راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حمیدرضا نائینی سرپرست مدیریت عامل گروه فن‌آوا شد

حمیدرضا نائینی، عضو هیات‌مدیره شرکت گروه فن‌آوا، به‌عنوان سرپرست مدیرعامل این گروه انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی گروه فن آوا، حمیدرضا نائینی عضو هیات‌مدیره شرکت گروه فن‌آوا و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این گروه، سرپرست مدیرعامل این گروه و جایگزین علی نوری شد.

 گروه فن‌آوا به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های مادرتخصصی خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که با هشت شرکت زیرمجموعه در حوزه‌های ارتباطات، پرداخت الکترونیک، خدمات فنی و مهندسی و نرم‌افزار فعالیت می‌کند که شرکت فن‌آوا کارت شرکت تخصصی این گروه در حوزه پرداخت الکترونیک است.

نائینی دانش‌آموخته دکتری مدیریت و مهندسی صنایع در همه مقاطع از دانشگاه علم و صنعت است که در سوابق مدیریتی او به عضویت در هیات‌مدیره گروه فن‌آوا، مدیرعامل شرکت داده سامانه فن‌آوا، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی گروه فن‌آوا، معاون برنامه‌ریزی شرکت ایران‌ارقام و دبیر هیات‌مدیره این شرکت و مدیریت طرح و برنامه شرکت فن‌آواکارت می‌توان اشاره کرد.

در دوره مسئولیت او در سمت معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی گروه فن‌آوا برنامه راهبردی گروه برای یک دوره سه‌ساله تا سال ۱۴۰۰ تدوین و مصوب شده بود. بر این اساس ورود به بازارهای نوین صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ویژه در بخش‌های پرداخت الکترونیک، ارتباطات و تکنولوژی‌های نوین و هوشمندسازی از شاخص‌های اصلی این برنامه راهبردی است.

1 دیدگاه
  1. افشین می‌گوید

    شالاتان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.