطلاعاتتون از من بیشتر نیست دررابطه ایشون، منتها کسی که قصد خرید توکن رو داره انقدی باید بدونه که وقتی میخره زمانی که به سود دهی رسیده ونیاز به فروش داره چگونه اقدام کنه اقای داداشی اولین صرافی رمز ارز دیجیتال رو تاسیس کردن وتوکن لیام بعد مدت بیست روز دیگر در صرافی ایشون قابل فروش به قیمت روز میباشد .

    1. علیرضا می‌گوید

      داداشی زندونه دانشمند

  20. ناشناس می‌گوید

    سلام. توکن لیام در بروکر لیست شده
    تا چند روز بعد اطلاعاتش از بروکر میاد بیرون
    دوستانی که اطلاع ندارن نظر ندن

  21. عماد می‌گوید

    سلام منم ۵۰۰ میلیون لیام توکن خریدم واقعا اگه کلاهبرداری باشه که باید فرار کنم

  22. سعید می‌گوید

    سلام آقای قربانی
    بنظرتون آقای داداشی مورد اعتماده؟

    1. ناشناس می‌گوید

      میگن دستگیر شده

    2. سینا می‌گوید

      بهترین ارز دگ کوینه ک اینده ای خیلی بزرگی داره با پلتفرم های خیلی بالا و با شبکه های قوی میدونید که ی ویو واقیعت مجازی ساخته ک حتی گوگل و فیسبوک نمیتونن درکش کنن پلتفرم و شبگه دگ کوین از گوگل هم قوی تره همین الان هم تو کل دنیا ۱۴۰۰ تا مرکز داره ک اون کشور دگ رو واحد پول خودشون میدونن و ازش استفاده میکنن از جمله خود ایران حرف این هارو گوش ندین همین این ادما بودن ک میگفتن بیت کوین کلاهبرداریه چی شد سال ۹۵ هر بیت کوین بودش ۱ میلیون الان شده یک ملیاردو خوردی دستگاه پزش تو کل دنیا هست ایران هم ساخته تو مشهد و مهر اباد هست

  23. امین می‌گوید

    تازگی ها یک ارط دیجیتال رونمایی شده به اسم بیکسبی کوین. کیف پول اختصاصی داره و هر تراکنشی که میکنیم هش بلاک میده که توی اکسپلورر بیکسبی کوین میشه دیدش. وایت پیپر و رودمپ هم در سایتش هست توی صرافی پرشیا اکشچنج هم خرید و فروش میشه در کنار بیتکوین و اتریوم و خودم در صرافی به تومن تبدیلش کردم. خواستم ببینم چجوری بفهمیم یک ارز دیجیتال واقعی هست یا خیر. اینجور که من فهمیدم برخی از این ها حتی کیف پول اختصاصی و اکسپلورر دارن ولی واقعی نیستن چطور میشه فهمید؟

  24. ناشناش می‌گوید

    سلام. لیام توکن رو منم خریداری کردم. ولی با پشتوانه یه نفر این ارز بیرون نمیاد. به گفته خودشون با همکاری المان و روسیه و کره دارن این کار و انجام میدن. لطفا نظرتون رو بگین که از چه لحاظ کلاهبرداریه

  25. محسن می‌گوید

    لیام توکن 3 دلار خذیداریم.-09134556737

    1. مصطفی می‌گوید

      من می‌فروشم میخری؟

  26. ثمین می‌گوید

    سلام دوستان، توکن لیام از نظر من بسیار مطمئن هست، خودم حدود ۴ میلیارد خریداری کردم، چرا بعضی از افراد نمیتونن پیشرفت کسی رو ببینند، اگر کلاهبرداریه، پس چرا بعد از گذشت دو سال آقای امیر اکبر داداشی فرار نکردن؟؟؟؟

  27. اسماعیل می‌گوید

    باسلام خدمت دوستان…وتشکرازجناب قربانی درخصوص پاسخگویی به دوستان.درمورد توکن لیام باید عرض کنم .خیلی از ماها بعدازانجام کاری مشورت میگیریم واین نتیجه مطلوبی نداره.کسانیکه توکن لیام خریداری کردند وحالا اینجا سوال میکنند آیا کلاهبرداریه؟یا نه؟خب این سوالها وتحقیقات رو باید قبل از انجام خرید میکردی نه الان….اما در مورد جناب آقای رسول قربانی عزیز که در مقام پاسخگویی هستند باید عرض کنم…..شما چقدر در مورد….. توکن لیام …..تحقیق کردید؟؟؟؟چقدر نسبت به سابقه ی افرادی که در تولید این توکن تلاش کردند آشنایی دارید؟؟؟؟لطفا قبل از اظهار نظر کارشناسی در خصوص افراد یا موارد مطرح شده…..تحقیقات خودتون رو کامل کنید….بعد دیگران رو راهنمایی بفرمایید……هر توکنی که تولید میشه….مراحلی داره که باید طی بشه……ان شالله ……توکن لیام ….هم وقتی در بورکرهای معتبر لیست شد…..خبرش رو درهمین وب سایت به اطلاع دوستان خواهیم رساند…..باتشکر

    1. ارتور می‌گوید

      لیام فعلا …. که پسر خوب . حتما وام برداشتی رفتی توکن خریدی اره.

  28. شهلا می‌گوید

    راجب سایت بانک اف ترون میشه نظزتونو بگین?

  29. ناشناس می‌گوید

    سلام خسته نباشین اقای قربانی نظرتون راجب بانک اف ترون چیه ?ممنون میشم جواب بدین

  30. فهیمه می‌گوید

    سلام روزتون بخیر
    ببخشید میشه اطلاعات بیشتری مبنی بر شت کوین بودن ATC به من بدید.
    ممنون

  31. ناشناس می‌گوید

    سلام این لیام که میگید الان میگن تو بروکر رفته

  32. امیررضا می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر.
    چهارصد میلیون توکن لیام خریدم اواخر فروردین به ارزش هر توکن ۱.۱ دلار با قیمت دلار ۱۳ هزار تومان.
    امروز با ارزش هر توکن ۵.۴۵ دلار با قیمت دلار ۲۱۳۰۰ تبدیل کردم به اتریوم.
    سرمایم شد حدو سه میلیارد و دویست میلیون.
    حدودا هشت برابر شد سرمایم و ممنونم از آقای داداشی که چندین ساله دارن با صداقت کار میکنن.
    خواستم بگم اون ۲۷ روز که به دوستمون گفتین رسید و گریه نمیکنیم و شادیم.
    ممنون

    1. مصطفی می‌گوید

      سلام آقا کنم خریدم چه جوری تبدیل ش کردی به منم یاد بده آقای داداشی رو گرفتن هیچ کس پاسخگو نیست

  33. حسین می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    اگه میشه crypto friends هم یه بررسی بکنید که ایا اسکم یا نه

  34. محممد می‌گوید

    سلام.
    ببخشید شاید ربطی به موضوع این صفحه نداشته باشه خیلی وقته دنباله راهی برای برگردوندن سرمایه ام هستم.. فوین متاسفانه منم جزو اون مال باخته ها هستم. اول فرمایشتون نوشتید. گرفتار قانون شدن. آیا صحت داره؟ اگر بله میتونم حقم رو بگیرم 10هزار دلاره. لطفاً منم مثله برادرتون راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

  35. علی می‌گوید

    پس چرا تو اتر اسکن ارزش لیام رو زده صفر

  36. فرشاد می‌گوید

    کجا فروختی، به ما هم بگو بفروشیم

  37. اسماعیل می‌گوید

    نوش جانت……نتیجه انتخاب واعتماد بجا وآگاهانه

  38. ناشناس می‌گوید

    میشه بگین چطور بریم تو بروکر . منم لیام دارم الان چند برابر؟

  39. علی می‌گوید

    منم حدود ۱سالی هست که با اقای داداشی کار میکنم کارش حرف نداره بهش اطمینان کامل دارم اوضاع مالی خودم و اطرافیانم رو از این رو به اون رو کرد خدا خیرش بده

