راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت تک‌وست در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران رتبه 160 را کسب کرد

سازمان مدیریت صنعتی از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را هر ساله انجام داده است. این رتبه‌بندی با الهام از رتبه‌بندی‌های مشهوری مانند Fortune 500، فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی کشور ارائه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‌رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور داشته باشند.

شرکت سرمایه‌گذاران فناوری تک وستا (هلدینگ سرمایه‌گذاری گروه توسن) در بیست‌ودومین دوره این رتبه‌بندی موفق به کسب رتبه 160 در میان شرکت‌های برتر شد و در گروه رایانه و فناوری اطلاعات نیز رتبه نهم را کسب کرد.


ببینید: ساختن توسن‌های جدید / نگاهی به شرکت تک‌وست


شرکت تک‌وست با قریب 20 سال تجربه و متشکل از 30 شرکت فناوری شناخته‌شده به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات مالی با محصولات متنوع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در ایران به شمار می‌رود و هر یک از شرکت‌های زیرمجموعه در حوزه‌های مختلفی از جمله فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، نفت و گاز، لجستیک، دولت الکترونیک و … مشغول به فعالیت هستند.

مجموعه شرکت‌های تک‌وست با تکیه بر حدود 3000 نفر سرمایه انسانی متخصص خود که عامل رشد و بالندگی مجموعه طی سالیان فعالیت بوده، همگام با توسعه فناوری روز دنیا، امکان اجرای پروژه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتالی را در صنایع و حوزه‌های اقتصادی مختلف پدید آورده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.