راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در سومین نمایشگاه سوخت چه محصولاتی را معرفی کرد؟

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با هدف معرفی محصولات و خدمات خود به نام‌های دستگاه پرداخت بر روی نازل سوخت (pay at the pumb)، پایانه پرداخت بهای سوخت (pay station)، دستگاه خودپرداز – خوددریافت (CRS)، دستگاه کیوسک غیر نقدی (Cashless)، سامانه مدیریت توزیع فرآورده، کنترل و مانیتورینگ مخازن (دیسپَچینگ)، سامانه جدید مدیریت مالی جایگاه سوخت، سامانه مدیریت در حوزه برندینگ (شرکت‌های برند) و نرم افزار همیار پشتیبان در سومین نمایشگاه تخصصی بین المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته شرکت کرد.

ببینید: رقابت شرکت‌های حوزه پرداخت در ارائه راهکار مناسب به جایگاه‌های سوخت کشور

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت یاس ارغوانی، حضور نسل جدید خدمات و محصولات پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌های سوخت این شرکت، مورد توجه و استقبال زیادی از جانب جایگاه‌داران، شرکت‌های مطرح و فعال در حوزه سوخت و کسب‌وکار در این همایش، قرار گرفت.

همچنین مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ارشد شرکت‌های سوخت، شرکت به‌پرداخت ملت و شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از محصولات و خدمات این شرکت بازدید کردند. لازم به ذکر است به‌دلیل حضور و مشارکت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در این نمایشگاه، لوح تقدیری از طرف برگزار کنندگان نمایشگاه به شرکت اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.