راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

از انقلاب بلاکچین تا دگردیسی دیجیتالی / فراخوان ارسال مقالات نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت صادر شد

نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت 11 و 12 اسفند ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ببینید: نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت چهارم اسفندماه برگزار خواهد شد

موضوع اصلی این همایش «دگردیسی دیجیتالی» است که سه عنوان «اقتصاد دیجیتالی»، «شفافیت، اعتمادسازی و نظارت دیجیتالی» و «دگردیسی دیجیتالی بانک‌ها»، محورهای اصلی همایش را تشکیل می‌دهند.

در این راستا، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، فراخوان ارسال مقالات برای نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را منتشر کرده است.

در محور اقتصاد دیجیتالی، «راهبری دیجیتالی»، «حقوق و مقررات در اقتصاد دیجیتالی» و «فناوری‌های نوین اکوسیستم اقتصاد دیجیتالی» مدنظر است.

«شفافیت و اعتمادسازی در بستر دیجیتال»، «نظارت دیجیتالی» و «فناوری‌های نوین نظارتی (Regtech)»، موضوعات اصلی محور شفافیت، اعتماد سازی و نظارت دیجیتالی را تشکیل می‌دهند.

همچنین در دگردیسی دیجیتالی بانک‌ها، «ساختار سازمانی و فرآیندهای بانکی»، «تحول تجربه پرداخت» و «بانکداری بدون بانک»، موضوعاتی هستند که در این محور مورد بررسی قرار می‌گیرند.

طبق فراخوان پژوهشکده پولی و مالی، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.ebps.ir مراجعه و مقالات خود را تا 18 دی‌ماه 1398 ارسال کنند.

1 دیدگاه
  1. بانکدار جوان می‌گوید

    این رویداد بهترینه.
    مثل بعضی از این صداداراش نیست که فقط صدا داره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.