راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بنیان‌گذار شرکت بیت مین: اکنون فرصت برای سرمایه‌گذاری استخراج رمزارزها مناسب است

ماهنامه عصر تراکنش 27 / در حالی که تحلیلگران بازار ارزهای رمزنگاری شده معتقدند نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین قیمت آن را به شدت افزایش خواهد داد، «جیهان وو» (Jihan Wu)، بنیان‌گذار شرکت بیت مین، در آخرین اظهارنظر خود گفت که ممکن است هاوینگ موجب صعودی شدن بازار نشود، اما در بلند مدت رشد قیمت بیت کوین را به همراه خواهد داشت.

به نقل از خبرگزاری چینی 8BTC، وو در حاشیه نشست WDMS در فرانکفورت به تشریح گفته‌های خود پرداخته و گفته است: «بازار بیت کوین در یک چرخه حرکت می‌کند و ممکن است فاز صعود بعدی‌اش، پس از نصف شدن پاداش استخراج رخ ندهد.»

او ضمن بیان این مسئله که در بلند مدت، علاقه‌مندان به این حوزه باید در بخش سخت‌افزارهای استخراج سرمایه‌گذاری کنند، گفته است: «ابهامات در این میان زیاد است، اما در حال حاضر فرصت برای سرمایه‌گذاری استخراج ارزهای دیجیتال مناسب است. اگر یک ماینر بودم، نه تنها استخراجم را متوقف نمی‌کردم بلکه سرمایه‌گذاری‌ام در تجهیزات ماینینگ را بیشتر هم می‌کردم. فعلا در مرحله اصلاح قیمت کوتاه مدت هستیم. تاثیرات هاوینگ در بلند مدت گسترده است. اگر قیمت بیت کوین پس از نصف شدن پاداش ماینینگ ثابت بماند، کارایی تجهیزات برای ایجاد توازن میان کارایی و قدرت پردازش مستلزم بهبود خواهد بود.»

در حاشیه این نشست وو همچنین اعلام کرد که بیت مین طرحی به نام «نقشه جهانی استخراج دیجیتال» را راه‌اندازی خواهد کرد. این سرویس، دارندگان فارم‌های استخراج را به دارندگان سخت‌افزارها متصل می‌کند. قابل ذکر است که در 9 اکتبر (17 مهر) بیت مین از دو ماینر جدید سری 17 خود رونمایی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.