راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ابزارهایی برای تسهیل پرداخت‌های کاربران سایت / آشنایی با پلاگین‌های پرداخت وردپرس پی‌پینگ

سیستم مدیریت محتوای وردپرس، محبوب‌ترین و رایج‌ترین CMS موجود در دنیاست. تاکنون پلاگین‌ها و ویجت‌های متعددی برای وردپرس ساخته شده که نیازهای مختلف کاربران را برطرف می‌کند. پلاگین‌های پرداخت وردپرس، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که صاحبان سایت به آن نیاز پیدا می‌کنند. در یک سایت ساخته‌شده با وردپرس، فروش کالا و خدمات و حتی دریافت حق عضویت از کاربران سایت، با استفاده از افزونه‌های پرداخت وردپرسی انجام می‌شود.

.

پلاگین‌های پرداخت وردپرس پی‌پینگ

پی‌پینگ، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه ارائه‌ راهکارهای پرداخت آنلاین کسب‌وکارهاست. این شرکت با اخذ مجوز رسمی پرداخت‌یاری از بانک مرکزی، به کسب‌وکارهای آنلاین، درگاه پرداخت ارائه می‌کند. پلاگین‌های پرداخت پی‌پینگ‌ راهکاری برای انجام پرداخت‌های درون‌سایت برای کاربران فراهم می‌کنند. در ادامه، افزونه‌های مختلف مخصوص وردپرس با امکان اتصال به درگاه پرداخت معرفی می‌شوند.

ببینید: آموزش فعال‌سازی درگاه پرداخت پی‌پینگ برای پلاگین‌های وردپرس

.

افزونه حمایت مالی (Donate)

با نصب افزونه حمایت مالی بر روی سایت وردپرسی خود، می‌توانید یک فرم کوچک به کاربران ارائه دهید تا به‌دلخواه خود، مبلغی را جهت حمایت از وبسایت شما، از طریق درگاه پرداخت آنلاین پی‌پینگ، به حسابتان واریز کنند. با این روش دریافت پول از کاربران سایت، بسیار تسهیل شده است.

.

افزونه فروشگاهی ووکامرس (WooCommerce)

ووکامرس، معروف‌ترین پلاگین فروشگاه‌ساز است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی و با سرعت زیاد، سایت وردپرسی خود را به یک فروشگاه اینترنتی تمام‌عیار تبدیل کنید. WooCommerce، قابلیت تعریف بی‌نهایت محصول با بی‌نهایت ویژگی را داراست. همچنین با استفاده از این پلاگین فروشگاه‌ساز، قادر به تعریف کوپن‌های تخفیف مختلفی برای فروشگاهتان خواهید بود.

شرکت پرداخت‌یار پی‌پینگ، برای شما این امکان را فراهم آورده تا به راحتی بتوانید از طریق افزونه ووکامرس، محصولاتتان از طریق درگاه واسط پی‌پینگ، به فروش برسانید.

.

افزونه فروش فایل (EDD)

افزونه Easy Digital Downloads، پلاگینی وردپرسی برای فروش فایل‌ها و محصولات دیجیتالی و مجازی است. این افزونه می‌تواند پس از تکمیل فرآیند خرید توسط مشتری و پرداخت وجه از طریق درگاه پرداخت پی‌پینگ، فایل خریداری‌شده را به ایمیل مشتری ارسال کند.

.

افزونه فرم‌ساز گرویتی فرم (Gravity Forms)

بهترین پلاگین فرم‌ساز برای وبسایت شما، بدون تردید، فرم‌ساز گرویتی فرم است. با استفاده از این فرم‌ساز، می‌توانید اقدام به ساخت فرم‌های تماس با ما، فرم‌های فروش فایل، فرم‌های محاسبه‌گر و … کنید. با استفاده از پلاگین پرداخت وردپرسی گرویتی فرم، می‌توانید فرم خود را به درگاه پرداخت پی‌پینگ متصل کنید و دریافت پول آنلاین را از آن طریق انجام دهید.

.

افزونه کاربری ویژه Paid MemberShip Pro

احتمالا با وبسایت‌هایی برخورد داشته‌اید که برخی از امکانات آن‌ها رایگان است؛ اما برای استفاده از باقی امکانات، نیازمند خرید کاربری ویژه هستید. با استفاده از پلاگین پرداخت وردپرس Paid MemberShip Pro، می‌توانید محتواهای خاص وبسایت خود را پولی کنید تا کاربران با خرید اشتراک ماهیانه، سالیانه و … آن محتوا را مشاهده کنند. پرداخت آنلاین پول توسط کاربران، از طریق درگاه پرداخت واسط پی‌پینگ انجام می‌شود.

.

افزونه فروش فایل VIP Pro

برای فروش فایل‌های خود به صورت تکی یا مدت‌دار، می‌توانید از پلاگین قدرتمند VIP Pro استفاده کنید. با استفاده از این افزونه پرداخت، قادر خواهید بود، اکانت‌های مختلفی با نام، اعتبار و مدت متفاوت ایجاد کنید. همچنین، این افزونه با ثبت تمام اطلاعات مربوط به پرداخت‌ها، فرایند گزارش‌گیری را تسهیل می‌کند.

.

افزونه حمایت مالی Give

افزونه Give، یکی دیگر از افزونه‌های پرداخت وردپرسی برای حمایت مالی از وبسایت شماست. مزیت این افزونه نسبت به رقبا، گزارش‌گیری‌های حرفه‌ای آن است. به طوری که مدیر سایت وردپرسی قادر خواهد بود، به طور کامل اطلاعات مربوط به پرداخت‌های انجام شده و اطلاعات پرداخت‌کننده را مشاهده کند. این افزونه، استایل‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد و قادر است اطلاعات مربوط به حمایت‌کنندگان از وبسایت را به ایمیل آن‌ها ارسال کند.

.

افزونه فروشگاهی ووکامرس وی‌آی‌پی (WooCommerce VIP)

یکی از نگرانی‌هایی که صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی دارند، عدم موجودی کالایی خاص در انبار فروشگاهشان است. پی‌پینگ، برای رفع این نگرانی اقدام به توسعه پلاگین پرداخت VIP Woocommerce کرده است. با استفاده از این افزونه، موجودی کالا در حساب پی‌پینگ شما با موجودی کالا در فروشگاه اینترنتی ساخته‌شده توسط WooCommerce، به صورت خودکار برابر می‌شود. همچنین با استفاده از این افزونه، می‌توانید به صورت خودکار اقدام به صدور فاکتور آنلاین کنید. علاوه بر این، افزونه ووکامرس وی‌آی‌پی، همسان‌سازی کدهای تخفیف حساب پی‌پینگ با ووکامرس شما را نیز انجام می‌دهد.

برای استفاده از افزونه‌هایی که بررسی شد، می‌توانید به سایت درگاه پرداخت پی‌پینگ مراجعه و پس از ایجاد حساب کاربری، از امکانات پلاگین‌های پرداخت آنلاین برای وردپرس استفاده کنید. همچنین، برای مشاهده آموزش استفاده از پلاگین‌های پرداخت پی‌پینگ می‌توانید به قسمت راهنمای شرکت پرداخت‌یار پی‌پینگ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.