راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

علی‌پی تراکنش‌های کریپتو را مسدود ‌می‌کند

علی‌پی قصد دارد تراکنش‌های مربوط به بیت‌کوین و کریپتوکارنسی‌های دیگر را مسدود کند. این شرکت یک روز پس از توییت صرافی کریپتو بایننس اعلام کرد که این نوع تراکنش‌ها را ممنوع می‌کند.

این صرافی توییت کرده بود که ارزهای فیات را از طریق علی‌پی و اپلیکیشن پرداخت و پیام‌رسان موبایلی ویچت می‌پذیرد. علی‌پی نیز در توییتی، توییت بایننس را رد کرد و گفت:

«خبرهای زیادی درباره کاربرد علی‌پی در تراکنش‌های بیت‌کوین وجود دارد. تکرار مکررات است ولی باید گفت که این شرکت نظارت دقیق بر تراکنش‌های over the counter دارد تا رفتار غیرقانونی را شناسایی کند و مطمئن شود که آنها در چهارچوب رگولاتورها هستند. پس اگر هر تراکنشی مرتبط با بیت‌کوین و ارزهای مجازی دیگر شناسایی شود، علی‌پی بلافاصله اقدام به مسدودی آن خدمات پرداختی خواهد کرد.

به گزارش کوین‌تلگراف، چانگپنگ ژاو، مدیرعامل بایننس توضیح داد ازآنجایی‌که صرافی مستقیما با ویچت یا علی‌پی کار نمی‌کند، کاربران هنوز هم می‌توانند از آنها برای انجام تراکنش‌های همتابه‌همتا استفاده کنند.

درهمین‌حال، بایننس با ثبت حساب و پذیرش سپرده‌ها، از 18 سپتامبر فعالیت خود را در آمریکا آغاز کرده است.

این شرکت در وب‌سایت خود نوشت:

«در مرحله ثبت‌نام اولیه، کاربران می‌توانند برای حساب Binance.US ثبت‌نام و سپس مرحله تایید لازم برای دستیابی به محدودیت برداشتشان را انتخاب کنند. بلافاصله پس از تایید، شما می‌توانید روی دارایی‌های دیجیتال انتخابی اولیه سپرده‌گذاری کنید. مدتی پس از ثبت‌نام، به‌روزرسانیی ارائه می‌دهیم که زمان دقیق تریدینگ موارد خاص را اعلام می‌کند.»

همچنین بایننس در ماه آگوست اعلام کرد که قصد دارد پروژه بلاکچین «ونوس» خود را راه‌اندازی کند تا استیبل‌کوین‌های محلی و دارایی‌های دیجیتال مربوط به ارزهای فیات سراسر جهان را توسعه دهد.

به گفته بایننس، این شرکت به‌دنبال ایجاد اتحادها و مشارکت‌هایی با دولت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های تکنولوژی و شرکت‌های کریپتوکارنسی دیگر است. همچنین پروژه‌ها در اکوسیستم بلاکچین بزرگتری قرار دارند تا کشورهای درحال توسعه و توسعه‌یافته بتوانند ارزهای جدید را پذیرش و استفاده کنند.

منبع: Pymnts

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.