راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ایران ارقام به دنبال ارائه راهکارهای بلاکچینی برای نیازهای واقعی بانک‌ها و نهادهای مالی

اولین نشست جمعی از فعالان بلاکچین ایران با معاونین شرکت ایران ارقام با هدف همفکری برای ارائه راهکارهای بلاکچینی برای نیازهای واقعی بانک‌ها و نهادهای مالی روز یکشنبه 24 شهریورماه برگزار شد.

این نشست که اولین نشست از سری نشست‌های شرکت ایران ارقام در راستای «شناسایی فرصت‌های پنهان در بلاکچین و موضوعات پیرامون آن» جهت بهره‌برداری برای رفع نیازهای واقعی بانک‌ها و نهادهای مالی بود، با حضور پورشاسپ شاهین‌کار معاون برنامه‌ریزی و توسعه، شهرام برنجی معاون نرم‌افزار و احمد هادی‌پور معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران ارقام و جمعی از فعالان مطرح بلاکچین برگزار شد.

در این جلسه بازیگران و فعالان حوزه بلاکچین با تاکید بر توانایی‌ها و نقاط قوت ایران ارقام به ارائه پیشنهادات و فرصت‌های موجود در حوزه بلاکچین برای ارائه محصول و راهکار به نهادهای مالی پرداختند و معاونین و مدیران ایران ارقام حاضر در این جلسه نیز ضمن شنیدن پیشنهادها، به مواردی تاکید کردند که پاسخ به نیازهای واقعی فعلی بانک‌ها باشد.

جلسه دوم این همفکری به‌زودی با حضور نمایندگانی از بانک‌های کشور جهت نزدیک شدن به خواسته‌ها و مسائل بانک‌ها جهت ارائه راهکار با حضور اعضای جلسه اول برگزار خواهد شد.

شرکت ایران ارقام در نظر دارد با شناسایی دقیق نیازهای شبکه بانکی که راهکارهای مبتنی بر بلاکچین بتواند پاسخ مناسبی برای رفع آنها باشد و مشارکت با فعالان و بازیگران فعلی حوزه بلاکچین در کشور، قدمی در راستای به‌کارگیری تکنولوژی بلاکچین در فضای بانکی کشور بردارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.