  40. زهرا می‌گوید

    دوست عزیز شما چطور فروختین؟ والله هنوز که به ما حتی حسابمونم ندادن، صرفا بهمون گفتن نیم درصد توکن داریم که نمیدونیم اصلا کجا هس چقدره وجود داره یا نه دروغ میگین چرا؟

  41. زهره می‌گوید

    سلام آقای قربانی چطور میشه با شما در ارتباط بود؟ گروه تلگرام یا کانال یا پیج اینستاگرامی دارین؟

  42. Hamid می‌گوید

    سلام منم مقداری لیام دارم ولی نمیدونم چطور به اتریوم تبدیل کنم، از طریق uniswap به ارزش ۵/۴۴ حساب نمیشه به نظرم
    میشه بگین شما چطور تبدیل کردین

  43. ناشناس می‌گوید

    سلام دروغ میگه دیروز ازاد سازی شد. بیا من به قیمت ۵ دلار بهت میفروشم.قبول؟

  44. محمد می‌گوید

    دوست عزیز جناب باقری لیام توکن الان داره در صرافی غیر متمرکز یونی سواپ خریدو فروش میشه

  45. Amir می‌گوید

    سلام دوست عزیز هنوز لیام قابل خرید فروش نیست
    میشه بدونم شما چجوری تبدیل کردی
    الان کلا یه روز از ویدئو اقای داداشی میگذره و قرار بر این شده تا اخر هفته بشه تبدیل کرد

    بنده هم چند ماهی میشه با این شرکت کار میکنم و تا اخر همین هفته مشخص میشه ک این راهی ک میریم ب کجا قراره برسونتمون

    نا گفته نمانده این چند ماه راضی راضی بودم اما اصل سرمایمون هنوز مشخص نیست چی قرار هست بش

  46. حمید می‌گوید

    والا ما که هنوز نتونستیم چیزی بگیریم قراره بیاد روی تابلو حتی با پشتیبانی تلگرام هم صحبت کردم گفتند که باید منتظر باشید پروشه زمانبر هست شما چطور موفق شدی سرمایت رو بگیری؟؟؟؟؟!!!!!!! فکر کنم توکن لیام سر همه کلاه گذاشت در آخر……

  47. امیر می‌گوید

    چجوری تبدیل کردی تو بروکر قیمتش 2.5 دلاره. شما پول هم دادین به شرکت داداشی برای دریافت سود روزانه.
    من پولمو دادم چند وقت دستشون بود و سود می‌دادن الان هم می‌دن سود رو اما بیشتر از یک ماهه که درخواست کاهش سرمایه دادم اما واریز نمی‌کنن.

  48. ناشناش می‌گوید

    اقای امیر رضا خان. لطف میکنید به ما هم بگین چطور تبدیل کردین؟؟ اینکه هنوز عرضه نشده .تو کیف پول خبری نیست شما چطور تبدیل به اتریوم کردی. لطفا ما رو هم مستفیض کنین

  49. Amir می‌گوید

    ببخشید سرمایه شما چقدر بوده بوده

    1. ناشناس می‌گوید

      6

  50. امیر می‌گوید

    دروغ میگن هر روز تو دفترش شاکی میاد من از عید تا حالا درخواست کاهش دادم هیچ اتفاقی نیفتاده همش ملت گذاشته سر کار

  51. سایه می‌گوید

    سلام خسته نباشین دوستان بی زحمت به ما هم بگین چطوری لیام توکن هاتونو به اتریوم تبدیل کردین

  52. بی نام می‌گوید

    چ جور شاکی میان؟همه دارن سودشون رو روزانه میگیرن.ضمنا بخاطر پشتوانه سازی لیام فعلا نمیتونن تمام درخواست هارو انجام بدن.من ب شخصه اگر آقای داداشی نبودن نابود شده بودم

    1. Ati می‌گوید

      سرمایتو پس گرفتی

    2. محمد می‌گوید

      حدود یکسال یکی از دوستان خیلیارو داره دعوت میکنه ، به منم گفتن ولی نرفتم ، شک داشتم ، ولی تا الان این گروهو نگرفتن و تا الان ساده‌ای خیلی خوبی گرفتن که آدم وسوسه میشه بره ، در هر صورت سوالم اینه چطور این گروه هایی که میان پلیس فتا و یا سازمان اطلاعات زود پیگیرش نمیشه و اینارو همون اوایل کار دستگیر نمیکنه

  53. محمد می‌گوید

    اگه بخوای لیامت رو تبدیل کنی باید وارد سایت uniswap بشی.
    قبلش کیف پول تراست ولت رو روی گوشیت نصب کرده باشی.
    از طریق سایت کیف پولت رو بهش معرفی می کنی.
    uniswap اطلاعات کیف پولت رو می خونه و بهت اجازه می ده تا اون رو به هر ارز دیگه ای که از پرتوکل erc20 استفاده می کنه تبدیل کنی.
    موفق باشید.

  54. Amir می‌گوید

    نمیشه ارور میده

  55. مصطفی می‌گوید

    سلام، میخواستم بدونم کسی در مورد آقای داداشی اطلاع کافی داره و میشه پیششون سرمایه گذاری کرد و اعتماد داشت تا فردا روز به مشکل نخورم. منم تازه میخوام پیش ایشون سرمایه گذاری کنم.

  56. کامران می‌گوید

    سلام آقای داداشی حرف نداره طلا هست طلا.همه رونجات داده.جریان توکن هم وجود داره وخیالتون راحت وپشتوانه سازی داره میکنه بخاطررشدش.ما زندگیمونو مدیونشون هستیم امیدوارم مثل همیشه موفق باشه

  57. ahmad می‌گوید

    با سلام
    این سایت توکن لیام هست https://liyamtoken.com که البته باید با فیلتر شکن وارد بشید.اینکه این توکن معتبر هست یانه رو گذر زمان تعیین میکنه . در مورد اقای داداشی باید بگم که من قبل از عید مقداری سرمایه گذاری کردم که در ابتدا 3 درصد روزانه میدادن بعد از عید گفتن برای افراد قدیمی 1.5 درصد روزانه بعلاوه 1.5 درصد مابقی توکن لیام در کیف پول افراد شارژ میشه که تا الان 1.5 درصد روزانه واریز شده ولی 1.5 درصد لیام برای ماها که قدیمی هستیم واریز نشده.اما در مورد اینکه این توکن چی هست طبق وایت پیپری که در ابتدا به ما معرفی کردن و من دانلود و مطالعه کردم پروژه برای سرمایه گذاری یک کارخانه تولید ورق های گالوانیزه رنگی برمیگرده که طبق وایت پیپر برای راه اندازی اون 100 میلیون دلار برآورد هزینه شده بود که قرار بود به کمک توکن لیام سرمایه گذاری بشه . متاسفانه تو سایت لیام فقط 6 صفحه از white paper اصلی قرار داده شده و کلیه لینکها جهت تماس غیر فعال هستن فقط یک شماره تلفن و ادرس تو فرانکفورت داده شده و اعضای تیم سوابق و اهداف چشم اندازها و… اصلا مشخص نیست .من به شخصه با اینکه میدونم آقای داداشی انسانی بزرگ و با مغز اقتصادی هستند ، طبق مطالعه ای که داشتم نسبت به icoها و شاخص هایی که باید مد نظر قرار داد پشتوانه محکمی واسه این توکن نمیبینم و احساسم این هست که سعی میشه همه چی راجع به این توکن مخفی بمونه اما اینکه چطور این پروژه بدون نام و نشان و بدون مشخص بودن تیم طراحی و سوابق تیم و عدم شفاف بودن وایت پیپر تونسته وارد بروکر واسه خرید و فروش بشه به نظرم قدرت و اراده ای سیاسی مافوق آقای داداشی باید پشت قضیه باشه.

