راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد فیناپ با محور آموزش در مشهد برگزار می‌شود

نهمین رویداد فیناپ با عنوان «فیناپ مشهد» پنج‌شنبه ۲۴ مرداد 13۹۸ در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.

فیناپ که طی دو سال گذشته هشت رویداد آموزشی-تعاملی و دو دورهمی برگزار کرده، نهمین رویداد خود را با همکاری شهرداری مشهد، مرکز نوآوری شهری و مرکز نوآفرینی فینووا در مشهد برگزار خواهد کرد.

فین‌تک یا فناوری‌های مالی به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی است. توسعه آموزش‌های کاربردی در حوزه فین‌تک به تمام شهرهای کشور یکی از اهداف برگزارکنندگان رویداد فیناپ بوده است.

طی دو سال گذشته، فیناپ غیر از تهران، در دانشگاه شیراز و با حضور ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شده و مشهد مقصد بعدی آن است.

این رویداد که با محوریت آموزش برگزار خواهد شد، سه بخش آموزشی با حضور متخصصان حوزه فین‌تک خواهد داشت. همچنین در این رویداد بخش راویان فیناپ با محوریت انتقال تجربه با حضور دو راوی برگزار خواهد شد. علاوه‌بر بخش شبکه‌سازی که بخش مهمی در رویدادها محسوب می‌شود، پنل گفتگویی با موضوع چالش‌ها و تجربه‌های کارآفرینی دور از پایتخت با حضور چند نفر از فعالان حوزه کارآفرینی و استارت‌آپی مشهد از دیگر بخش‌های این رویداد خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به  این لینک مراجعه کنند.

آخرین اخبار، اطلاعات و تصاویر رویدادهای فیناپ در وب‌سایت رویداد فیناپ  و شبکه‌های اجتماعی آن با شناسه finupevent دردسترس قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.