پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
کافه بازار دیماه سال گذشته از ابزار جدیدی به نام «تبلیغات در جستوجو» رونمایی کرد که به واسطه آن توسعهدهندگان میتوانند با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با کسبوکار خود، به طور هدفمند در معرض جستوجوی کاربران این پلتفرم قرار بگیرند.
رویداد «تبلیغات در جستوجو» با ارائه دادههای واقعی از عملکرد ابزار «تبلیغات در جستوجوی بازار»، بررسی قابلیتها، شرح سازوکارها و منطق سیستم این ابزار، چهارم شهریور برگزار خواهد شد.
در این رویداد، ابزار جستوجو در تبلیغات با حضور امین امیرشریفی، مدیرعامل کافه بازار، ایمان رومنا، تحلیلگر داده کافه بازار، مینا جهانی، مدیر بازاریابی دیجیتال دیوار و محمدحسین جوادی مدیر محصول عملکرد این ابزار بررسی میشود.
گزارش عملکرد ابزار تبلیغات در جستوجوی بازار پنجم مردادماه منتشر شد. بر اساس این گزارش کاربران بازار تقریباً به طور متوسط روزانه شش میلیون جستوجو در اپلیکیشن بازار انجام میدهند. نمایش آگهی از طریق این ابزار از ۲۰۰ میلیون باز گذشته و هشت میلیون اپلیکیشن از طریق آن نصب شدهاند.
علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد به سایت ایوند مراجعه کنند.