راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب اینشورتک با حمایت بیمه سامان منتشر شد

انتشارات راه پرداخت با حمایت بیمه سامان کتاب اینشورتک را منتشر کرد. کتاب اینشورتک ادامه مسیر کتاب فین‌تک و ولث‌تک است که پیش از این راه پرداخت مبادرت به انتشار آن کرده بود.

کتاب اینشورتک
کتاب اینشورتک

کتاب اینشورتک ترجمه کتاب «The INSURTECH Book: The Insurance Technology Handbook for Investors, Entrepreneurs and FinTech Visionaries» است که توسط انتشارات وایلی در سال 2018 منتشر شده است. سوزان چیستی مدیرعامل فین‌تک سیرکل به همراه سه نفر دیگر ویراستاری این کتاب را بر عهده داشته‌اند. احسان روحی و مازیار معتمدی نیز ترجمه این اثر به فارسی را انجام داده‌اند.

همان‌گونه که از نام آن پیداست کتاب اینشورتک به صنعت بیمه اختصاص دارد و تأثیری که فناوری بر روی این حوزه گذاشته است. این کتاب راهنمایی جامع برای درک پتانسیل‌های نوآوری و فرصت‌های فناوری در صنعت بیمه است. این کتاب بینش، افکار و استراتژی‌های قابل اجرا را از سوی تعداد زیادی از فعالان و متخصصان این حوزه ارائه می‌کند. نویسندگان کتاب اینشورتک توضیح می‌دهند که چرا روش‌های سنتی کسب‌وکارهای بیمه به زودی تأثیر خود را از دست خواهند داد و راه نجات در انقلاب دیجیتال را شرح می‌دهند. کتاب اطلاعاتی جامع و ضروری برای ارتباط فناوری و بیمه ارائه می‌دهد، روش‌های جدید رشد، مدل‌های نوین کسب‌وکار، زنجیره ارزش، استراتژی مشارکت مشتری و ساختارهای سازمانی لازم برای دگرگون کردن صنعت بیمه در این کتاب معرفی شده است.

کتاب اینشورتک منبعی ارزشمند از آخرین دستاوردهای موجود برای کارآفرینان، نوآوران، بیمه‌گزاران، سرمایه‌گذاران، تحلیلگران و مشاورانی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند یا علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستند.

کتاب اینشورتک را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه راه پرداخت خریداری کنید.

3 دیدگاه
  1. ظهیری می‌گوید

    درود.
    بسیار هم عالی و سپاس از اطلاع رسانی.
    بنده خودم در زمینه صنعت بیمه فعالم و حتما این کتاب را تهیه و پس از مطالعه به همکاران و دوستان فعال در این صنعت پیشنهاد می کنم.

    1. رضا قربانی می‌گوید

      ممنون از شما.
      امیدواریم مفید باشد.

  2. ستاره می‌گوید

    ممنون از راه پرداخت
    مثل همیشه عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.