راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین مدرسه تابستانی بلاکچین با هدف توسعه سرمایه‌های انسانی در حوزه بلاکچین برگزار می‌شود

پس از برگزاری اولین مدرسه تابستانی بلاکچین در سال گذشته، آزمایشگاه بلاکچین خاتم با همکاری شرکت ققنوس، انجمن بلاکچین ایران، شرکت آریاتک، خانه نوآوری، کافه بلاکچین، کریپتوکلاس و جمعی دیگر از فعالان این حوزه، دومین مدرسه تابستانی بلاکچین را برگزار می‌کند.

دومین «مدرسه تابستانی بلاکچین» با حمایت بنیاد ققنوس و با هدف توسعه سرمایه‌های انسانی فعال در حوزه بلاکچین 2 تا 7 شهریورماه، در دو دوره اصلی و تخصصی و به‌صورت مجزا برگزار می‌شود. از برنامه‌های این یک هفته آموزشی می‌توان به دوره اصلی بلاکچین، دوره تخصصی اتریوم و زبان سالیدیتی، دوره تخصصی هایپرلجر، دوره تخصصی استلار و ققنوس و دوره تخصصی راه‌اندازی استارت‌آپ بلاکچینی اشاره کرد.

افراد می‌توانند با شرکت در دوره اصول فناوری بلاکچین، ساختار زنجیره‌بلوکی و طراحی مدل‌های کسب‌وکار مبتنی بر بلاکچین را آموزش ببینند و با زیروبم کسب‌وکار مدل‌های رایج در حوزه بلاکچین، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه بلاکچین آشنا شوند. علاوه ‌بر آن، توانایی مدیریت و اجرای پروژه‌های بلاکچین را به‌دست آورند.

افراد در پایان دوره اصلی می‌توانند استارت‌آپ خود را بر بستر فناوری بلاکچین، توسعه دهند، یک کسب‌وکار جدید به کمک شبکه ققنوس و یا سایر شبکه‌های مبتنی بر دفتر کل توزیع‌شده راه‌اندازی کنند، با استفاده از خدمات و مشاوره‌های خانه نوآوری کسب‌وکار خود را ارتقا دهند و از فضای کار اشتراکی، آموزش‌ها و منتورهای خانه نوآوری استفاده کنند، به‌عنوان برنامه‌نویس به ققنوس بپیوندند و یا به‌عنوان هم‌تیمی یا هم‌بنیانگذار در کنار سایر استارت‌آپ‌ها مشغول به‌کار شوند و از ظرفیت انجمن بلاکچین ایران برای اتصال به جامعه بلاکچین کشور استفاده کنند.

سخنرانان این دوره‌ها در این یک هفته نیز محمد طهرانی عضو هیات‌علمی دانشگاه خاتم و مدیر توسعه بازار سازمانی ققنوس، محمدجواد صمدی‌راد، معاون فنی ققنوس، مصطفی نقی‌پورفر، مدیر آزمایشگاه نوآوری بلاکچین، سعید خوشبخت، مدیرعامل شرکت اریاتک، یاشار راشدی، دبیر انجمن بلاکچین ایران و بنیانگذار رادیو بلاکچین، مزدا حمدی، عضو هیات‌علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا زجاجی، بنیانگذار کریپتو کلاس، کاوه مشتاق، مدرس دوره‌های بلاکچین، مهدی صداقت، مدیر خانه نوآوری و حسین زادبر، مدیر بلاکچین خانه نوآوری هستند.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مدرسه تابستانی بلاکچین می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.