راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین نشست‌ جمع اندیشی محاسبات شناختی هلدینگ بهسازان فردا، با محوریت تاثیرگذاری هوش مصنوعی برگزار می‌شود

سومین جلسه از سلسله نشست‌های «جمع اندیشی محاسبات شناختی» توسط گروه فناوران بهسازان فردا روز چهارشنبه ششم آذرماه 1398، در مرکز نوآوری گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا (پل‌وینو) برگزار می‌شود.

در این نشست محمود جراحی، از صاحب‌نظران و مدیران با سابقه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سید مهدی خلیق رضوی، پژوهشگر ارشد پژوهشگاه رویان و از مدیران عالی شرکت cognitivity لندن حضور خواهند داشت و درباره تاثیرگذاری هوش مصنوعی و محاسبات شناختی صحبت خواهند کرد. شرکت cognitivity موفق شده است در زمینه تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر، اپلیکیشنی به بازار ارائه دهد.

حوزه سلامت همواره مورد توجه دانشمندان، محققین و نوآوران حوزه فناوری در رفع نیازهای این بخش و ارتقای سطح سلامت انسان‌ها بوده است.

بسیاری از فناوری‌ها توانسته‌اند با پرداختن به این حوزه نقش بسیار زیادی در توسعه توانمندی‌های انسان در رفع معضلات و مشکلات بهداشت و سلامت، شناخت و رفع بسیاری از عوامل بیماری‌ها داشته باشند و به جرات می‌توان مدعی شد در این رابطه فناوری اطلاعات از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

جراحی، که چند سال بخشی از فعالیت‌های خود را به حوزه سلامت اختصاص داده است، در خصوص اقتصاد سلامت و نقش فناوری در بخش سلامت توضیحاتی ارائه خواهد داد. خلیق از تجربه‌های آکادمیک خود در دانشگاه MIT و تجربیات عملیاتی سال‌ها حضور در حوزه محاسبات شناختی مواردی را مطرح خواهد کرد.

1 دیدگاه
  1. Mz می‌گوید

    این فعالیت های کوچک اتفاقا تاثیرات مثبت بیشتری داره. کارهای بزرگ و پرادعا و پرسروصدا به درد نمی خوره. بعضیا فقط سروصدان ولی آنهایی که کارهای کوچک پیوسته انجام می دن بیشتر تاثیر دارن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.