راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قابلیت خریدوفروش اتریوم و تتر به کیف پول همراستا اضافه شد

نسخه جدید کیف پول همراستا پس از آزمون‌های نهایی در اختیار کاربران قرار گرفت. کیف پول رمزارزی همراستا که از تابستان امسال برای خریدوفروش مستقیم بیت‌کوین به‌وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب آماده شده بود، در نسخه جدید از رمزارزهای اتریوم و تتر نیز پشتیبانی می‌کند.

در این نسخه از کیف پول همراستا کاربران همچون گذشته می‌توانند نسبت به ذخیره، انتقال، دریافت و خریدوفروش رمزارزها اقدام کنند.

امید دبیری نژاد، مدیر مارکتینگ همراستا در گفت‌وگو با راه پرداخت در رابطه با این بروزرسانی توضیح داد که هدف اصلی ما بهبود تجربه کاربری و تسهیل مشکلاتی بوده که از بازخوردهای کاربران گرفته بودیم. این روزها قیمت رمزارزها دستخوش نوسانات شدید است؛ بیشتر کاربران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند در چنین شرایطی رمزارز خود را به استیبل‌کوین‌ها تبدیل کنند تا از این نوسانات ناگهانی در امان بمانند. ما با توجه به چنین نیازی سعی کردیم در نسخه جدید تتر که همیشه قیمتی معادل با دلار دارد را به کوین‌های کیف پول اضافه کنیم و همچنین با توجه به استفبال کاربران برای خرید اتریوم به عنوان یکی دیگر از رمزارزهای محبوب آن را نیز اضافه کردیم.»

او تصریح کرد: «مساله بعدی کاربران محصولات شرکت اپل بودند که با توجه به تحریم‌ها استفاده از کیف پول همراستا برای آنان با دشواری‌هایی همراه بود؛ جهت رفع این مشکل توسعه نسخه وب اپلیکیشن محصول در دستور کار تیم فنی همراستا قرار گرفت تا کاربران ایفون نیز بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این محصول استفاده کنند. نسخه وب اپلیکیشن هم برای کاربران اندرویدی و هم کاربران IOS قابل استفاده است و آنان را از بروزرسانی‌های دوره‌ای بی‌نیاز می‌کند.»

کیف پول همراستا یک کیف پول رمزارزی است که تمامی استانداردهای امنیتی بین‌المللی برای توسعه محصولات فین‌تک در آن در نظر گرفته شده است، کیف پول همراستا بر روی مراکز داده با امنیت بالا مشابه با سرورهای بانکی میزبانی می‌شوند تا احتمال حملات اینترنتی و از دست رفتن سرمایه کاربران به حداقل برسد. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند به صورت مستقیم و با در اختیار داشتن یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب از طریق تلفن همراه نسبت به خریدوفروش مستقیم بیت‌کوین اتریوم و تتر اقدام کنند.

برای دریافت نسخه جدید به صفحه دانلودکیف پول رمزارزی همراستا به آدرس hamrasta.com/wallet-pwa-landing مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.