راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه پرداخت با همکاری ققنوس منتشر کرد / فایل PDF گزارش ریل بلاکس با عنوان «فناوری بلاکچین و توکنیزاسیون در املاک و مستغلات»

تیم ریل‌بلاکس در حال ایجاد راه‌حل فناورانه‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری در املاک است که از بلاکچین برای مالکیت دیجیتال املاک استفاده می‌کند. تا کنون بازارهای املاک با ویژگی‌های موانع دشوار ورود به بازار و گزینه‌های نقدشوندگی محدود شناخته می‌شدند. استفاده از قابلیت‌های فناوری بلاکچین باعث می‌شود کاربران ریل‌بلاکس از دسترسی، نقدشوندگی، امنیت و شفافیت بهبودیافته و کارمزدهای کمتر بهره‌مند شوند. این پلتفرم به‌ شکلی طراحی شده است که به سرمایه‌گذاران در نقاط مختلف دنیا این امکان را می‌دهد که سهمی جزئی از املاک ایالات متحده را که از طریق انتشار اوراق بهادار دیجیتال با پشتوانه دارایی‌های ملکی ارائه می‌شوند، در لحظه بخرند، بفروشند یا معامله کنند.

سالانه ۱۴۵ میلیارد دلار از املاک ایالات متحده از طریق آگهی‌های خصوصی، شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری املاک و صندوق‌های سهام اختصاصی املاک عرضه می‌شوند که هیچکدام نقدشونده نیستند.

پلتفرم ریل بلاکس به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که سهام مالکیت املاک ایالات متحده را به‌صورت مستقیم و با استفاده از ارزهای دیجیتال یا فیات خریداری کنند و در عین حال مکانیسمی برای نقدشوندگی همتابه‌همتا فراهم می‌کند. اکنون همه در سرتاسر دنیا می‌توانند با استفاده از ریل‌بلاکس به‌صورت مستقیم در املاک سرمایه‌گذاری و برای املاک جذب سرمایه کنند و برای سرمایه‌گذاری در املاک نقدینگی به‌دست آوردند.

این مطلب گزارشی است درباره سرویسی که ریل بلاکس به صنعت املاک و مستغلات ارائه می‌دهد و به راه‌حل‌هایی اشاره دارد که بلاکچین می‌تواند در این حوزه ارائه دهد و همچنین نقاط ضعف راه‌حل‌های موجود سرمایه‌گذاری در املاک را هم بررسی می‌کند.

راه پرداخت با همکاری کنسرسیوم ققنوس این گزارش را با عنوان «فناوری بلاکچین و توکنیزاسیون در املاک و مستغلات» ترجمه و منتشر کرده است که می‌توانید در صورت تمایل آن را دانلود و مطالعه کنید.

دانلود کنید: فایل PDF گزارش ریل بلاکس با عنوان «فناوری بلاکچین و توکنیزاسیون در املاک و مستغلات»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.