راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

افزایش عرضه پین‌پد ایران کیش در بازار

یک صفحه کلید خارجی که به دستگاه کارت‌خوان متصل می‌شود، پین‌پد نام دارد که این روزها برای اصناف نام آن به خوبی جا افتاده است. محصولی که چند سال پیش ایران کیش نخستین بار به بازار عرضه کرد تا یکی از دغدغه‌های مشتریان و سازمان‌های ناظر در خصوص وارد کردن رمز توسط مشتری جهت جلوگیری از پژواک رمز در محیط عمومی، را برطرف کند.

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، یک محصول جانبی که به صورت رایگان در اختیار پذیرندگان قرار می‌گیرد و امکان اتصال به کارت‌خوان‌های مدل Dail up، Lan pos و Pc pos را دارد. در حال حاضر این محصول روی دستگاه‌های AMP و PAX قابلیت نصب دارد.

 پین‌پد در سه سال فعالیتش راه خوبی بود تا دیگر از پشت پیشخوان مجبور نباشید رمز عبورکارت خود را اعلام کنید و به دور از هر جدار شیشه‌ای یا فاصله‌ای، خودتان کارت بکشید، رمز وارد کنید و مبلغ کشیده شده را مشاهده کنید. امروز بسیاری عدم امکان چنین فرآیندی در صنف‌های باجه‌ای، را یک مشکل امنیتی برای پرداخت‌هایی می‌دانند که از طریق دستگاه کارت‌خوان صورت می‌گیرد.

پین‌پد ایران کیش علاوه بر وارد کردن رمز توسط دارنده کارت، امکان کشیدن کارت توسط دارنده کارت و نیز مشاهده مبلغ را فراهم کرده و همین موضوع امنیت پین‌پد این شرکت را بالاتر می‌برد.

پین‌پدها علاوه براین که مشکل پژواک رمز و امنیت را حل کرده جایگزین خوبی برای دستگاه‌های کارت‌خوان دیگری که از نظر فیزیکی کهنه و نامطلوب بوده نیز شده است به این شکل که پذیرنده می‌تواند دستگاه کهنه کارت خوان خود را بدون نیاز به تغییر یا خرید نمونه جدید، به کارت‌خوان و پین‌پد مورد استفاده متصل کند.

پین‌پد علاوه بر این ویژگی‌ها در راستای افزایش رشد تراکنش پذیرندگان جهت استفاده از محصول جدید را نیز فراهم کرده است.

پین‌پد ایران کیش این روزها در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، صرافی‌ها، آژانس‌های مسافربری، رستوران‌ها، قنادی‌ها و…با استقبال روبه‌رو شده است. ایران کیش تلاش دارد تا سبد کالا و خدماتش را نیز در این محصول افزایش دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.