راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در الکامپ چه می‌گذرد؟ / گزارش تصویری

بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ، 27 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه، شرکت‌ها جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را عرضه کردند.

کنسرسیوم ققنوس هم‌زمان با بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ققنوس در پی راه‌اندازی شبکه مبادلات پولی و پرداخت نبوده و از آغاز بر نظام مبادله و تهاتر دارایی‌های دیجیتالی و پشتوانه‌های آنها تأکید کرده است.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا در بیست‌وپنجمین دوره از نمایشگاه الکامپ، محصولات این گروه در حوزه کربنکینگ را محصولاتی استراتژیک و بنیادین در حوزه بانکی توصیف کرد و گفت: «با توجه به شرایطی که به‌واسطه تحریم‌ها ایجاد شده است، محصولاتی که این مجموعه در عرصه کربنکینگ تولید می‌کند، جزو محصولات اساسی و مورد نیاز کشور است.»

پی‌پینگ اعلام کرده بود، با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ قصد دارد از برند جدید خود رونمایی کند.

محمد مهدی باریده، مدیر توسعه کسب‌وکار پی‌پینگ با اشاره به ورود این استارت‌آپ به اکوسیستم جدیدی که متفاوت‌تر و جدی‌تر از گذشته است، گفت: «نیاز داشتیم تا برند پی‌پینگ منحصر به فرد باشد و با توجه به عملکرد خود بتواند مفاهیم امنیت، قدرت، اعتماد و اعتبار را به خوبی به ذهن مخاطب انتقال دهد.»

صرافی آرمانی علاوه بر معرفی محصولات خود، یک کارگاه آشنایی با بلاکچین و رمزارزها را در نظر گرفته که روزی دو بار به صورت رایگان در غرفه صرافی آرمانی در سالن شش برگزار می‌شود و هدف آن آشنا کردن مخاطبان با واقعیت بلاکچین و رمزارزهاست. در این کارگاه علاوه بر بیان قواعد فنی زنجیره‌بلوک به زبان ساده؛ جنبه‌های قانونی و حقوقی این حوزه مطرح خواهد شد.

ستاره اول، هر چهار روز نمایشگاه، سه دستگاه گوشی هوشمند را به قید قرعه هدیه می‌دهد.

زرین‌پال با معرفی محصول زرین‌پلاس به بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ آمده است. این محصول با تمرکز بر روی خدمات مالی و سرویس‌های روزانه موردنیاز عامه مردم شکل گرفته که احتمالاً پرداخت‌کننده‌ها به آن احتیاج دارد.

شرکت رهیاب رایان فردا در بیست‌وپنجمین نمایشگاه الکامپ با دو رویکرد پرداخت یاری و صندوق فروشگاهی اندرویدی حضور دارد.

ابر آروان، عرضه‌کننده خدمات زیرساخت یکپارچه ابری در الکامپ ۹۸ راهکارهای امنیت ابری خود برای بانک‌ها، مؤسسات مالی، کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های تأمین سرمایه و استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک را معرفی کرد.

نسخه جدید اپلیکیشن شاپ با خدمات جدیدی مانند پرداخت عوارض جاده‌ای، خرید بلیت الکترونیک مترو، خرید شارژ و بسته اینترنتی و پرداخت قبوض به طور رسمی رونمایی شد.

در الکامپ امسال، دو کمپین و جشنواره برای پات در حال برگزاری است. کمپین سمپاتی و کمپین معرفی پات و شارژ کیف پول. قرار است در نمایشگاه امسال پنج برنده 10 میلیون تومانی یکی از مراحل جشنواره سمپاتی مشخص شوند.

همراستا با هدف معرفی چهار محصول کیف پول، نرم‌افزار ترید، نرم‌افزار مانیتورینگ و ماینینگ باکس در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) حضور دارد.

نیلین در بخش الکامپ‌ترندز نمایشگاه الکامپ امسال با محوریت محصولات بلاکچینی حضور پیدا کرد. دو محصول «رهگیری مواد غذایی بر بستر بلاکچین» و «کیف‌پول شهروندی مبتنی بر بلاکچین» در غرفه نیلین در سالن الکامپ‌ترندز به بازدیدکنندگان معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.