راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایرانسل، امکان استفاده از سرویس برداشت مستقیم «پیمان» را در ایرانسل من راه‌اندازی کرد

ایرانسل، امکان استفاده از سرویس برداشت مستقیم پیمان شرکت فرابوم را در ایرانسل من راه‌اندازی کرد. پیمان، سرویس اجازه برداشت مستقیم از سپرده مشتری است و کسب‌وکار می‌تواند با استفاده از این سرویس، با اجازه کاربر، مبلغ مشخصی را از سپرده او بابت خدمتی که ارائه می‌دهد، برداشت کند.

در ایرانسل من با استفاده از این سرویس، کاربر به‌جای اینکه در اپلیکیشن‌های مختلف و یا با استفاده از کدهای USSD، حساب خود را شارژ کند، این اجازه را به ایرانسل می‌دهد تا سیم‌کارت او را طبق قرارداد شارژ کند. همچنین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز برای پرداخت قبوض خود می‌توانند با استفاده از این سرویس پرداخت خود را اتوماتیک از روی سپرده انجام بدهند.

پیش از این مشترکین ایرانسل برای استفاده از امکان شارژ خودکار می‌بایست تنها این سرویس را در اینترنت بانک خود فعال می‌کردند. در حالی که ویژگی سرویس پیمان این است که مشتری نیازی نیست که به بانک یا اینترنت بانک خود خارج از این برنامه مراجعه کند و کلیه فرایندهای صدور مجوز، داخل برنامه ایرانسل من اتفاق می‌افتد. از سرویس برداشت مستقیم پیمان برای پرداخت‌های قبوض، اقساط تسهیلات و حق اشتراک یا هر نوع پرداختی که به‌صورت دوره‌ای و تکرارشونده اتفاق می‌افتد می‌توان استفاده کرد و پیمان آمادگی همکاری با کسب‌وکارهای این حوزه را دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.