راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به دلیل حضور شرکت ستاره اول در نمایشگاه الکامپ / ارائه محصولات ستاره اول توسط دو وب‌سایت ستاره سیم و رندترین

شرکت ستاره اول که خدماتی ازجمله خرید انواع مدل‌های شارژ و همچنین خرید سیم‌کارت را دارا است. این شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با هدف معرفی محصولات خود به مخاطبین حضور دارد. با خلیلی کارشناس فروش شرکت ستاره اول درباره محصولاتشان گفت‌وگوی کوتاهی کردیم.

به گفته خلیلی، یکی از دلایل حضور این شرکت در نمایشگاه الکامپ امسال این بود که مردم و مخاطبین با خدماتی که ستاره اول ارائه می‌کند، به‌خصوص عرضه سیم‌کارت که از دو بستر سایت و موبایل انجام می‌شود، آشنا شوند.

محصولات شرکت ستاره اول توسط دو وب‌سایت فروش سیم‌کارت «ستاره سیم» و «رندترین» ارائه می‌شود. کارشناس فروش شرکت ستاره اول درباره این دو بستر فروش توضیح داد: «سایت رندترین، فروش سیم‌کارت به‌صورت حراج را انجام می‌دهد و مانند همه حراجی‌هایی که انجام می‌شوند، این سایت نیز ابتدا یک قیمت پایه برای سیم‌کارت مشخص می‌کند، سپس مشتریان شرکت و ودیعه‌ای را پرداخت می‌کنند و با توجه به قوانینی که در سایت رندترین وجود دارد، می‌توانند در حراج ما شرکت کنند.»

او ادامه داد: «وب‌سایت ستاره سیم نیز که فروش مستقیم سیم‌کارت را بر عهده دارد، از درگاه‌های مختلفی سیم‌کارت می‌فروشد. درگاه‌هایی که در سایت ستاره سیم وجود دارند شامل فروش مستقیم، فروش بسته‌ای و فروش فون واژه است؛ دو بخش دیگر «سیم خواست» و «فروش سیم‌کارت سازمانی» نیز در این سایت وجود دارد که مشتریان در این قسمت‌ها، سیم‌کارت‌هایی که اختصاصی هست را می‌توانند برای خود ثبت کنند سپس اگر ما موجودی داشته باشیم، این سیم‌کارت را عرضه می‌کنیم. در درگاه‌های فروش مستقیم نیز سیم‌کارت به‌صورت تعدادی عرضه می‌شود یعنی مشتری می‌تواند از یک سیم‌کارت تا هر تعداد سیم‌کارتی که می‌خواهد را خریداری کند. در فروش بسته‌ای نیز مشتری هر بسته‌ای را که تمایل داشته باشد، می‌تواند انتخاب کند و خرید خود را انجام دهد.»

در حال حاضر یکی از محصولات ارائه شده در وب‌سایت‌های ستاره‌سیم و رندترین خدمات مربوط به فون واژه است. با توجه به صحبت‌های خلیلی روش فون واژه بخشی از شماره تلفن را با حروف جایگزین می‌کند. چنین ترفندی بیشتر برای کسب‌وکارهای بزرگی که می‌خواهند شماره تلفن خود را کاملا شخصی‌سازی کرده تا برای کاربران به‌یادماندنی‌تر شود و به‌صورتی خاص‌تر جلوه کند، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.