راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومين همايش و نمايشگاه تهران هوشمند با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار می‌شود

سومين رویداد تهران هوشمند، ۱۸ و ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ در مركز همايش‌های برج ميلاد تهران آغاز به كار می‌کند و شرکت پرداخت الکترونیک سداد حامی این رویداد است.

اين رويداد كه با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، مديران ارشد شهرداری‌ها، اعضای شورا‌های اسلامی شهرها، چندتن از وزرا و مديران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا همراه است، موضوع مهم و استراتژيك شهر هوشمند را در دستور كار خود قرار داده است.

رويداد «تهران هوشمند» توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مركز تهران هوشمند با‌ تاکید بر نقش داده‌ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند برگزار خواهد شد که برنامه‌های متعددی را دربر می‌گيرد.


نشست تخصصی «اقتصاد دیجیتال چگونه بر شکل‌گیری تهران جدید مؤثر خواهد بود؟» روز ۱۸ آذر و در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار خواهد شد.


از سخنرانان این رویداد محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیروز حناچی، شهردار تهران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس ملی بنیاد نخبگان و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران هستند.

برپايی نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی با حضور فعالان و بازيگران اصلی شهر هوشمند، سایر مراكز استانی كشور و شهرهای بین‌المللی پیشرو در این زمینه، كارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشاركت استارت‌آپ‌های برتر كشور در زمينه مديريت شهری از جمله رويدادهای دو روز برپايی اين همايش است.


اگر می‌خواهید مطالبی که درباره همایش تهران هوشمند در راه پرداخت تولید شده را مشاهده کنید کافی است عبارت «همایش تهران هوشمند» را در کادر زیر تایپ و جست‌وجو را کلیک کنید.


علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق این لینک ثبت‌نام کنند. درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۵۱۲ داخلی ۴ تماس بگیرید یا به سایت تهران هوشمند مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.