راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آزمایشگاه بلاکچین شریف و شرکت آریاهمراه سامانه رویداد «مدرسه تابستانه بلاکچین ایران» را برگزار می‌کنند

«مدرسه تابستانه بلاکچین ایران» شهریور و مهرماه جاری برگزار می‌شود.

رویداد «مدرسه تابستانه بلاکچین ایران» یا IBSS، با هدف آموزش، توسعه مهارت و گسترش شبکه متخصصان در حوزه بلاکچین در ایران با همکاری آزمایشگاه بلاکچین شریف و شرکت آریاهمراه سامانه برگزار خواهد شد. به طور کلی این رویداد به دو بخش آموزش پیشرفته بلاکچین در دو دوره تئوری و عملی که ۲ تا ۸ شهریورماه و همایش سراسری دو روزه ملی بلاکچین که 6 و 7 مهرماه برگزار می‌شود، تقسیم شده است.

در دوره تئوری بخش آموزش پیشرفته بلاکچین در طی سه روز (۲ تا ۴ شهریور) پایه‌های تئوری مورد نیاز فهم و تصمیم‌گیری در حوزه بلاکچین مطرح می‌شود. سرفصل‌های جلسات دوره تئوری معرفی اولیه بیت‌کوین، مقدمات رمزنگاری و سیستم‌های توزیع‌شده، بیت‌کوین، اتریوم، مشکلات پیش روی بلاکچین‌ها، بررسی برخی دیگر از پلتفرم‌ها و کاربردها خواهد بود.

کارگاه‌های عملی نیز طی دو روز (۷ تا ۸ شهریورماه) در پنج جلسه برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری دوره عملی آشنایی شرکت‌کنندگان با جزئیات فنی پیاده‌سازی سامانه‌های توزیع‌شده مبتنی بر بلاکچین، ارتباط با مفاهیم ارائه‌شده در جلسات تئوری و همچنین بررسی پیاده‌سازی قراردادهای هوشمند بر بستر بلاکچین است.

تیم آموزشی این دوره، به مدیریت محمدعلی مداح‌علی، مدیرعامل آزمایشگاه بلاکچین شریف و عضو هیات علمی برق دانشگاه شریف است. برای اطلاع از این تیم و سایر مدرسان و منتورها، روی این لینک کلیک کنید.

برای ثبت نام در رویداد مدرسه تابستانه بلاکچین ایران روی این لینک کلیک کنید. مخاطبان راه پرداخت می‌توانند به ترتیب با وارد کردن کد WAY2PAYTHEORY و WAY2PAYFULL برای شرکت در دوره تئوری و پکیج کامل از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار شوند. همچنین کد تخفیف ۳۵ درصدی WAY2PAYCONF برای شرکت در همایش‌های دو روزه این رویداد در نظر گرفته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری و برنامه‌های رویداد مدرسه تابستانه بلاکچین ایران نیز می‌توانید به  صفحه اصلی این رویداد مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.