راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهارمین گردهم‌آیی پورتفوی مدیریت ثروت ستارگان برگزار شد

بنیان‌گذاران و مدیران ارشد پانزده کسب‌وکار نوپا که عضو پورتفولیو شرکت سرمایه‌گذاری خطر پذیر مدیریت ثروت ستارگان محسوب می‌شوند، برای چهارمین بار در طول یک سال گذشته گرد هم آمدند.

این گردهمایی، به رسم همیشه، با نطق کوتاهی توسط مدیرعامل ستارگان آغاز شد.
وحید شامخی صحبت‌های خود را در دو نکته خلاصه کرد؛ یکی کلان و دیگری خرد.

او با بیان اینکه برای موفقیت در حوزه فین‌تک، به عنوان یک استارت‌آپ بایستی با بازیگران بزرگ همکاری استراتژیک کنیم، گفت: «استراتژی رقابت، استراتژی مناسب و عمیقی برای شرایط فعلی‌مان نیست. همچنین این نکته بسیار حائز اهمیت است که رقابت اصلی میان استارت‌آپ‌ها نیست و نباید خود را بیش از حد مشغول آن کنیم. ما بایستی کنار هم فرهنگ‌سازی، جریان‌سازی و هموارسازی کنیم.»

پس از سخنان شامخی، نمایندگان سایر تیم‌ها نیز به بیان تجربیات خود و اشتراک‌گذاری آن با سایر کارآفرینان حاضر در این مراسم پرداختند.
جباری از همبودگاه، محمدی از نیوُ، آشتیانی از قسطا، میرزایی از وام‌چی، صادقی از فون‌پی، احمدی از رده، باریده از پی‌پینگ، اسماعیل‌خانیان از نیک‌استارتر، زنگنه از آسان‌بورس، جلیلی از شناسه، هژبری از ماباتو، عمیدی از کارن‌کراد، زنگنه از همیان، فرخ‌نژاد از بونس و مسعودی از حساب‌فا از جمله افرادی بودند که در این رویداد به بیان تجربیات ارزشمند خود در طول دوران حرفه‌ای کسب‌وکارشان پرداختند.

در انتهای مراسم نیز، نوبت به اهدای نشان درخش رسید. نشان درخش درواقع تقدیر از تیمی است که از مجموعه پورتفوی مدیریت ثروت ستارگان بیشترین میزان رشد را نسبت به شاخص‌های سه ماهه اخیرش تجربه کرده است. استارت آپ قسطا برنده نشان درخش پاییز 98 شد.

مدیریت ثروت ستارگان شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر در حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) است.
این شرکت همواره تلاش می‌کند به کمک بازوها و ابزارهای سرمایه‌گذاری و بسترسازی، زمینه رشد فین‌تک‌ها و تحول دیجیتال در صنعت مالی کشور را فراهم کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.