  58. ahmad می‌گوید

    البته در ادامه بحث باید اضافه کنم که این توکن برای اعضایی که سرمایه تو شرکت داشتن با قیمت 1.1 دلار عرضه میشد که تا پایان یافتن زمان ico time قیمت 5.5 دلار بود . تعداد عرضه این توکن 100 میلیون هست که تا الان حدود 15 میلیون که بخشی از این تعداد به تیم عرضه کننده برمیگرده اختصاص داره و قابل خرید با اتریوم و بیت کوین هم هست ولی در کل من به شخصه با توجه به white paper اولیه که هنوز هیچ کارخونه ای در کار نیست و طبق براورد خودشون گفته بودن با تامین هزینه براورد شده توسط تیم کره ای تا دو سال طول میکشه ساخته بشه و مسلما با وضعیت تحریم و… بعید میدونم به نتیجه برسه

  59. ahmad می‌گوید

    خلاصه بحث اینکه مثل بازار بورس ایران جو گیر نشید بخرید و اگه قبلا با قیمت پایین خرید کردید سریعا ردش کنید بره چون تو دنیا کسی چشم بسته توکن و رمز ارز نمی خره .

  60. ناشناش می‌گوید

    ویدیوی اقای داداشی رو کجامیشه دید؟؟

  61. ahmad می‌گوید

    نظر ما؟
    ما که نظر دادیم مفصل ولی منتشر نشد

  62. ناشناس می‌گوید

    ببین نماینده هاشو گذاشته خودم هم دارم راضی ام

  63. علیرضا می‌گوید

    شکن نکنید مرد بسیار شریف و‌محترمی هستن

  64. علیرضا می‌گوید

    سلام دوستان
    اقای داداشی کارش درسته زندگی ما واطرافیانمون رو متحول کرده..
    ما بیشتر از یکساله باهاش اشنا شدیم سرمایمونم چندین برار شده
    الانم توکن لیام رو عرضه کرده قابل تبدیل هم هست در صرافی عیر متمرکز یونی سو اپ.. درکارش هیچ شک و شبه ای وجود نداره صداقتش هم از سابقه شرکتش و پرداخت هایی که داشته معلومه
    امید وارم هرجا که هست سالم موفق و پیروز باشه خلاصه دوستی و همکاری با اقای داداشی برای خیلی ها ارزوست

  65. مرتضی می‌گوید

    سلام ..همین قدر بگم اگه اقای داداشی یه هزار تومن از کسی خورد من همین جا قسم میخورم کل سرمایشو از جیب خودم بهش بدم …ادم بسیار شریف و کار بلد و بسیار دقیقه..

    1. سلیم می‌گوید

      الان شروع کنید لیست سرمایه گذار ها رو بیارید و تک تک سرمایه ها رو بهمون برگردونید از جیب خودتون

  66. طاها می‌گوید

    سلام
    سرانجام لیام توکن چی شد آخرش ؟

  67. امیرحسین خدام می‌گوید

    سلام دوستان من ۸ماهه که دارم از اقای داداشی سود میگیرم و توکن هم خریدم و تراست ولتم شارر شده و تو صرافی هم میشه چنجش کرد خاهشا اطلاعات ندارید به کسی بهتون نزنید چند تا خانواده دارند از جانب اقای داداشی نون میخورن و چند بار هم اعلام کرده کسی که ادعاش میشه ترید میکنه از ترسد های خودش استوری بزاره تمام تحلیل های ایشون تو تمام سایت ها کپی برداری میشه هیچ کدوم این دوستانی ک کلاهبردار خطابش میکنند فکر نکنم بتونن یک واحد تو ساختمانی که یک طبقه ش دست اقای داداشی هست هم اجاره کنند.

    1. مصطفی می‌گوید

      آقا بنده هم یاد بده بفروشم الان آقای داداشی رو گرفتند کسی هم جواب گو نیست یادم هم ندارم بفروشم ممنون میشم کمک کنی
      09365210928

    2. Ati می‌گوید

      سرمایتون الان پس گرفتن ما که هنوز پولمونو نگرفتیم

    3. Ati می‌گوید

      سرمایتو پس گرفتی یا ن

  68. طاها می‌گوید

    با پول ما ، میتونه برج ترامپ رو بخره
    البته با پول ما

  69. ناشناس می‌گوید

    چون چند خانواده نون می خورند بقیه باید ضرر کنند؟
    بفرمایید کدام صرافی معتبری میشه فروخت؟

  70. کیوان خوبیاری می‌گوید

    باسلام خدمت مدیریت سایت و همه کاربران عزیز
    میخواستم بدونم کسی آدرس و شماره تماس شرکت فردادکار آمیتیس که متعلق به آقای دادشی هسش رو داره ؟
    اگر ممکنه بنده رو راهنمایی کنید .
    میخواستم ببینم چطور میشه در شرکت ایشون سرمایه گزاری کرد؟
    ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید .

  71. ناشناس می‌گوید

    سلام دوست عزیز
    اگر اینجوریه آدرس کیف پولتون رو بدید که همه بتونن ببینن که چنجش کردید قیمت لیام هم در زمانی که شما چنج کردید در یونی سواپ هستش

  72. حسینی می‌گوید

    آقای داداشی که واقعا خدا خیر و برکت بیشتر به زندگیشون بده .. واقعا حقشونه حالا باز همین نیم درصد یا یک درصد تو این شرایط که به سرمایه گذارا میدن جای تقدیر و تشکر داره.

  73. علی می‌گوید

    نظرات در در مورد ارز لیام خوندم، افرادی که در دفاع از داداشی یا لیام مطلب نوشته بودند، یا فریب خوردند یا بی سوادن. در مورد تخصص ایشون (داداشی) در ترید و بازار های مالی، ایشون اگر در ادعای خودش صادقه میتونه لینک mql بسازه تا معاملاتش رو همه ی دنیا ببینند و به جای اخاذی کردن از ایرانی ها، جامعه تریدر بین الملل سر تا پای ایشون رو پول میگیرن.

  74. مهناز می‌گوید

    فعلا که خیلیا پول گذاشتن به امید سود و کارشون رو رها کردن این درسته؟

  75. ناراضی می‌گوید

    آقای داداشی فقط داره وقت میخره هر روز به یه بهانه ایی پوله مردمو میگیره، من آخر اسفند پولمو واریز کردم گفتن‌روزانه یک درصد و من فقط همون چند روز پایانی سال این سود رو دیدم، بعد اومد گفت سرمایه زیر صدمیلیون رو برمی گردونیم ولی انجام نداد بعد یهو سود رو کرد نیم درصد و نیم درصد توکن، اونم از اول فروردین تا ۵ اردیبهشت رو کلا ۱۷ روز حساب کرد به بهانه کرونا درحالیکه ترید کردن ربطی به این موضوع نداشت ، بعد دروغ گفت که داریم تبلیغات تلویزیونی توکن رو میکنیم و با چندتا صرافی درحاله مذاکره هستیم که هیچ کدوم عملی نشد ایشون فقط وعده و وعید میدن و متاسفانه بوی کلاهبرداری میاد

  76. ناراضی می‌گوید

    دقیقا فعلا فقط داره مردمو سرکیسه میکنه با وعده وعیدهاش

  77. ناراضی می‌گوید

    اونایی که اومدن نوشتن توکن لیامو تبدیل کردن همشون دروغگو هستن، مطمینن از باند داداشی کلاهبردارن. هرچی از اول سال گفته هیچ کدوم‌عملی نشده فقط داره وقت میخره تا راحت تر فرار کنه، هیچ کس جوابگو نیست فقط یه سال سود داده تا عوام فریبی کنه و یکی مثله من امسال گولشو بخورمو سرمایه مو بدم دستش . خیر نبینه ۷ماهه روزگارمو سیاه کرده همه اش دروغ .

