راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

«وین‌کارت» سامان چه ویژگی‌هایی دارد؟

بیش از چهارسال از ارائه وین‌کارت می‌گذرد و این محصول وارد مرحله جدیدی شده است. در مرحله جدید وین‌کارت، تغییراتی از جمله افزایش تعداد و مبلغ جوایز ایجاد شده است. در این مرحله مشتری می‌تواند با تغییراتی که در محصول ایجادشده، شانس بیشتری برای برنده‌شدن داشته باشد.

در مرحله جدید وین‌کارت، تغییراتی از جمله افزایش تعداد و مبلغ جوایز ایجاد شده است. در این مرحله مشتری می‌تواند با تغییراتی که در محصول ایجادشده، شانس بیشتری برای برنده‌شدن داشته باشد.
از این کارت می‌توان برای خریدهای روزمره خود استفاده کرد و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی افزایش داد. در این خصوص ا نشریه داخلی بانک سامان در شماره تیرماه خود گفت‌وگویی با مرتضی حسینی‌نژاد، مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان انجام داده که در ادامه می‌خوانید.
حسینی‌نژاد درباره وین‌کارت توضیح داد: «وین‌کارت، یک کارت بانکی است که به وسیله آن مشتریان می‌توانند از طریق انجام هریک از فعالیت‌های بانکی مثل خریدهای روزانه، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه و غیره امتیاز کسب کنند و هر فصل در قرعه‌کشی 444 جایزه نقدی شرکت کنند. از ویژگی‌های این کارت این است که مشتریان علاوه بر شانس شرکت در قرعه‌کشی هر فصل که بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال است، در صورت تمایل می‌توانند بابت سپرده خود سود هم دریافت کنند.»

او درباره چگونگی شرکت در قرعه‌کشی گفت: «برای شرکت در این قرعه‌کشی لازم است مشتری بعد از افتتاح حساب و دریافت وین‌کارت به دنبال کسب امتیاز و بالا بردن شانس برنده‌شدن باشد. در هر حال با کسب حداقل صد امتیاز دارندگان وین‌کارت در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.»

حسینی‌نژاد در ادامه از چگونگی افتتاح حساب وین‌کارت گفت: «برای این کار می‌توانید با اصل شناسنامه و کارت ملی و حداقل500 هزار ریال به نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان مراجعه کنید. همکاران من در شعبه پس از دریافت مدارک شناسایی و به دلخواه آنها حساب پشت وین‌کارت را برایشان انتخاب خواهند کرد. همکاران ما پس از افتتاح سپرده مورد نظر مشتریان، یک وین‌‍کارت به همراه چهار پاکت رمز برای استفاده از کارت، نت‌بانک، تلفن‌بانک و موبایلت به آنها خواهند داد که آنها با انجام فعالیت‌های بانکی خود می‌توانند به امتیازهای خود بیفزاید.»

.

 آیا سودی هم به این سپرده تعلق می‌گیرد؟

مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان درباره سودی که به این بانک تعلق می‌گیرد، توضیح داد: «همان طور که گفتیم ما به سپرده وین‌کارت مشتریان سود می‌دهیم، توجه به این نکته ضروری است که سود قابل پرداخت برای سپرده‌های کوتاه‌مدت به صورت ماه‌شمار محاسبه می‌شود؛ به‌طوری که در بازه زمانی ماهانه، حداقل مانده سپرده کوتاه‌مدت وین عادی هر مبلغی باشد، سود براساس آن به مشتریان اختصاص می‌یابد. در صورتی که سود ماه‌شمار به سپرده کوتاه‌مدت وین برتر زمانی به مشتریان تعلق می‌گیرد که حداقل مانده در هر روز بیش از حداقل مشخص شده (۵۰ میلیون ریال) باشد.

او با اشاره به اینکه ما به فعالیت‌های بانکی مشخص‌شده مشتریان که با وین‌کارت انجام دهند، امتیاز می‌دهیم، گفت: «با این کار شانس مشتریانی که وین‌کارت را به‌عنوان کارت اصلی خود استفاده می‌کنند، افزایش پیدا می‌یابد. برای کسب امتیاز بیشتر، سه راه وجود دارد استفاده بیشتر از این کارت که در این راه با خرید کالا از پایانه‌های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و انتقال وجه می‌توانند هر روز امتیازهای خود را افزایش دهند.

یکی دیگر از راه‌های کسب امتیاز این است که از دوستان یا کسانی که با آنها مراودات مالی دارند بخواهند، مبلغی که قرار است به آنها بپردازند را به وین‌کارتشان واریز کنند. همچنین برای جمع کردن امتیاز بیشتر این امکان به مشتریان داده می‌شود تا روی یک سپرده حداکثر دو کارت دریافت کنند و این کارت را برای پرداخت هزینه‌های روزمره در اختیار همسر یا فرزند و غیره قرار دهند. در پایان هر فصل، مبلغ تراکنش‌های تمامی وین‌کارت‌های شما جمع و به آنها امتیاز بیشتری داده می‌شود.»

.

جوایز وین‌کارت و مبالغ آن

حسینی‌نژاد در رابطه با اینکه امتیازها سقف دارد یا نه توضیح داد: «به‌منظور حفظ منافع تمامی مشتریان و توزیع عادلانه شانس براساس میزان امتیاز در هر مرحله از قرعه‌کشی وین‌کارت، سقف امتیاز ماهانه ۱۰ هزار امتیاز و سقف امتیاز روزانه ۱ هزار امتیاز است. به‌عبارت دیگر، هر مشتری برای شرکت در قرعه‌‎کشی در پایان هر فصل از سال حداکثر ۳۰ هزار امتیاز خواهد داشت.»

او نحوه قرعه‌کشی در هر فصل را توضیح داد و گفت: «هر فصل از سال، 444 جایزه نقدی به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به شرح زیر اهدا می‌شود که این جوایز شامل چهار جایزه هر یک به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، چهل جایزه هر یک به 1/000/000/000 ریال، چهارصد جایزه هر یک به مبلغ 10/000/000 ریال است. در شرایطی که برای برنده‌شدن در جایزه ۱۰ میلیون ریالی محدودیت وجود ندارد و مشتریان هر فصل می‌توانند برنده این جایزه باشند، تنهایک بار در سال امکان برنده‌شدن در جایزه یک میلیاردریالی با ۱۰۰ میلیون ریالی برای آنها وجود دارد.

به‌عبارت دیگر، در صورتی که در هریک از قرعه‌کشی‌های فصلی هر کدام از جوایز یک میلیارد ریالی یا ۱۰۰ میلیون ریالی را برنده شوند، دیگر امکان برنده شدن در هیچ کدام از این جوایز را به مدت یک سال ندارند؛ اما می‌توانند همچنان برنده جایزه ده میلیون ریالی باشند.»

او در پاسخ به این سوال که هر مشتری حداقل چند امتیاز در یک فصل برای شرکت در قرعه کشی باید کسب کند، گفت: «شرایط شرکت در قرعه‌کشی‌های وین‌کارت کسب حداقل صد امتیاز در هر فصل است. همچنین در صورت برنده‌شدن و یا نشدن در قرعه‌کشی‌های فصلی وین، امتیازهای کسب شده در پایان هر فصل صفر می‌شود.»

حسینی‌نژاد در پایان اشاره کرد: «مشتریان می‌توانند به‌صورت هفتگی از امتیازات خود از طریق مراجعه به سایت یا تماس با مرکز سامان ارتباط (0216422) و مراجعه به شعب بانک سامان از امتیازهای خود مطلع شوند. همچنین برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی مشتریان می‌توانند به وب سایت بانک یا به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.