راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طبری: ایران کیش امسال در درگاه اینترنتی رشد 500 درصدی داشته است

همایش توسعه کسب‌وکار در سال رونق تولید برگزار شد. پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش در این همایش با بیان اینکه از اول مهرماه به دنبال این خواهیم بود تا شعار سفر به‌سوی برتری را عملی کنیم گفت: «حفظ وضعیت موجود، رسیدن به پیش‌بینی‌های مالی و حرکت به سطح برتری سه گامی است که دنبال می‌کنیم.»

به گزارش روابط عمومی ایران کیش، طبری ادامه داد: «در این شش ماه، رشد خیلی خوبی داشتیم و وضعیت منصوبه ما مثبت شده است. در تراکنش‌ها نیز این رشد وجود داشته اما هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله داریم. در حال حاضر نیز در بهترین حالت بودجه قرار گرفته‌ایم. ایران کیش نه‌تنها در این مدت هیچ‌گونه سقوطی نداشته بلکه آمار نشان می‌دهد وضعیتش از سال گذشته بهتر است. می‌دانم با برنامه‌ریزی‌هایی که اتفاق میافتد بهتر از این در انتظارمان است.»

مدیرعامل ایران کیش صحبت‌هایش را ادامه داد: «پروژه‌ای که در بانک تجارت تعریف شده است به ما کمک می‌کند بدانیم درد بانک‌ها چیست و بدانیم برای همکاری بیشتر چه چیزی به شعب بگوییم.

او با اشاره به اینکه ایران کیش امسال در درگاه اینترنت رشد 500 درصدی داشت، افزود: «با وجود این رشد اما ایده‌آل من خیلی بیشتر از این‌ها است و سرویس‌های بسیار ویژه‌ای را می‌توانیم روی IPG قرار دهیم. ایران کیش در سال 99 جزو مکان‌هایی خواهد شد که ورود به آن آرزوست. سفر به سمت برتری آرمان ماست که در این همایش کلید خورد.»

.

رشد 128 درصدی تراکنش‌های پات

شهره آقابابایی معاون کسب‌وکارهای نوین ایران کیش نیز با مقایسه شش‌ماهه اول 98 نسبت به شش‌ ماه 97 گفت: «در تراکنش‌های اپلیکیشن‌های پات 128 درصد رشد داشتیم. در تراکنش‌های مشمول سمپاتی شاهد 175 درصد رشد بودیم.»

او با بیان اینکه تراکنش‌های QR کد هم شامل طرح سمپاتی می‌شود گفت: «به‌زودی قابلیت‌هایی روی QR کد اضافه می‌شود که به‌شدت نسبت به قبل رقابتی است. همچنین به‌زودی یک رویداد بزرگ برای پات اتفاق می‌افتد و یک لباس جدید بر تن خواهد کرد.»

.

تحولات در فناوری اطلاعات

بهزاد علیپور معاون فناوری اطلاعات‌ ایران کیش نیز در این همایش گفت: «پیاده‌سازی اسکرام و آی‌تی مستر پلن در دستور کار معاونت فناوری اطلاعات است و در حال برنامه‌ریزی برای بهبود هستیم. در حوزه BI تغییراتی در عملکرد ایجاد کردیم و گزارش‌های چابک‌تر و بهتری را خواهیم داشت.»

او اضافه کرد: «یکی از ویژگی‌های ایران کیش محصولات آن است که ارتقای کیفیت آن را در نظر گرفته‌ایم. برنامه‌های خود را نیز بر اساس بازخوردها تبیین می‌کنیم تا به سفر برتری که آقای طبری بدان اشاره داشتند دست یابیم.»

.

پتانسیل‌های بزرگ

وحید حجتی معاونت توسعه بازار ایران کیش نیز با بیان اینکه ایران کیش در سهم بازار ازنظر مبلغ تراکنش رتبه سوم را دارد، به مقایسه برنامه و عملکرد ایران کیش طی ماه‌های گذشته پرداخت و از پروژه‌های تازه ایران کیش در همکاری با بانک‌ها و موسسات خبر داد. او گفت: «پتانسیل‌های بسیار بزرگی در ایران کیش وجود دارد که باعث افتخار ماست.»

کمیته‌های استانی

علی یادگار مدیر پروژه بانک تجارت با اشاره به تشکیل کمیته‌های استانی ایران کیش در این رویداد گفت: «اعضای کمیته شامل مدیر منطقه، معاون اداری منطقه، کارشناس بازاریابی، روسای شعب تأثیرگذار و مسئول دفتر شرکت خواهد بود.»

او اظهار کرد: «خروجی کمیته‌های استانی در کمیته مرکزی بررسی می‌شود. شناسایی و تعیین بازارهای گروهی و بازارهای منطقه، شناسایی و جذب اصناف سودده در منطقه، بررسی مشتریان زیان ده، تهیه و تنظیم گزارشات ماهیانه مربوط به عملکرد دستگاه‌های پایانه فروشگاهی به تفکیک شعب، بررسی و عملکرد بازاریابی شعب و شرکت به‌صورت هفتگی، رصد شعب در راستای تحقق اهداف ابلاغی، بررسی آسیب‌شناسی پیگیری تا حصول نتیجه و تهیه صورت‌جلسات از نتیجه بررسی‌های به‌عمل‌آمده و ارسال گزارش‌های مشکلات به مدیریت امور استان‌ها جهت طرح در کمیته پیشبرد فروش ازجمله وظایف این کمیته است.»

.

الگوی متفاوت

رضا محمدی معاون امور پذیرندگان نیز در این نشست با بیان اینکه در شرکت‌های پیشرو 65 درصد پیشرفت به خاطر نیروی انسانی است. عمده‌ترین دلیل ترک مشتریان و از دست دادن بازار توسط شرکت‌ها را نوع رفتار با مشتریان دانست. او اهمیت خدمات، رقبا در از دست دادن مشتریان را بعد از نوع رفتار ارزیابی کرد. محمدی اظهار داشت: «هدفمان این است که در کنار شما الگوی متفاوتی بسازیم.»

1 دیدگاه
  1. نام می‌گوید

    کسی در ایران پیدا میشه بتونه برای من توضیح بده چطور آقای وحید حجتی از یک سمت مدیریتی در یک مجموعه، به پوزیشن مدیریتی مجموعه دیگه ای میره، در حالیکه عملکردش در سازمان قبلی، بسیار ضعیف بوده؟
    دستاوردهای ایشون در شرکتهای مختلف چی بوده؟ پرداخت الکترونیک سامان، تجارت همراه سینا، جیرینگ، شرکت پژوهش و نوآوری صنایع آموزشی…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.