  78. سیمین می‌گوید

    فعلا قضیه اینه که چرا برداشت سرمایه نمیشه انجام داد! این خودش جای سوال بزرگ داره،؟؟!!

  79. ر.ه می‌گوید

    بله منم یکسال ونیم تواونجا سرمایه کردم و خداخیرش بده زندگیمون زیرورو کرد اینایی ک اون بندگان خدارو کلاهبردار خطاب میکنن بویی از انسانیت نبردن

  80. میرزایی می‌گوید

    من الان یکساله که سرمایه گذار اقای داداشی هستم ، ایشون بسیار شریف و اخلاق مدارند ، چند صد خانواده از قِبَل ایشون دارند نون میخورند ، تو این وضع بد اقتصادی خیلی از خونواده ها رو با حد اقل سرمایه سر پا نگه داشته ، خدمتی که ایشون به خلق الله میکنه ، کمتر شخص و یا سازمانی قادر به انجامش است ، لطفا تهمت و افترا نزنید .

  81. محسن می‌گوید

    داداشی کارش از خیلیا درست تره تا سرمایه گذاری انجام ندین پیشش و هر روز سود نگیرین نمیفهمین چی میگم سوالی بود پیامک در خدمتم09134556737

  82. ali می‌گوید

    يه اقايي با نام امير رضا بالا نوشته بود من ٤٠٠ ميليون ليام خريدم رو قيمت ١$ الان رو قيمت ٥$ تبديل به اتريوم كردم و كلي سود بردم از اين قضيه(چجوري و كجا فروختي عزيزه من چرا دروغ بار ملت ميكني اصلا جايي وجود نداره شما توكناتو بخواي بفروشي و تو همون صرافي هم اينقدر حجم پايينه شايد ١٠٠ تا دونه رو هم بزور بتوني ردكني كسي نيست ازت بخره)
    ميخواستم بگم همه اينا خالي بندي هست و توكن ليام درستو حسابي لانچ نشد و زمين خورده تو صرافي الان قيمتش ٠/٣٠$ سي سنت هست و نميدونم اقاي داداشي جواب اون همه مشتري كه توكن بهشون با قيمت بالا داد رو ميخواد چيكار كنه
    من خودم تو شركت ايشون هستم بيش از يكساله و سود رياليم رو دارم دريافت ميكنم ولي راجب ليام توكن از اول بدبين بودم چون منطقي نبود برام ( با توجه به اينكه ٤ ساله دارم تو ماركت ارز هاي ديجيتال فعاليت ميكنم و اشنايي به اين موضوعات دارم)
    اقاي قرباني هم در بالا(چند ماه پيش) كاملا حرف هاي منطقي زد، ضد اين توكن كه قيمت وقتي قبل لانچ يك شخص مياد تعيينش ميكنه ديگه چه فايده وقتي خريدار نداره (شما بگو ١$ يا ١٠٠٠$) كسي نيست بخرش (هيستوري صرافي رو ببينين كل پشتوانه و ماركت كپ توكن ٧٠٠٠$ هست ، خنده داره اين قدر معامله كم انجام ميشه رو اين توكن (روزي ١٠٠~٢٠٠دلار)

  83. حمید می‌گوید

    دوستان، رقبای آقای داداشی، مجبور هستند ایشون رو یه کلاهبردار خطاب کنن، چون تو ایران هیچکس به گرد پای آقای داداشی نمیرسه، ایشون استاد ترید در ایران هستند، من شش ماه هستش که تو مجموعه ایشون هستم، توکن هم دارم، خدا به ایشون سلامتی بده، زندگی چند خانواده رو متحول کردن

  84. صفا می‌گوید

    سلام چطور واسه ما جواب نداد نه سود پول داد 50 روز معوقه نه اینکه الان میشه فروخت چرا دروغ میگین لیام توکن کلاهبرداریه

  85. ناشناس می‌گوید

    سلام توکن رو در نهایت فروختی یا فقط گیجش(طولش) میده؟

  86. ناشناس می‌گوید

    توکن لیام کلاهبرداری محضه شش ماه من لیام
    خریدم کلاهبردار همه روسرکار گذاشته

  87. ناشناس می‌گوید

    توکن لیام کلاهبرداری محضه شش ماه من لیام
    خریدم کلاهبردار همه روسرکار گذاشته

  88. Yas می‌گوید

    چرا دروغ میگین کلاهبردار محضه

  89. Jooker666m می‌گوید

    سلام…خسته نباشید به مدیر عزیز سایت برای مطالب جمع آوری شده و بحق…مدتیه در این زمینه فعالیت حرفه ای شروع کردم…و چیزی که منو جلب کرد توافق نظرم با نظرتون بود…و خاستم ببینم میتونم از مقاله تون در کانالم استفاده کنم.؟
    یه میلب دیگه ای که خاستم بگم درمورد دوستانی بود که میگن این پروژه ها کلاهبرداری نیستند و ما کاب درامد داریم….بله دوست عزیر کلاهبرداری معنیش همینه که شمارو اول با سود سرشار و لذت فراوان جهت ترغیب دیگران به پیوستن به این پروژه ها دعوت میکنند…ولی هدف والاتر این داستان زمانی هست که بصورت ناخواسته همتون تشکیل یه هرم داده اید و در یک شب ارزش دارایی ها به یک هزارم نزول میکند و اونوقت کسانی قربانی میشوند که به نقطه عطف این پروژه برخورد خواهند کرد…من خودم در این پروژه کیم یا همون کینگ کانی بسیار فعالم ولی به کسی پیشنهاد نمیکنم…و هواسم هست که اگر فردا کلا سایت بیته شد سورپرایز نشم…ممنونم

  90. رضا می‌گوید

    سلام
    توکن لیام قابل خرید و فروش نیست. خود این آقای داداشی یه ویدئو داده گفته از اول دسامبر ۲۰۲۰ از طریق بروکر قابل خرید و فروش خواهد بود. تازه اون موقع باید دید آیا به همین قیمت حدودا پنج و نیم دلار که ایشون ادعا میکنن ارزش این توکن هست قابل خرید و فروش هست؟؟ مشتری داره یا نه! البته اگرررر این بار راست بگن و اول سلام ر عرضه بشه…تا حالا چند بار گفتن عرضه میشه و خبری نبوده!!
    یعنی تا همین الان هم هنوز تو مرحله ی عرضه ی اولیه هست.
    من نمیدونم روزی نیم تا یک درصد سود از کجا داره پرداخت میشه. مگه چقدر سود میکنن؟؟ از کجا؟؟
    منم مثل نویسنده ی مقاله فکر میکنم….

