راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعتماد ایرانیان را چه به بانک قرض‌الحسنه بانوان؟

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با اشاره به نهائی شدن ادغام 3 تعاونی اعتبار در قالب بانک قرض‌الحسنه بانوان گفت: 3 بانک نیز برای مشارکت در راه‌اندازی بانک قرض الحسنه بانوان اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش فارس، معصومه فرهمند با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی تعاونی‌ها برای انجام امور مربوط به بانک قرض الحسنه بانوان، اظهار داشت: در حال حاضر تعاونی‌های اعتباری سارا، رسالت طوس، اسماء در بانک قرض الحسنه بانوان ادغام شده و همچنین پیشنهادی برای حضور موسسه اعتباری اعتماد ایرانیان در بانک شد که مورد قبول اعضا نبود.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی موافقت اصولی بانک قرض الحسنه بانوان از بانک مرکزی اخذ می‌شود،‌ گفت:‌ این موضوع بستگی به عوامل مختلفی از جمله سرمایه اولیه و نیز تعداد اعضا دارد.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران با بیان اینکه مسئولان بانک مرکزی قول مساعد برای اخذ مجوز و سرمایه اولیه بانک قرض الحسنه بانوان به اعضا داده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر بخشی از مباحث مربوط به سرمایه اولیه مانده است تا بتوان مباحث اداری را پیش برد و باید توجه داشت این بانک با سرمایه تعاونی بانوان تامین می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.