راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت فیزیکی Google Wallet در راه است

شرکت گوگل با معرفی ابزار جدید خود موسوم به Google Wallet توانست توجه همگان را جلب کند و محبوبیت بیشتری بین کاربران کسب کند که البته این ابزار کاربردهای جالب و مخفیانه‌ای را همچنان شامل می‌شود. آنچه که گوگل هم‌اکنون با ورود آن به بازار می‌خواهد تمایز خود را به دیگران نشان داد، کارت سخت‌افزاری Google Wallet است که به زودی می‌توانید آن را در اختیار بگیرید.

کارت سخت‌افزاری Google Wallet مانند کارت‌های اعتباری معمولی عمل می‌کند. آنچه که شما هم‌اکنون به عنوان کارت اعتباری پیش‌فرض در ابزار Google Wallet انتخاب می‌کنید، کارت سخت‌افزاری Google Wallet می‌تواند از این پس کار آن را انجام دهد و جایگزین آن شود. این کارت می‌تواند هرکجا که کارت‌های اعتباری معمولی کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، به کار گرفته شود. این ابزار جایی به کار گرفته می‌شود که شما نمی‌توانید یا نمی‌خواهید از حساب‌های بانکی خود استفاده کنید.

بر این اساس می‌توان گفت که استفاده از تلفن‌های همراه در آینده برای پرداخت همه هزینه‌ها در هر مکان و زمان و بدون هرگونه دردسر چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

این طور که گوگل توضیح داده است، شما می‌توانید این کارت سخت‌افزاری را از طریق ابزار مربوطه دریافت کنید تا این کارت به منظر شما ارسال شود. البته باید توجه داشت که این کارت سخت‌افزاری گوگل فعلا برای کاربران آمریکایی ارسال می‌شود و بعد از مدتی به دست کاربران در دیگر مناطق جهان هم می‌رسد.

منبع: ایستنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.