راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دهمین رویداد فیناپ با موضوع بانکداری باز برگزار می‌شود

دهمین رویداد فیناپ هم‌زمان با دوسالگی آن پنج‌شنبه ۴ مهر با موضوع بانکداری باز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فیناپ، در دهمین رویداد فیناپ مدیران و متخصصان صنعت بانکی، فین‌تک و قانون‌گذاری درخصوص بانکداری باز و چالش‌های آن در کشور حضور خواهند داشت و به گفت‌وگو می‌پردازند.

همچنین بخشی دیگر به ارائه تجربیات جهانی درخصوص بانکداری باز توسط مهمانانی از کشورهای دیگر اختصاص داده شده است.

راویان فیناپ و فیناپ‌پلاس از دیگر بخش‌های رویداد دهم فیناپ است که از بخش‌های قابل‌توجه این رویداد برای مخاطبان در تمام حوزه‌های کارآفرینی است.

در این رویداد پنلی با موضوع بانکداری و نوآوری باز و با حضور فرهاد اینالوئی، معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امید ترابی، عضو هیات‌مدیرۀ شرکت توسن، سعید احمدی پویا، معاون توسعه کسب‌وکار دیجی پی و عماد ایرانی، مدیر شبکه شاتوت برگزار می‌شود.

مخاطبان و مهمانان فیناپ شامل مدیران، متخصصان و کارشناسان شبکهٔ مالی، بانکی، بیمه و فناوری تا استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان و دانشجویان می‌شود و در نهایت هرکس علاقه‌مند به حوزه‌های نام‌برده و آمادهٔ تعامل و تبادل نظر است می‌تواند همراه فیناپ باشد.

دهمین رویداد فیناپ با عنوان فیناپ۲ از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری و با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده و مهمان برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند با کد تخفیف way2pay از طریق این لینک در رویداد شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.