راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر ابرآروان از مدال‌آوران مسابقات جهانی مهارت 2019

شرکت ابرآروان طی مراسمی که در محل این شرکت در روز چهارشنبه سیزدهم شهریورماه و با حضور مدیران این شرکت، برخی از مسئولان سازمان فنی و حرفه‌ای و اصحاب رسانه برگزار شد، از مدال‌آوران مسابقات جهانی مهارت 2019 (worldskill) که در شهر کازان روسیه برگزار شده بود، با اهدای جوایزی تقدیر کرد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات جهانی worldskill در 56 رشته و با حضور تیم اعزامی ایران که شامل 10 نفر بود در شهر کازان روسیه برگزار شد و یک مدال نقره، دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار حاصل تلاش تیم ایرانی در این مسابقات بود. و با این جوایز تیم اعزامی ایران رتبه پانزدهم را در میان 63 کشور شرکت‌کننده و در حالی که به علت تحریم‌ها امکان حضور در تعدادی از رشته‌ها برای تیم ایران فراهم نبود، کسب کرد.

«پارسا یوسفی» در رشته مدیریت سیستم‌های تحت شبکه، «مهیار جابری» در رشته راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت و «حسین مکتوبیان» در رشته فناوری‌های وب که به ترتیب مدال نقره، برنز و دیپلم افتخار کسب کرده بودند، مهمان شرکت ابرآروان بودند و طی مراسمی از آنها تقدیر به عمل آمد.

پارسا یوسفی که با کسب مدال نقره، بهترین نتیجه را در تیم اعزامی ایران گرفته بود، با حمایت مادی و معنوی شرکت ابرآروان در این مسابقات شرکت کرده بود.

غلامرضا راز؛ سرپرست مدیریت امور مسابقات ملی و بین المللی مهارت، چهل و پنجمین دوره‌ی مسابقات جهانی مهارت را سخت‌تر از دوره‌‌های پیشین ارزیابی کرد و گفت: «دوره‌ سختی بود، از بحث محدودیت و تحریم‌ها در کنار محدودیت‌های داخلی که داشتیم، اما از نظر ترکیب تیم رقابت‌کننده و کارشناسان همراه، یکی از بهترین دوره‌های تیم ایران بود و با میانگین امتیاز بالایی که بچه‌های تیم ایران کسب کردند، توانستیم از رتبه‌ی پیشین ۳۸ به رتبه‌ی ۱۵ ارتقا پیدا کنیم.»

به گفته‌ی غلامرضا راز، تیم ایران در عرصه‌ای در حال رقابت بود که بسیاری از کشورها تجربه و پیشینه‌ طولانی‌مدت در آن داشتند اما ایران تنها ۱۰ سال است که در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. به‌علاوه بیش‌تر شرکت‌کنندگان از کشورهایی با پشتوانه‌ی بالا در حوزه‌ IT بودند و در مقابل آن‌ها، تیم ایران با محدودیت‌های سخت‌افزاری و دسترسی به دانش رقابت سختی را پشت سر گذاشت.

پویا پیرحسینلو ناخدای اجرایی شرکت ابرآروان در این مراسم گفت: «بیش از 15 نفر از مدال‌آوران المیپادهای مختلف علمی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و ما از اینکه بتوانیم حامی نخبگان علمی کشور باشیم، خوشحالیم»


پیرحسینلو که خود از مدال‌آوران این مسابقات در سال‌های گذشته است، با اشاره به مهجور بودن مسابقات مهارت در کشور، خبر از همکاری شرکت ابرآروان با سازمان فناوری اطلاعات و سازمان فنی و حرفه‌ای داد تا بتوانند مسابقات سطح کشوری مهارت را ابعاد بهتر و با تبلیغات و برندنیگ بیشتری برگزار کنند. وی گفت: «رایزنی‌هایی را با دکتر ناظمی؛ ریاست سازمان فناوری اطلاعات و دکتر پاک‌سرشت؛ ریاست سازمان فنی و حرفه‌ای انجام دادیم تا هر ۵ رشته‌ی حوزه‌ آی تی در مسابقات جهانی شامل IT software solutions for business، IT network system administration، web technologies، cloud computing و cyber security  به همراه سه رشته‌ی future skill شامل big data و blockchain-based solutions و mobile applications development در مسابقات ملی مهارت برگزار شود تا بتوانیم با کمک ابر آروان با تبلیغات گسترده‌تر و آمادگی بیش‌تر برای رقابت جهانی این مسابقات نماینده داشته باشیم و سهم حضور و مدال ایران را افزایش دهیم. به این شکل که اردوها در هر ۸ رشته با بالاترین سطح تجهیزات، مربی‌گری و پشتیبانی انجام شود و بتوانیم مدال‌های رنگارنگ بیش‌تری کسب کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.