  91. ناشناس می‌گوید

    سلام کسی شماره از دفتر آقای داداشی داره

  92. ناشناس می‌گوید

    سلام شماره داداشی رو دارید

  93. مهسا می‌گوید

    سلام. ببخشین ما الان سرمایه گذاشتیم اما با کسی که کار می‌کنیم اسمش امیرحسین داداشی عین شیخ هست و تماس که میگیریم اسم شرکتش آمیتیسه و هم سعادت آباد دفتر داشتن هم باغ فردوس، خواستم ببینم همه دوستان نوشتن امیر اکبر داداشی، میخوام ببینم داستان چیه؟

    1. مصطفی می‌گوید

      هیچی کلاهبرداری کرده دیگه پول هامون رفت

  94. احسان می‌گوید

    سلام ببخشید در مورد بیکسبی کوین میتونی توضیحی بدی…من یکی از اقوام واسم ۱۰۰ملیون خریده به ۴۲دلار …الان نزدیکه ۱۲۰دلار شده…نمیدونم کلاهبرداریه یا نع..یه لطفی میکنی توضیح بدی

    1. حسین می‌گوید

      منم شنیدم و رفتم مطالعه کردم راجبش ارز خوبیه آینده ش خوبه

  95. علیرضا می‌گوید

    سلام
    چطور باید در شرکت اقای داداشی سرمایه گذاری کنم؟
    آدرسشون کجاست؟

  96. احمد عابدی می‌گوید

    این دوستانی که زندگیشون ازین رو به اون شده و ثروتمند شدند آیا تا بحال به اندازه ی سرمایه ای که گذاشتند سود برداشت کردند؟ یا این آقای داداشی از پول خودشون داره به خودشون سود میده؟

  97. هانیه می‌گوید

    سلام. آیا ارز ATC که از طرف aitraderes به مشتریان داده میشود در پایان دو سال… قابل فروش است؟

  98. دانیال می‌گوید

    سلام دوستان.لطفا میشه بگین از چه طریقی میشه با شرکت داداشی سرمایه گذاری کرد.شماره تماسی.ایدی.یک چیزی که بشه ارتباط برقرار کرده با پشتیبانی.ممنون میشم بهم پیامک بزنین.مرسی.

  99. رضا می‌گوید

    ایشون توکن لیام رو این اواخر بالای ۵ دلار آمریکا به ملت فروخت
    الان چندماه هست که میگه من اون رو به زودی عرضه میکنم و چندین برابر میشه، اما هیچ اتفاقی نیفتاده
    شما برای چی میخوای تو شرکت ایشون سرمایه گذاری کنی؟!!

  100. ناشناس می‌گوید

    سلام اگه کسی لینک و یا راه حلی برای درخواست برگشت سرمایه از شرکت آقای داداشی داره لطف کنه بفرسته. ممنون

    1. محمد زمانی می‌گوید

      سلام من یه راه حل فوق العاده عالی و خوب که منجر به صدور اجازه قضایی و حقوقی جهت ادامه ی فعالیت شرکت آمیتیس و آقای داداشی بشه ،دارم‌.

  101. آواره ایرانم می‌گوید

    زدن سایت و گفتن ی مشت چرت و پرت و خوراندن اون به مردم هیچ کاری نداره با 1 میلیون تومن میشه سایت خبری و خبرگزاری زد

  102. من می‌گوید

    سلام ،دوستان گرامی که در شرکت آقای داداشی سرمایه گذاری کردن میشه یه شماره تماسی که پاسخگو باشه و یه آدرس شرکتی و یه سایت پدر و مادری که بشه باهاش ارتباط برقرار کرد.در اختیار بنده همین جا قرار بدند.
    متاسفانه این همه از عظمت این انسان و شرکتش صحبت کردید اما نمی دونم چرا کسی که کارش قانونی و اصولی هست نباید یه شماره تلفن ثابت و پاسخگو داشته باشه.

  103. من می‌گوید

    سلام دوستان گرامی که در شرکت آقای داداشی سرمایه گذاری کردن میشه یه شماره تماس درست درمون که پاسخگو باشه و یه آدرس شرکتی و یا یه سایت پدر و مادری که بشه باهاش ارتباط برقرار کرد.در اختیار بنده همین جا قرار بدند.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      کلاهبردارا مگه آدرس هم دارن؟

      1. مهدیس می‌گوید

        خدا خیرت بده .از اول درست میگفتید کو گوش شنوا

      2. Maryam Afzali می‌گوید

        سلام آقای قربانی عزیز من ۵/۵ اتریوم خریدم شخصی که برام خرید گفت تبدیل به bpro کن الان میگن هیچ ارزشی نداره ممکنه bpro کلاهبرداری از طرف خودشون باشه

      3. قاسم می‌گوید

        سلام اقای قربانی عزیز
        اقای داداشی ی مقدار پول از ما هم برد.
        شیر دات بگو باید چ کنیم. ایا شکایت کنیم یا نه ممنون

  104. سجاد می‌گوید

    سلام نماینده هاشون در طبس بازداشت شدن
    خبری از خود آقای داداشی نیست
    شماره کارت میفرستم زحمت واریز پول اقوام من رو بکشید

    1. رسول قربانی می‌گوید

      منتظر باش یه خیری پیدا بشه بیاد پولتون رو بریزه!
      یا شما منتظر باش کسانی رو که در این کلاهبرداری به فنا دادید بیان سراغتون برای پول کردن شما!
      اون روزی که پای همین مطلب میامدید فحش میدادید و دفاع میکردید و اصرار داشتید به ندیدن عواقب چنین کارهایی!

  105. حسام می‌گوید

    چه خبر از داداشی ؟شرکتش تعطیل شد یانه..میگن گرفتنش..پولمون چی میشه این وسط

  106. ناشناس می‌گوید

    آیا آقای داداشی دستگیر شده؟

  107. محسن می‌گوید

    الان که گرفتنش،بیا بده دیگ

  108. الیاس می‌گوید

    دیروز از امنیت ریختن شرکت دادشی توی سعادت آباد و معلوم نیست چی شده ، اگه کسی خبری داره اطلاع بده چی شده ؟

  109. علی می‌گوید

    فعلاً که شرکتش رو دیروز بستند

  110. دادگر می‌گوید

    کسی از توکن لیام خبر داره
    Liyamtoken.com
    چرا وب سایتش بسته شده؟؟
    الان قیمتش چقدره؟
    مگه قرار نبود آخر سال ۲۰۲۰ هر توکن بالای ۵۰ دلار باشه؟
    اونایی که سنگ داداشی رو به سینه میزدن کجان؟؟

  111. محسنی می‌گوید

    دوست عزیز دیشب آقای داداشی رو دستگیر کردند

  112. رضا رضاق می‌گوید

    تموم شد داداشی به آخر خط رسید..نماینده هاش تو شهرستان بازداشت شدن خودش هم تحت نظره ..همه سرمایمون به فنا رفت…

  113. Gharib می‌گوید

    امروز خبر اومد ک آقای داداشی فرار کرده

  114. س. ع می‌گوید

    با سلام. من حدودا یکسال و نیمه که در شرکت جناب داداشی سرمایه گذاری کردم و مرتب سود دریافت کردم و حتی روزهایی که پرداخت نشده رو به سرمایه ام اضافه کردن. ایشان انسانی بسیار شریف هستند و من به ایشان اعتماد کامل دارم. توکن هایی رو که قول دادن بزودی در اختیارمان قرار میدهند و آینده این توکن که با پشتوانه قوی شروع شده بسیار روشنه. خواهشا وقتی اطلاعات ندارید بی خود نظر ندید.ممنون

    1. رسول قربانی می‌گوید

      دوست خوبم شما همچنان منتظر باش این توکن واهی که بهتون گفته شده رو بهتون بدن!
      توکنی که در هیچ اکسچنج معروفی قابل پذیرش نیست!

      1. مهدی می‌گوید

        سلام بخدا منم تو شرکت عضو بودم ولی گرفتنش معلوم نیس چی ب سرمان بیاد پول وام و مردم آوردیم گذاشتیم تو شرکت الان گرفتار شدیم

      2. امین می‌گوید

        جناب قربانی عزیز سلام. خواهشاً بدون تعصبات جواب بدید و تحقیق کنید و سپس جواب بدید.
        شرکت اوربیت نتورک از سال ۱۹۹۶ سابقه داره و توی سایت های معروف دنیا مثل یاهو فایننس یا اکونومیک آلمان ازش به خوبی بابت پروژه های ارز های دیجیتالی که استارت زده یاد شده. مثل کوین NYE یا SNL و rkn که هر سه تای این کوین ها هم توی صرافی coincapmarket که معتبر ترین صرافی هستند و قابل خرید و فروش هستند لیست شده . آیا سرمایه‌گذاری در این شرکت یعنی سرمایه گذاری در کلاه برداری?

