پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مدیرعامل زرینپال: زرینپال برای حمایت از کسبوکارها، اقدام به برگزاری کمپین «مسئولیم» کرده است
شرکت زرینپال در راستای حمایت از کسبوکارهای آنلاین، کمپین «مسئولیم» را راهاندازی میکند.
مصطفی امیری، مدیرعامل زرینپال از راهاندازی کمپین «مسئولیم» خبر داد و گفت:
«یکی از ارزشهای سازمانی زرینپال کنار هم بودن و ایجاد روابط پایدار و بلند مدت با پذیرندگان و شرکای تجاری خود است و یلدا بهانهای است که مانند هر سال دقایقی بیشتر کنار هم بودنمان را جشن بگیریم و ما امسال تصمیم گرفتهایم تا کنار هم بودنمان را کمی مسئولانهتر تجربه کنیم.»
به گفته مدیرعامل زرینپال، با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در فضای تجارت الکترونیکی کشور نظیر قطع سراسری اینترنت و همچنین ساختار تصمیمگیریهای اخیر که طی هفتههای گذشته بدون توجه به تبعات آن برای کسبوکارهای اینحوزه در حال عملیاتی شدن هستند که از جمله آنها میتوان رمز دوم پویا، محدودیت سقف برداشت از حساب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، رتبهبندی نماد الکترونیک پرسشهای بیپاسخ بسیاری در ذهن صاحبان کسبوکارهای آنلاین به وجود آورده است.
ببینید: همبنیانگذار زرینپال: با اجرای رمز دوم پویا مدتزمان خرید اینترنتی دو برابر میشود
او ادامه داد: «ایجاد محدودیتهای بسیار از سوی نهادهای ناظر و تصمیمگیر که بیشتر به حذف صورت مسئله شبیه است و حرکت به سمت فضای White List به جای نگرش Black List که اساساً پیش از این برای برخورد با متخلفین مرسوم بوده است، منجر به ایجاد فضای رانتی و بروز مفاسد اقتصادی فراوان خواهد شد.»
«لذا با توجه به مسئولیتهای اجتماعی برند زرینپال و تعهدی که برای حمایت از کسبوکارها در خود احساس میکند اقدام به برگزاری کمپین «مسئولیم» کرده است.» امیری با بیان این جمله و اشاره به برگزاری کمپین «مسئولیم» عنوان کرد: «ما در کمپین «مسئولیم» سعی کردهایم تا در راستای ترویج فرهنگ مسئولیتپذیری با آماده کردن فضای گفتمان میان صاحبان کسبوکارهای اینترنتی و فعالان حوزه تجارت الکترونیک بخشی از دغدغههای آنها را مطرح و از طریق رسانهها مطالبهگری را آغاز کنیم. در بخشی دیگر این کمپین سعی کردهایم با تهیه و تولید محتوای ویدیویی ایجاد حس مسئولیتپذیری و حس امید برای ماندن در مسیر توسعه کسبوکار را دنبال کنیم.»
او درخصوص اهداف و چشماندازهای زرینپال خاطرنشان کرد: «زرین پال دریافته است که آموزش همواره نقش مهمی در توسعه کسبوکار و افزایش فروش پذیرندگان داشته است لذا خود را ملزم میداند تا مثل همیشه کنار کسبوکارها و پذیرندگان خود باشد و با تولید و آماده کردن محتوای آموزشی مسئولیت خود را به بهانه یلدا انجام دهد.»
در آخر، امیری گفت: «از همه تلاشگران حوزه تجارت الکترونیک دعوت میکنیم تا به کمپین «مسئولیم» بپیوندند.»