راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری اولین پویش مطالعاتی زیست بوم استارت‌آپی کشور / پایگاه خبری راه پرداخت در این پویش حضور دارد

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری «کتاب پلاس» به منظور بهره‌مندی فعالان اکوسیستم از کتاب‌های حوزه کسب‌وکار، پویش مطالعاتی برای استارت‌آپ‌های کشور را برگزار کرده که این پویش تا روز 12 بهمن ادامه دارد.

مهدی محمدی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی بیان کرد که نظر به اهمیت ترویج و توانمندسازی عمومی زیست‌بوم استارت‌آپ کشور و نیز به منظور متنوع سازی آن، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی اولین پویش مطالعاتی زیست بوم استارت‌آپی کشور را با همکاری کتاب‌پلاس، پایگاه خبری راه پرداخت و انتشارات آریانا قلم در حوزه کسب‌وکار و نوآوری برگزار می‌کند.

این پویش مطالعاتی به منظور آشنایی فعالان اکوسیستم از چگونگی رشد، توسعه و نوآوری کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود و تا روز 12 بهمن ادامه دارد. بنیان‌گذاران و سایر فعالان استارت‌آپی می‌توانند با مشارکت در این پویش مطالعاتی دیدگاه‌ها و نظرات خود را راجع به کتاب‌های پویش بیان کنند و تجربیات خود را از میزان مؤثر بودن محتوای این کتاب‌ها در رشد کسب‌وکار خود با دیگران به اشتراک بگذارند.

از جمله کتاب‌های راه پرداخت در این پویش مطالعاتی نوآوری کسب‌وکار از طریق بلاکچین، اقتصاد اشتراکی، ولث‌تک است.

تیم‌های استارت‌آپی و یا افراد علاقه‌مند که در این پویش مطالعاتی بیشترین مشارکت را در تسهیم دانش و تجربه خود مبتنی بر کتاب‌ها داشته‌اند می‌توانند از تسهیلات و جوایز ویژه معاونت بهره‌مند شوند.

مهدی سعیدی کیا، مؤسس کتاب پلاس، ضمن ابراز خرسندی از همکاری معاونت علمی و فناوری در عقد تفاهم‌نامه همکاری برای مشارکت بیشتر استارت‌آپ‌ها و همکاری پایگاه خبری راه پرداخت و آریانا قلم بیان کرد که در این تفاهم‌نامه ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری علاوه بر کتاب‌های کسب‌وکار، چهار کتاب خود را مورد مسابقه قرار داده و افراد می‌توانند با مطالعه این کتاب‌ها به مسابقه و نقد و تحلیل آنها و دعوت دیگران به این همفکری جمعی بپردازند.

کتاب اقتصاد اشتراکی تغییرات بنیادینی که به واسطه فناوری در حوزه اقتصاد پدید آمده است را توضیح می‌دهد.‌ در این کتاب آرون سندراراجان استاد دانشگاه نیویورک از مفهومی به نام سرمایه‌داری مبتنی بر جمعیت یاد می‌کند که روش جدیدی در حوزه ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی است که ممکن است مدل‌های متمرکز سنتی را از ریشه بر کند. این کتاب را می‌توانید از این لینک خریداری کنید.

او گفت: «کتاب‌پلاس یک استارت‌آپ در حوزه کتاب است که با کدینگ کتاب‌ها، بازار کتاب را به فناوری‌های روز از جمله فین‌تک و بازارهای دیجیتال وصل کرده و ارزش افزوده‌ای را به کتاب برای تشویق افراد به خرید و مطالعه آن اضافه کند.»

همچنین با راه‌اندازی پنل سازمانی کتاب پلاس از این پس هر سازمان، نهاد و یا شرکت به ویژه استارت‌آپ‌ها، شتابدهنده‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر می‌توانند به عنوان یک سازمان حامی کتاب از پلتفرم کتاب‌پلاس برای کارکنان و حتی مشتریان خود بهره ببرند و باشگاه کتابخوانی سازمان خود را با برنامه‌های متنوع برای مخاطبان خود راه اندازی کنند.

کتاب «ولث‌تک: هندبوک فین‌تک برای سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و ایده‌پردازان مالی» منتشر شد. این کتاب در مجموعه راه پرداخت و با حمایت کارگزاری فارابی و استارت‌آپ سوشیانت به چاپ رسیده است. برای خرید این کتاب اینجا را کلیک کنید.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش از طریق این لینک و یا مراجعه به سایت کتاب‌پلاس به نشانی ketabplus.com در این پویش شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.