    2. مهدیس می‌گوید

      خدا خیرت بده .از اول درست میگفتید کو گوش شنوا

    3. مهدیس می‌گوید

      شما انگار در خواب خرگوشی ب سر میبرید .گرفتنش.متوجه اید .

  115. علیرضا می‌گوید

    سلام، لزف کنید اگر خبری گرفتید به من هم اطلاع بدید.

    1. ف.ت می‌گوید

      اقای داداشی در دادسرای جرایم رایانه ای بازداشت هیتن همچنان و اگر سرمایه گذار هستبد بهتره حتما حتما شکاین کنید فانونی

  116. علیرضا می‌گوید

    سلام، لطف کنید اگر خبری گرفتید به من هم اطلاع بدید.

  117. بی نام می‌گوید

    آقا الان کسی از آقای داداشی خبر داره؟میگن گرفتنش

  118. ناشناس می‌گوید

    سلام الان اقای داداشی کجا هستن؟

  119. محمد می‌گوید

    داداشی و نماینده هاشو دستگیر کردن و پولاتون همه به باد فنا رفت همه حساب هاشو هم مسدود کردن حالا بدویبد دنبال پولتون
    لیامشم که شوخی بیش نبود قیمتش تو صرافی قلابی نزدیک به صفره!! انگار پولتون رو انداختید دور

  120. Diba می‌گوید

    سلام کسی خبر داره ایا این شایعه واقعیه که اقای داداشی رو گرفتن؟؟ داستان چیه

    1. مهدیس می‌گوید

      واقعیت ه …شوخی چیه .تشریف ببرید سعادت آباد ببینید ک ب فنا رفت

  121. عالیشاه می‌گوید

    برای فهمیدن صحت و قانونی بودن یه شرکت در خارج کشور باید چه کار کرد؟ که آیا این شرکت مجوز دارد یا کلاهبرداری هست؟ باید از چه طریقی متوجه بشم
    از یک شرکت سرمایه گذاری درحال گرفتن یک وام هستیم گفتن هزینه بیمه باید واریز بشه لطفا راهنمایی کنید که خدای نکرده گرفتار نشیم.

    1. رسول قربانی می‌گوید

      دوست عزیز یقینا کلاهبرداری هست. پول بیمه دیگه چه صیغه‌ای هست؟

      1. حمید می‌گوید

        میتونید بگید شرکت داداشی روزانه چطوری سود میداده؟

  122. ع ی می‌گوید

    به این طرح ها میگند پانزی و تماما کلاهبرداری هستند. اینکه به مدت سود بده دلیل بر این نیست که موضوع کلاهبرداری نباشه، اصلا طرح های پانری به این شکل هست که ابتدا سود میدند که اعضای فعلی زیرمحموعه جدید اضافه کنند و بعد که سرمایه اندوخته زیاد جمع شد شرکت رو میبندند و الفرار. در ضمن هر کس که داره سود میگیره در واقع تو این کلاهبرداری به نوعی شریک هستش

  123. محمد می‌گوید

    دادشی دستگیر شده

  124. محمد می‌گوید

    آقا مرتضی پول من که هیچ فعلا پول همه رو خورده بیا جواب بده به من

  125. علی می‌گوید

    من یک سال و نیمه پیش ده ملیون پیش آقای داداشی سرمایه گذاشتم با افزایش سرمایه با سودهایی که گرفتم الان دارم ماهی ده تومن میگیرم لطفا پشت سر آدمای درستکار بد نگین

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز، چرا نام کامل، کد ملی و آدرستون رو به طور عمومی منتشر نمی‌کنید که همه بتونن واقعی بودن شما ادعاتون رو صلاحیت‌سنجی بکنند؟
      فکر نمیکنید کردن اداعای واهی بدون حتی یک ایمیل درست و درمون، یک دروغ محض باشه؟

      1. ناشناس می‌گوید

        کل زندگیم دست اقای داداشی هستش حتی تو این شرایطی ک مشخص نیست چی بشه ب ذات خوبش ایمان دارم

    2. مهدیس می‌گوید

      درستکار ات رو گرفتن ک .

  126. احسان می‌گوید

    سلام
    فعلا که دستگیر شده تا ازاد بشه ببین مجوز داره

  127. ناشناس می‌گوید

    سلام
    متاسفانه آقای داداشی بازداشت شدند

    معلوم نیست چه خبره

    دوستان اگر اطلاعاتی دارید ما را هم در جریان بگذارید

    سرمایه ها پرید متاسفانه

  128. ناشناس می‌گوید

    داداشی الان بازداشت شد

    پرونده اش شعبه سه دادگاه جرایم رایانه ای
    دادسرای سی و یک
    پولهای ما هم پرید

  129. ناشناس می‌گوید

    سلام آقای داداشی متاسفانه بعد از شب یلدا دستگیر شدن

  130. رحیم می‌گوید

    دوستان از لیام توکن چه خبر دارید ؟

  131. رادمهر می‌گوید

    فعلن که در دادگاهخ انقلاب به سر میبره اقای داداشی

  132. یونس می‌گوید

    سلام

    1. قاسم می‌گوید

      سلام اقای قربانی عزیز
      اقای داداشی ی مقدار پول از ما هم برد.
      شیر دات بگو باید چ کنیم. ایا شکایت کنیم یا نه ممنون

  133. بهنام می‌گوید

    آقای عزیزی که خیلی مطمعن درباره همه نظر میدی
    میگی کلاه برداریه همه اینا
    یه تحقیق کن حداقل درباره آقای امیر اکبر داداشی ببین چند ساله داره به اعضا چه سودهایی میده همه اعضا که بال

    ای ۳ماه عضو هستن همه به پولشون رسیدن مابقی سودشونه تازگی سود هر روز کرده یک نبم درصد که انقدر مراجعه کننده سرمایه گذار زیاد شد بخاطر تراکنش های بالا دولت گیر داده
    آقای داداشی مردی با شرافت که فقط عاشق این بود که ویدیو بزاره بابت سودهایی که میده وفقط فقط خوشحالی اعضارو ببینه
    به امید موفقیت آقای داداشی عزیز آقای قربانی خواهشا دیگه زر مفت نزن
    مریم علیایی

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      دوست عزیز همه کلاهبردارا اول برای یک سری ساده لوح مثل شما دون میپاشن و بعد شما با ساده‌لوحیتون تبدیل می‌شید به مبلغان زبانی که بقیه رو هم گول می‌زنید و در زمان کلاهبرداری نهایی شما می‌مونید و سودهایی که ظاهرا گرفتید و کلی آدم مالباخته که زندگی‌شون رو روی حرف شما از دست دادن

      1. مهدیس می‌گوید

        دقیقن

    2. ناشناس می‌گوید

      سلام روز بخیر آیا شما هیچ اطلاعات جدیدی از آقای داداشی دارید

    3. شیرین می‌گوید

      منم از پارسال با ایشون کار کردم….ولی از دی ماا ایشون نیست شدن…و سرمایه ها از دست رفته……الان باید چیکا کرد ؟ شما خبری دارید؟

    4. ناشناس می‌گوید

      الان دوماه گذشته از آخرین خبر از داداشی..‌الان چیکا باید کرد؟ کسی پاسخگو هست؟ شرکتشون هم ت علطیل شده.‌‌

