راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نرم‌افزار «همیار پشتیبان» در شرکت یاس ارغوانی طراحی و تولید شد

نرم افزار «همیار پشتیبان» کاستی‌های مربوط به سرویس روزانه‌ پشتیبان‌های پایانه‌های فروش را پوشش می‌دهد و با استفاده از آن در مصرف کاغذ نیز صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش واحد روابط عمومی و تبلیغات شرکت یاس ارغوانی، نرم افزار «همیار پشتیبان» توسط امور برنامه‌ریزی و سیستم‌ها و واحد نرم‌افزار شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی طراحی و تولید شد.

استفاده از این نرم‌افزار کلیه نیازها و کاستی‌های مربوط به سرویس روزانه‌ پشتیبان‌های پایانه‌های فروش را پوشش می‌دهد و موجب افزایش سرعت و دقت پشتیبان در انجام فرآیند مربوطه می‌شود.

همچنین می‌توان از قابلیت‌های این نرم‌افزار به رؤیت اخبار و ابلاغیه‌های شرکت، سرویس‌های روزانه، دسترسی به جزوات آموزشی و فرم‌های مورد نیاز و ویرایش مشخصات پذیرنده توسط پشتیبانان به‌صورت آنلاین و آفلاین اشاره کرد.

تحقق اهداف زیست‌محیطی با کاهش چشمگیر میزان مصرف کاغذ، جلوگیری از هدر رفتن منابع سازمان (کاهش هزینه‌های مواد مصرفی مانند پرینتر، جوهر و غیره)، افزایش سرعت در ارائه خدمات به پذیرندگان، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان و همچنین کاهش احتمال خطای انسانی از مزایای مهم استفاده از این نرم‌افزار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.