راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت‌های زیرمجموعه بهسازان فردا 10 محصول خود را ارائه می‌کنند

هلدینگ بهسازان فردا به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود محصولاتی را ارائه می‌دهد که در این مطلب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ بهسازان فردا، مهندسی سیستم یاس ارغوانی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ بهسازان فردا است که خدمات پرداخت‌یاری و کیف پول خود را ارائه می‌کند.

شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی نیز محصول «SOC» را عرضه می‌کند. این محصول، مرکز پایش عملیات امنیت، در راستای زیرساخت امن برای تراکنش‌های بانکی است.

محصولات «سهیم»، شبکه شرکای تجاری ملت و باشگاه مشتریان ملت توسط مهندسی نرم‌افزار شقایق  ارائه می‌شوند. شبکه شرکای تجاری ملت، بانکداری اجتماعی است که این شرکت برای شرکای تجاری خود آن را تهیه کرده است.

زیرساخت سهیم نیز زیرساختی برای مدیریت انواع الگوهای رفتاری مبتنی بر کارت جهت تحقق طرح‌های وفاداری مشتریان و شرکای تجاری و همچنین خدمات امور رفاهی سازمان است. محصول شبکه شرکای تجاری ملت، شبکه‌ای از برندهای معتبر برای ارائه خدمات به اعضای باشگاه مشتریان است که با استفاده از زیرساخت هوشمند تشخیص اعضا این کار را انجام می‌دهد.

باشگاه مشتریان ملت نیز با هدف برنامه‌ریزی، تولید نرم‌افزار و زیرساخت باشگاه مشتریان، تهیه و تدوین انواع طرح‌های امتیازی، تخفیفی، تشویقی، پشتیبانی و ارائه سرویس‌ نگهداری باشگاه مشتریان راه اندازی شده است.

به‌پرداخت ملت دیگر شرکت زیرمجموعه هلدینگ بهسازان فرداست و اپلیکیشن سکه و خدمات پایانه فروشگاهی را ارائه می‌دهد.

بهسازان ملت، سامانه «معین» را ارائه می‌دهد. معین مخفف مدیریت عملیات یکپارچه نوین است.

مهندسی صنایع یاس ارغوانی، سامانه سهند و سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان را عرضه می‌کند. سامانه سهند، سامانه هوشمند نمو داده است که تحلیل رفتار، ریزش، طبقه‌بندی، KYC مشتریان و غیره، از زیرمجموعه‌های خدمات آن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.