  134. Mozhde می‌گوید

    سلام وقت بخیر
    بنده هم متاسفانه 10 روز هست نمیتونم با پشتیبانی تماس بگیرم اگر راهی پیداذکردید ممنون میشم به بنده هم اطلاع بدین

  135. کرم می‌گوید

    با سلام و احترام
    با توجه به آخرین مسایل پیش آمده در کشور به نظر شما شرکت فراداد آمیتیس آقای داداشی ، تکلیف اش چگونه خوتهد شد ؟

  136. Mm می‌گوید

    فعلا که دیگه کلاهبرداری ثابت شد و تامام

  137. ناشناس می‌گوید

    سلام لطفا اگه موفق شدید ارتباط بگیرید به بنده هم بگید ممنون میشم.یه شماره تماس قبلا بود که تلفن گویا داشت ولی امروز دیگه تلفن گویا جواب نمیده

  138. هادی می‌گوید

    سلام
    هر کسی میخواد سرمایه‌گذاری کنه واتساپ پیام بده
    سرمایه گذاری تتر هستش با بروکر طرف هستیم به ازای هر ۱۰۰۰ دلار سرمایه ۷٪ سود ثابت ماهانه میده‌ البته با دلار

    1. ارسلان می‌گوید

      برادر سلام چگونه ارتباط برقرار کنیم

  139. ناشناس می‌گوید

    به نظر من کلاهبرداریه,الانم که داداشی دستگیر شده

    1. ناشناس می‌گوید

      سلام اصلا همچین چیزی نیست وآزاد شدن

  140. محمدحسین می‌گوید

    سلام دوستان کسی در مورد سایت m.miningplace.pro شناختی داره اطلاع بده؟؟؟؟
    این سایت روزانه 0.001 بیت کوین استخراج ابری داره و برای اینکه بتونید ازش برداشت کنید باید 0.009 بیت کوین به آدرسی که این سایت میده واریز کنید آیا کسی کار کرده؟؟؟؟

    1. محمد می‌گوید

      سوال منم هست داداش… آیا واقعیه؟؟ اطلاعاتی به دست آوردی؟؟

  141. mohamad13651394 می‌گوید

    بیا الان پول منو بده
    چون فعلا کلاهبرداری شده
    همین جناب داداشی

    1. احسان می‌گوید

      سلام اقای قربانی.
      خدا قوت، دوتا سوال داشتم.
      اول اینکه صحت و درست بودن یک شرکت رو چطور میشه فهمید؟ یعنی راه اثبات این کار چیه؟
      و دوم اینکه در مورد شرکت لژیون اطلاعاتی دارید؟
      با تشکر

  142. کیهان می‌گوید

    خدا دوست داشت نیومدی منم داشتم بدبخت میشدم گرفتنش

    1. ف.ر می‌گوید

      سلام ببخشید این اقایان داداشی داستاتشون‌چیه ؟ همه جا اسمشون هست؟ چیکار کردن؟ اگر کسی اطلاعی داره به ما هم بگه، ممنون

      1. ناشناس می‌گوید

        ممنون از اقای قربانی ک همشو قبلا پیش بینی کردی و مارو نجات دادی دمت گردم

  143. یاس می‌گوید

    آقای داداشی آزاد شدن و‌شرکتشون باز شده و‌میخوان مطالباته مردمو‌بدن ممکنه دیگه مجوز دادنه سود نداشته باشن

  144. رز می‌گوید

    گویا جناب داداشی آزاد شدن و‌میخوان سرمایه هارو برگردونند

  145. رضاشیری از مراغه می‌گوید

    سلام دوستان عزیز اقای دادشی این هفته ازاد میشه پول مردم میده حالا هرکسی درعیبتش کلاهبردار گفته معلوم میشه خودش ضایعه کرده به مردم خیر داده بالاخر گرفتار شده او هم کتک سایت های شرط بندی ها خورد که تحقیق کند ایا این شرکت شرط بندی هست یانه. تا امروز یک ریال مردم نخورد. انگلیسی نیست ازجنس خود مردم هست. دو سه روز مردم شاد میشن چونکه خدا با او هست فقیر پرست انسان از خدا ترس هرکس. از خدا بترسد عاقبت اندیش باشد کلاهبردار نمیشود منتظر. خبر ها خوب باشید

  146. رضاشیری از مراغه می‌گوید

    دادشی انسان هست فکر بعد نمیکند چونکه نون هلال خورد

  147. محمدی می‌گوید

    سلام ،اعضای شرکت اقای داداشی چکار باید بکنیم؟
    من تازه عضو شده بودم الان پولم رفته؟

  148. ابرهیم می‌گوید

    با سلام”جناب آقای قربانی خسته نباشید
    دراینکه شما مصلحت افراد را میخواید شکی نیست”بنده اصفهانم و مبلغی نه چندان کم پیش آقای داداشی دارم،شاید برای شما این سودها خارج از ذهن باشه چون از نزدیک این‌بزرگوار را ندیدی، کار ایشون را بنده حضورا دیدم نه حرام بوده و نه خلاف و ترید زدنشون فوق العادس”فکر میکنید این مبالغ برای یه تریدر حرفه ی زیاده؟ بنده هیچ نگرانی بابت سرمایه م‌پیش آقای داداشی ندارم حتی واسه زمان زیاد چون‌ اولا با ایشان اعتماد دارم و ثانیا پشتوانه و سرمایه ایشان بیت کوین هست”ارزو دارم ایشان‌ همیشه سلامت باشه وهرچه زودتر از نزدیک ببینمش
    آیدی تلگرام بنده @maple72

  149. محمدجواد می‌گوید

    اونایی که پیش داداشی پول گذاشتن الان حالشون چنده

  150. علی می‌گوید

    همش دروغ همش دروغ همش دروغ دوستان خیلی مواظب باشید

  151. کوروش می‌گوید

    با سلام. در مورد آقای داداشی وسرمایه گذاری در شرکت ایشون وسود واریزی به اعضا میخواستم مطرح کنم که من خودم دو سالی هست با این شرکت هستم وسود دریافت کردم ایشون آدم شریف وخوبی هستن وهیچ تخطی هم نکردن .نمیدونم هر کسی که خیری به مردم میرسونه و به آقایون باج نمیده سریع دستگیر میکنن وانگ کلاهبرداری واینجور چیزا رو بهش میچسبونن .این آقا که داشت کارش رو انجام میداد یهو ریختن تو شرکتش وبردنش نه پولارو خورده بود مثل بعضی موسسات وبانکها نه اختلاس کرده بود فقط داشت کار خودشو میکرد و آقا زاده هارو شریک نکرده بود .

  152. ریحانه می‌گوید

    وقتی کسی این میزان سود میده معلومه ک میگیرنش،چون دیگه پولی تو بانکها نمیمونه،مملکت ما قانونش اینه ک گشنه نگه دار و حکومت کن،اقای داداشی مردی شریف هستن،تاثیری ک توی زندگی من گذاشتن برادر خودم نذاشت

  153. ناشناس می‌گوید

    شما می‌دانید بیت کوین و خیییییبببببببلی از ارز های دیجیتال دیگه چجور ارزه شدن……
    خیلی هاشون همینجوری بودن
    و با pi هم میشه رفت چیز میز خرید از آدامس تا ماشین اگه نمیدونین که خود مردم دارن بدون یک قیمت معلوم باهم معامله میکنن

  154. پویا می‌گوید

    سلام وقت بخیر آیا orbitnetwork را تایید می کنید؟

  155. ناشناس می‌گوید

    سلام میشه بگین لیام توکن الان چنده؟و جزو ارزهای هست که آدم بتونه بهش امید داشته باشه؟ ممنون میشم اگر جواب بدین

  156. فرناز می‌گوید

    تمام اعضای گروه داداشی کاش شماره تماس بزارند ی گروه تشکیل بدیم همفکری کنیم ببینیم چطوری پولمونو برگردونیم (09104198355)

  157. فرناز می‌گوید

    ما تازه ازدواج کرده بودیم وام ازدواجمونو گذاشتیم که مثلا بتونیم خرج خونرو دربیاریم اونم اینطور شد

  158. ع.ع. می‌گوید

    سلام در مورد “اوربیت نتورک” orbit network وارز دیجیتال RKN چی؟

  159. سعید می‌گوید

    سلام دوستان کسی جدیداً سراغی از آقای داداشی عین شیخ داره؟ مدتیست ازشون خبری نیست. پیامی هم از ایشون منتشر نشده.

