راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت الکترونیک سداد برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری شد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزیده پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری شد. رویکرد امسال این همایش نقش رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری بود و شرکت سداد از سوی هیئت‌داوران، تندیس ارتقای محصولات و خدمات را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، پنجمین همایش ملی کیفیت با حضور مقامات عالی و مسئولین حوزه کیفیت و استاندارد کشور و با مشارکت بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی در صنایع داخلی و استراتژیک، باهدف هم‌اندیشی و ارائه راهکارهایی در خصوص فرهنگ‌سازی فراگیر جهت ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه از فرآورده‌های باکیفیت و دارای نشان استاندارد، چهار اسفندماه در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

پرداخت الکترونیک سداد از سال ۹۵ با پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی و اخذ استانداردها در خصوص سیستم مدیریت کیفیت و سنجش شکایات و رضایت مشتری، نسبت به ارتقا کیفی محصولات و خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود اقدام کرده است.

ترویج فرهنگ کیفیت و تأثیر آن در میان اقشار مختلف جامعه ازجمله مسئولیت‌های اجتماعی و وظیفه‌ای است که همواره بر عهده تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان خدمات باکیفیت کشور است و پرداخت الکترونیک سداد در حوزه صنایع ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یک شرکت PSP در تلاش است همچون گذشته و به‌صورت مستمر کیفیت خدمات خود به مشتریان را ارتقا دهد و در جهت کسب این رضایتمندی در بالاترین سطح گام بردارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.