  160. تورج می‌گوید

    با سلام.
    ببخشید این پای که میگید کلاهبرداریه اولا بر اساس کدوم مرجع و منبعی این حرف رو می زنید؟
    دوما اصلا چیزی بعنوان خریدن از برنامه آپ گفته نشده و تنها راه افزایش سرعت گسترش جامعه آماری بوده که حرف منطقی هست.
    اگر مطلبی مانند پول دادن یا خریدن یا صرف اینترنت و غیره بوده باز هم می شد گفت که احتمال کلته برداری داره.

  161. ناشناس می‌گوید

    سلام ببخشید من یکی از مال باختگان هستم در شرکت داداشی که الان بازداشت هستند میخواستم ببینم چه کنم تا به پولم که از دست رفته برسم ؟ با تشکر.

  162. ناشناس می‌گوید

    در موررد ارز Atcاطلاع داره

  163. سیروان می‌گوید

    سلام میشه لطف کنید ارز brg رو بررسی کنید وایت پیپر داره ولی ما که سر در نمیاریم بنظرتون ارزش داره؟

  164. امین می‌گوید

    سلام
    لطفا درباره options legion هم توضیح بدید ک چجوریه ؟ ؟

    1. وحید می‌گوید

      سلام منم 2500 دلار دارم ولی متاسفانه الان دو ماهه هیچی نداده نمیدونم چی میشه آخرش اگر اطلاعاتی داشتید ممنون میشم

  165. م.م می‌گوید

    به نظر من آدم از غریبه بخوره بهتر از اینه که بگن دولت کلاه مردم رو تو بازی دروغین بورس برداشته

  166. جلیل می‌گوید

    شرکت aitrades واقن کلاه برداریه؟ وایت پیپر شنیدم الان گرفته و اینکه کسیو میشناسم که باهاش ماهی ۱۵۰ میلیون سود داره البته زیرمجموعه هم آورده.منو هم داره وسوسه میکنه میگه که وایت پیپر داره برم لطفا راهنمایی کنین

  167. علی می‌گوید

    چیزی راجب BRG airdrop میدونی؟؟ایا قانونیهه؟؟؟

  168. امیر می‌گوید

    ایا این ماین بی نتورک که امده کلاه برداریه

  169. عطا می‌گوید

    سلام نظرتان در مورد “اوربیت نتورک” orbit network وارز دیجیتال RKN چی؟

  170. اسماعیل می‌گوید

    باسلام خدمت دوستان گرامی……جهت استحضار دوستان و خوانندگان مطالب بالا….. در بعدازظهر روز پنجشنبه 19 فروردین 1400 جناب آقای داداشی ….یک ویدئو در کانال خود به آدرس ……@دنیای اقتصاد نوین …در تلگرام قرار دادند….. واعلام کردند ….. سرمایه تمامی اعضا به آنها در هفته آینده ….پرداخت خواهد شد……لذا ضمن اعلام این خبر خوش به دوستان ذینفع و سرمایه گذار……وظیفه خودم دونستم…..از امانتداری و پاکدستی …..جناب آقای داداشی …..دفاع کنم……و هرعزیزی به این صفحه مراجعه کرد…و مطالب بالا را خواند…..از نتیجه این مطالب مطلع گردد. باتشکر

  171. پریسا می‌گوید

    با سلام
    بنده یک سال و نیم هست که در شرکت aitreid که سازنده ی ارز ATC هست سرمایه گزاری کردم و هر ماه سودم‌رو به موقع پرداخت کرده و یک شرکت معتبر هست
    این مواردی که فرمودید درست نیست

  172. محبی می‌گوید

    سلام، آقای داداشی چرا شفاف مطرح نمیکنند که پولهای ما را پس می دهند یا خیر؟ برویم شکایت کنیم؟ یکبار میگویند بعد عید می دهیم، یکبار میگویند فروش بیت کوین زمان میبرد، یکبار هم می گویند کرونا گرفته اند!

  173. ناشناس می‌گوید

    دوستان پشت دستگیری اقای داداشی دشمنی و‌باند بازی کویفی بوده مو لای درز این‌ ادم نمیره از درستکاری ولی براش زدن تا قبل از اینکه بگیرنشم همه چیز رو حساب بوده خوب الان نبوده دستش کوتاه بوده یذره صبر کنید قطعا به پولتون میرسید اوناییم که بهش گفتین دزد و‌کلاه بردار شرمنده وجدانتون میشید این مرد ادم بی نظیریه

  174. کبیری می‌گوید

    در خصوص شرکت آرتمیس و آقای داداشی
    آیا کسی به دادگاه مراجعه کرده شخصا؟
    آیا در این گروه های تلگرامی که دست خود دوستان هست کسی نامه دادسرا یا حکمی دیده؟
    آیا آقای داداشی ایران بودن از ابتدا یا حتی الان؟
    آیا فکر نمیکنید گروه های تلگرامی و واتس اپی دست یک سری ادمین شرکت میچرخد؟
    آیا فکر نمیکنید هر روز یک سناریو میچینن و زمان میخرند و بازی میدهند مردم را؟
    حدود 5 ماه هست که بلا تکلیف هر روز یک خبر میشنویم و حرف از دعا و آزادی و خبر های الکی خوش میدهند و اتفاقی نمی افتد خواهشم از دوستان این هست که هر شخص مال باخته به تنهایی مراجعه کنند به مراجه قضایی و شکایت کنه تا کار به اخبار و رسانه ها بکشه تا شاید کسی صدای مارو بشنوه یا مستقیما اقای رئیسی قوه قضایی وارد عمل بشه

  175. Ali می‌گوید

    سلام سپاس از اطلاعات بسیار خوب شما
    این اطلاعات باعث میشه که افراد با بیزنس های بیشتری آشنا شده .
    و همه بیزنس ها را متهم نکنن. انتخاب درست داشته باشن ، و با توجه به وضعیت اقتصادی ، تورم تغییر مشاغل و پیشرفت تکنولوژی از این فرست های بسیار عالی استفاده درست را ببرند.
    باز هم منتظر معرفی بیزنس های داری مشکل البته با دلیل واضح معایب هستیم
    با سپاس ALI مشهد
    @Ubm123

  176. Ali می‌گوید

    با سلام و خدا قوت
    لطفا بدون تعصب معایب اربیت نتورک را مطرح کنید

  177. مهدی می‌گوید

    سلام aitrades به کجا رسیده
    کسی خبر داره

  178. متین می‌گوید

    سلام ببخشید راجب ارز خرگوش کوچک هم معلومات بدید ممنون

  179. ساحره می‌گوید

    سلام .صرافی ic cripto معتبره ایا ؟یا نه ؟میشه راهنمایی کنید ؟

  180. جوادمحمدخواه می‌گوید

    سلام،لطفا درمورد شرکتLivefinance247توضیحاتی بفرمایید،آیا کلاهبرداری هست؟

  181. میلاد می‌گوید

    سلام
    ممنون میشم پاسخ بدید به سوال بنده
    سایت globalswiftpay.com کلاهبرداری هست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.